Skoči na vsebino

ima kdo vzmeti za ba v6?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vpra?aj na?ega predsednika (Matej Cerar), ali pa kot druga mo?nost Technoracing v KR, pa ti zrihtajo Vogtland, ki so vrhunske kvalitete.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj na?ega predsednika (Matej Cerar), ali pa kot druga mo?nost Technoracing v KR, pa ti zrihtajo Vogtland, ki so vrhunske kvalitete. :prstgor:

Vogtlanda za V6 ni, sm se ze js zanimu, na izbiro majo sam K.A.W. in H&R.

Js mam sicer Apex viska, je pa ena pocena. Mam pa tut original viska :)

Napisano

Jaz sem najprej hotel H&R, ampak sem se odlo?il za cenej?o verzijo- Lowtec. ?al ?e nisem tolk vozil da bi lahko iz?rpno poro?al, je pa zaenkrat kr kul, ni pretrdo za na?e zaflikane ceste ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Saj ve?ina teh vzmeti je v bistvu relativno mehkih. ?e je original 2kg/mm je recimo ?portna 3-4. ?ele coiloverji imajo 5 ali ve? kg/mm ko je pa ?e trdo, pi?em iz izku?enj (RS s CUP podvozjem ima tu nekje serijsko). Pri japonskih proizvajalcih ali kak?nih angle?kih je vedno kje napisana trdota vzmeti, ?al pri nem?kih in teh poceni pa ?al nikjer ne. Namre? z razli?nim razmerjem trdote spredaj/zadaj se lahko bistveno spremeni karakteristiko vozila. Lahko je bistveno bolj nagnjen k understeeranju ali oversteeranju. Ampak kot sem napisal, pri obi?ajnih vzmeteh je trdota ?e znosna in ni tako drasti?ne spremembe.

 

http://www.astinagt.com/forums/showthread.php?t=11813

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
    • Še moj prispevek k porabi mazde cx-30 z motorjem x-186.   Moje vožnje so predvsem relacijske, po mestih se z avtom ne vozim veliko. Večinoma vozim po omejitvah, včasih malo čez 😁, predvidljivo, tudi z namenom, da je poraba manjša -- Helmuth ima nekaj dobrih nasvetov za takšno vožnjo.   V letu pa pol, odkar imam mazdo cx-30, sem prevozil 21.500 km in izračunana poraba v tem času znaša 5,75 l/100 km, po računalniku 5,5 l/100 km. Z zimskimi gumami je poraba 0,3 l/100 km višja kot s poletnimi gumami. Če bi se več vozil po mestih in na kratkih poteh, bi poraba gotovo bila višja.    Zadnja daljša relacija je bila v Nemčijo in nazaj čez tursko avtocesto. Bile je tekoče, brez zastojev, v Avstriji in Sloveniji sem vozil po omejitvah oziroma nekaj čez, v Nemčiji, kjer ni bilo omejitev na AC, sem vozil okoli 130 km/h. Mestne vožnje ni bilo veliko, nekaj malega po klancih. Gor sem se peljal sam, nazaj polno naložen. Izračunana poraba za 950 km je bila 5,86 l/100 km.   Za bencinski motor se mi zdi takšna poraba zelo dobra in se ne morem pritoževati 😄  
    • Tukaj si pa zadel bistvo. Tisti, ki ne gredo dlje kot do sosednje občine ali pa mogoče maksimalno do hrčkov, mislijo, da bolje ne more biti. Pa še politikom verjamejo, ki radi nakladajo. Še posebno pernati se rad kiti z "uspeh" in medu in mleku pri nas  na FB in  istem - gramu. 
    • Tako pač je. Sej si že dovolj dolgo na svetu, da to veš... Če bi bil tam, bi bilo pa kontra.
    • In kje je robnik?   Mnja, čakaj, jaz sem vajen BTjca... Če dobro pogledam, je res en robček tamle...   😛
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.