Skoči na vsebino

mazda 6 cd136 2004 - "reset" armaturke med vo?njo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

 

imam problem z mojo mazdo. Med vo?njo se mi namre? "resertira" armaturka (?tevci, kontorolne lu?ke). Motor dela normalno, ne ugasne niti radija, ampak zgleda tako kot da bi dal kontakt za 1 sec (?tevci padejo dol, pa use lucke se pri?gejo). use skupi samo utripne za kake pol sekunde, ?tevci se postavijo nazaj in vse je normalno naprej. To se ponovi kr tak naklju?no, zdele se mi je v treh dneh in priblizno 100km to pojavilo trikrat. U?eraj sem ?el na testno vo?jo priblizno 40km, pa se mi to ni zgodilo, danes se je pa spet...

avto drugac dela vredu, redno servisiran...

 

kak?ne ideje kaj bi lahko bilo?

 

hvala za pomo?

Luka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fake, AI, pomoje je bil v excelu delan video. Vsi dobro vemo da so to bučke, saj je mazda premium.
    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
    • V bistvu je tako,da je PZ super👍,JIS tudi👍,PH je pa drek👎!   Jaz sem nevedoč zjebal dva vijaka pri tisti "vintage" fleksarici (letnik 82😲)...pol pa dobi tak vijak,da bo izpdlo pošteno restavrirano,k pri Makita servisu jih nimajo🥺...ampak zahvaljujoč internetu upanje ni izgubljeno😃... Samo je pa fajn zoprna stvar,če se ti to zgodi... Itak sem kupil še eno,ker je manjkala zaščitna avba in original čepek drugega navoja za ročaj...mi je ratalo poceni na eBayu...tako,da bo ena "lepa",druga pa "workhorse".   Tukaj lepo narejen video,ki vse lepo razjasni okoli PH,PZ in JIS.    
    • Že mesec uživam v premium vožnji z ne mazdo 😎😎
    • Aha, torej dizli niso vedno bolj slabi.....  Kako pa kaj tvoja Mazda..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.