Skoči na vsebino

NOVA MX-5 na testu....


KAALman

Priporočeno sporočilo

men osebno pa je lep? ?e ma avto trdo zlo?livo streho k pa tisto cerado napeto!! :hohoho::hohoho:

(to majo tisti k jim dnara zmanka za pravo streho pol pa cerado napnejo ?es) :D

 

JOKE!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

hehe...jaz bi pa se enx vozil "gospodi?no" wildcat...fantazija od avteka....iiiiii :D:bravo:

 

 

Jaz pa sem 1X vozil gospodi?no Wildcat, z njeno MX-5. :danzoman::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Da malo osve?im temo o Mazdinem go-kartu :)

 

Minulo soboto sem imel prilo?nost zapeljati MX-5 NC 2.0 160KM Limited Edition (2813 od 3000, ?e sem si prav zapomnil :) ).

 

?eprav sem visok skoraj 190cm, je avto do glave kot ulit ?oferju. V modelih NA in NB sem se po?util utesnjeno, okvir vetrobranskega stekla je pri obeh prej?njih modelih meni zelo blizu glave, kar ne daje preve? varnega ob?utka, v aktualnem modelu je za to lep?e poskrbljeno, pri zaprti strehi se sicer ob?utek prostorske stiske delno vrne, vendar, ta avto je TREBA vozit zgoraj brez. Prostora za noge je dovolj, ?e je sede? do konca nazaj, vi?ji od 185cm bodo pri vo?nji zgoraj brez raje nosili kapo :) Vse kar je potrebno je odli?no na dosegu roke, pograjati moram da ?al avto nima potovalnega ra?unalnika, ampak, to se da pre?ivet.

 

Motor je v nizkih vrtljajih ?iv vendar ?e ne ?ivahen, pospe?uje pa zelo lepo zvezno skoraj linearno :)

Ker sem precej nov pri RWD avtih, nisem izklopil sistema proti zdrsu. Verjamem pa da se da avto z izklopljenim sistemom fenomenalno hitro vodit skozi ovinke, ?e je voznik dovolj izku?en.

Naprava proti zdrsu pogonskih koles je aktivna precej pogosto, kar je verjetno zaradi relativno nizke te?e vozila. 6 prestav se da odli?no izbirati in natan?no prestavljati.

 

Lega na cesti je v primerjavi z prej?njim modelom ob?utno izbolj?ana, saj je avto s serijskim vzmetenjem bil odli?no vodljiv in kljub temu udoben (tule gre upo?tevat, da sem vajen svoje MX-3, ki je skoraj svinjsko trda :) ), na volanu je bilo zelo veliko "feedbacka" s cesti??a, tako da se avto vozi kot po tirnicah.

 

Skratka, jaz sem bil nad avtom navdu?en, ?eprav mu manjka sound ?estcilindra, ki sem ga vajen ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boldman.... zelo zanimivo in iz?rpno.... mene seveda tudi mika test ride ?e odkar sem bil pri gospodi?ni Wildcat na obisku in sem se "samo" usedel v ta avto.... ?al mi ?e ni uspelo poiskat ?asa.... sem pa prepri?an da bom to naredu zelo kmalu.... :bravo:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.