Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Napisano

Dsc je traction. Ti se nimas ventilcke s senzorjem za tlak kajne?

Ce ne kak abs senzor, je pa v kar nekaj primerih tudi slab akomulator/alternator tako napako javljal - tudi meni na cx7

 

Vziga normalno al se matra?

Pa se osnovno vorasanje koda napake je?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dsc je traction. Ti se nimas ventilcke s senzorjem za tlak kajne?

Ce ne kak abs senzor, je pa v kar nekaj primerih tudi slab akomulator/alternator tako napako javljal - tudi meni na cx7

 

Vziga normalno al se matra?

Pa se osnovno vorasanje koda napake je?

nimam senzorjev za tlak, ja. Akumulator je 100% poln in 100% zdrav, naredil test. Alternator tudi polni normalno.

v?iga zaenkrat ?e ok. kode napake ?e nisem izvedel, se napotim do kolega, da mi jo priklopi. 

Napisano

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Meni je enako svetilo, avto je ?el normalno. Pele je rekel, da je neki senzor pri turbini za zamenjat. Nisem popravljal, ker sem prej avto prodal.

Javilo mi je naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2

Napisano

Najprej daj kodo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Na interetu bo? na?el eno morje tujih ?lankov na to temo- vedno oz. skoraj vedno  so problemi z dieslom letnik 2004.Tudi moja je l.2004.

In vsi problemati?ni imajo gor na vrhu "elektroniko" oz. potenciometer, kateri od?itava v kateri poziciji se ventil nahaja.

 

In zanimivo ?e nih?e ni nikoli napisal, kako, oziroma, ?e je sploh kdo to te?avo kako uspe?no re?il.

Tudi ?e ga blindira? se za razliko od "navadnega" egr ventila napaka oz lu?ke vedno znova pri?igajo.

Jaz sem zamenjal pred kratkim egr ventil, ker mi prikazuje kodo za fu? egr ventil. En teden je bil mir toda spet so se lu?ke pri?gale.

Edino magnetni ventil bom probal ?e zamenjat in potem ne vem ve?, kaj naredit.

 

 

Napisano

Jaz vem..Proda? :)

Sw-ko ga izkljucis, tako kot dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz vem..Proda? :)

Kaj,kaj?? :aaaaa:

Sw-ko ga izkljucis, tako kot dpf

Sem kontaktiral tudi enega mojstra v Lj a glej ga zlomka prav te Denso elektronike za moj avto ne obvlada. :vskalo:

 

 

Napisano

Poklic tunerc novo mesti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Al pa se znebi teh jajc. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ali pa Batkota.

Smo ?e gledali in no go.

Al pa se znebi teh jajc. :hudicek::hudicek:

Kak?na jajca neki.Vsaj nima dpf filtra.

In zdej gre glih najbolj?e.

 

 

Napisano

Ej...Alex prodaj kontaktirat z na?ima mojstrom Simon Pelko -Medvode lp:-)

Napisano

res je ''zanimiv'' ta avto ja :) ironi?no re?eno... razdre? vse...vse mo?no spuca?, vse egr solenoid ventile pa turbo vacum ventile, na konc bo pa kak senzor abs-a....aja tut to sm dons narazn dau...bomo vidl v roku tedna dni...zdj grem za 1.maj raj na morje, nej ''lubica'' po?iva v miru :P

 

pi?e pa ja, Alex...na celem netu miljardo post-ov, folk menjal egr, isti k..., resetiral....20km ok, pol spet...je pa ena zanimiva stvar, k jo gruntam  zadnje ?ase....mislim, da se mi jo to za?el pojavljati, ko sem moral menjat polosovino na desni strani, in mogo?e res ni hudi? od abs senzorja kej kriv...

 

bomo vidl---je reku slepc :))

Napisano

Tako da ga elektronka ne vidi vec - isto kot dpf

Gugli disable egr (ni ga treba odtraniti)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.