Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno smotano vpra?anje, ampak se v take stvari ne spoznam... in ni za Mazdo. Fant ima Golfa 4, 1.9 TDI, 90KM, 1999 letnik. Avto ima 300.000 prevo?enih.

Drugega avta nima namena kupit, ker dela na terenu, tanka na firmo, in je v bistvu edini, ki ima avto, ostali grejo s kombijem delat.

Pred dobrimi 4 meseci mu je mehanik dal v Golfa chip box. Na njem se da nastavljat mo?. ?e je preve? odprt avto trokira, cuka in se dobesedno trese ko stoji? z njim. Pa stop lu?i mu ve?inoma ne delajo. Ali pa utripajo. Zanima me koliko je pametno to imet v avtu?

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano

To je verjetno isto kot Power box?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ce se vse to trese in ce mu zarad tega luci ne delajo,nevem kok je to kej pametno :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Mal dvomim, da bi to bilo to dvoje povezano :ne vem:

33112_1.png

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Za stop lu?i je po mojih izku?njami z prej?njem avtom treba samo malo na?telat stikalo za lu? pri pedalu za zavore.
Kar se pa power boxa ti?e, pa nevem. Je pa logi?no, da ?e se avto pelje lep?e brez njega, da z njem neki ni vredu. Pri meni recimo na 7. stopnji ve?inoma gre vredu, ampak kdaj pa tudi kar popusti pri visokih obratih in je 5. stopnjia tista, kjer se je stvar izkazala resno zanesljiva.

Napisano

Ja madona, ?e je nastavljiv naj potem zmanj?a??? Kaj je tukaj za razmi?ljat?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.