Skoči na vsebino

Pokvarjen (skrivljen) zadnji brisalec - avtopralnica


Priporočeno sporočilo

V soboto se mi je v eni izmed avtopralnic v LJ zgodil neljubi dogodek. Ob pranju M6 (letnik 11/2008) se mi je skrivil zadnji brisalec tako, da ga nisem mogel ve? postaviti na zadnjo ?ipo. Brisalec je zlomljen pri metlici in skrivljen ?e v delu, ko pride iz zadnjih vrat. Ob tem so se mi rahlo po?kodovala tudi zadnja vrata ob delu ko pride ven zadnji brisalec (udrtina in majhna praska). Zanima me koliko bi stalo popravilo. Brisalec se bo verjetno menjal cel, z nosilcem, pa verjetno tudi motor?ek (ali pa? ne). Brisalca mi zaposleni v avtopralnici niso prilepili na steklo, kar mislim da bi mi morali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej si zajebal, TAKOJ bi moral ukrepat, ker to je napaka ljudi v pralnici in bi ti morali povrniti ?kodo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je vse poslikano, tako od delavca v avtopralnici kot jaz, delavec govoril s ?efom, dogovorjeni za danes popoldne, ?efa ni bilo v avtopralnici..............................

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol pa se ne sekiraj, pelji na servis pa naj zrihtajo, pralnica ima tako al tako zavarovanje v takem primeru.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja za tele 5 vratne so mi na baragovi vedno rekli naj pustim brisalc v vodoravni legi (se pravi das kontakt vklopis brisalc in ko pride do spodnje lege ugasnes kontakt).

Zdaj vem zakaj

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj avto ?e ni videl avtopralnice niti od zunaj ?e manj pa znotraj.Vedno samo ro?no pranje in razvajanje pa nimam nobenih problemov z zlomljenimi antenami in kro?no porajsanim lakom.Samo ?as si je treba vzet.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel pred leti isti problem na Petrolovi avtopralnici.... naredili zapisnik, zavarovalnica poravnala. Zdaj pa tudi sam vedno uporabljam metodo, ki jo je Labi omeni in dejansko deluje. Pa seveda sem tudi menjal brisalec, da nimam ve? klasi?nega, ki je imel preve? lukenj v nosilcu kamor so se zataknile krta?e in zavihale brisalec tja kamor ne bi smel iti,

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.