Skoči na vsebino

Razsiritev blatnikov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zivjo vsem

 

a kdo ve kje bi dal rob zadnjega blatnika razsirt (mazda 6). Namrec mam 16x7.5 ET je 40, in zdaj bi znizal avto, ampak ne bo slo brez tega. (fender roll v ang.)

 

PS: tisti ki mate 215/45 17 povejte mi a se cuti vsak kamen na cesti s to dimenzijo in kolk je vecja poraba, manjsa koncna in vecji hrup??

 

lp,Labi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Fazer v Sp. Bitnjah blizu Kranja ?iri blatnike in baje kr ok;pa tudi kak?en avtoklepar bi znal to narediti;pazi edino da ne bo? imel problemov z garancijo.Vem pa da tudi pri Skorn?ku v Velenju imajo 'ma?ino' za ?irjenje blatnikov,zraven tega pa so uraden Mazdin servis,pa ?e zelo dobri so povrhu.

Glede dimenzij gum;jaz imam 205/45/16 gume in ni tako hudo;vsak kamen?ek se ziher ne ?uti,pa je tudi avto zni?an;edino na robnike ne bo? moral ve? 'plezat'.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

zivjo vuk

feltne so OZ Titan, so lepe ampak mislim da bom dal 17" superleggera in dimenz. 205/50 17 (in homologirat). zdaj sam problem te prodat.

Gume so pa good year eagle f1, s tem avtom sploh ni jih mozno izkoristit do konca.

sem mel eibach na prejsnjem avtu, definitivno dobri fedri.

lp, Labi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

PS: tisti ki mate 215/45 17 povejte mi a se cuti vsak kamen na cesti s to dimenzijo in kolk je vecja poraba, manjsa koncna in vecji hrup??

Imam 215/45 17... in se precej bolj cuti luknje kot z zimskimi (15")... ni pa tako zelo motece, da se ne bi dalo peljat...

 

Gor imam gume Dunlop SP9000. Glede porabe tezko karkoli recem, ker imam te feltne gor ze od nakupa... in trenutno je poraba z letnimi gumami nekako primerljiva tisti z zimskimi (okoli 6,5 - 7 litrov/100 km - po racunalniku je trentuno 6.7) ...

Vecji hrup... hmmm... nisem opazil... ;)

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.