Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo 3, 1.6, 2008 letnik s prevo?enimi 140.000. Te?ave so se za?ele ?e pred nekaj ?asa, ko je avto vsake toliko na avtocesti nehal vle?i, ko sem znova dodal gas, je bilo spet vse Ok. Vendar je bila takrat ocena servisa, da gre za zama?en filter za gorivo, Prej?en teden pa sem se peljal po avtocesti, ko mi je dvakrat potiho "?klocnilo" in za?util sem izgubo mo?i v motorju. Hkrati se je pojavilo ?vi?ganje oziroma piskanje med 2000-3000 obrati. Avto je ob?utno izgubil mo?, kljub dodanemu gasu, zato sem ga takoj parkiral. Dima ali smrada po olju nisem zaznal.

Po prebranem na forumu predpostavljam, da gre za okvaro turbine.

V tem tednu sem malo raziskal "trg" za obnove turbin. Delavnice, ki se s tem ukvarjajo sem vpra?al, kak?en bi bil najbolj verjeten oziroma najbolj ?rn scenarij obnove.

Vsi menijo, da je najbolj ?rn scenarij popolna obnova turbine in sistema za mazanje turbine, se pa zelo razlikujejo v oceni stro?kov.

Nekateri, so mi po telefonu govorili o najvi?jem mo?nem stro?ku, za vse skupaj (torej povsem popravljeno vozilo) 500?, pa vse tja do 1200?.

 

Zdaj sem v precepu komu naj zaupam. Hkrati mi je cena zelo pomembna, ne ?elim pa, da se mi napaka ponovi ?ez 1. leto.

Kaj mislite, da je pametno narediti?

Ali je imel kdo od vas ?e podobne izku?nje z obnovo turbine? Morda prav z Mazdo 3 1.6?

Napisano

Ej....pokli?i na?ega mojstra ..dr.Pelko Simon..spodnja Senica Medvode ..ti bo re?il kot treba je Ma?ek,lp

Napisano

Ej....pokli?i na?ega mojstra ..dr.Pelko Simon..spodnja Senica Medvode ..ti bo re?il kot treba je Ma?ek,lp

 

Najprej povem, da sem govoril ?e z uradnim servisom Mazde, kjer bi me menjava nove turbine (1300?), olja in oljne cevke skupaj z delom stala okrog 1700?.

Potem sem po tvojem nasvetu Gelipter, poklical Simona Pelka. Obnovil mi bo turbino (sicer nekje drugje), zamenjal tako olje kot cevko in poseg skupaj z delom bo stal maksimalno 450?. ?e bolj mi je pomembno, da problem pozna oziroma da ve kaj je narobe.

Avto peljem na servis naslednji teden, tako da javim kako bo ?lo.

Hvala za nasvet :)

 

Glede na to, da se bli?am obdobju servisa, bo verjetno najbolje, da ga opravim kar pri Pelku?

Napisano

Pelko je zelo posten mehanik, ki obvlada Mazdurine, obenem dobis tudi racun in seveda garancijo!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lux4...super...Pelko ti bo po?timal v nulo.. Seveda tudi servis naj ti naredi..isto ?asno. Dobro porihtaj LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V Novem mestu padala toča, poplavilo športno dvorano WWW.RTVSLO.SI Od severa in zahoda so se nad Slovenijo razširile padavine. Ponekod se pojavljajo tudi močni nalivi in nevihte z močnejšimi sunki vetra. Arso...  
    • Malo večji torx nastavek kot je imbus pa da ga mal potolčeš notri da se "zareže" in poskusit odvijačit. Al je delikatno če udrihaš po napenjalcu vratu?
    • Danes pa sem pedaliral do službe in nazaj (ni nimam blizu, hehe); Getz pri kleparju, da mu sanira zametke rje, Netopirja pa ne vozim če je slaba napoved. Vreme se je odrezalo NAD pričakovanji, ga pohvalim  
    • Skritikrt, imam eno strokovno vprašanje zate.  Na kitari v vratu imam en izrabljen imbus vijak - ključ 5 (matica), na katerem so se toliko izrabile stranice, da se imbus kluč vrti v njem v  prazno.  Ne morem ga vrtati, ne morem ga uničitit. Ali obstaja kak imbus ključ ali kaj podobnega , ki je malenkost večji kot imbus 5 (par desetnik), da prime.  Spodaj je slika, da boš bolje razumel za kaj se gre. Imbus matica je približno 15 mm noter v vratu. 
    • Seveda mi firbec ni dal miru😄...in sem na brzino kokukal,v kakem stanju je Makita. Neverjetno-izgleda,da prakticno ni bila uporabljena...seveda umazaa je,k so nekaj les brusili...a prej izgleda,da je samo stala. Mast v glavi nikoli ni bila "zagreta" do te mere,dabii se lepo razlila tudi po zobnikih...zobniki pa skoraj kot novi. Seveda je steoj star cca. toliko kot jaz..40-50 let po moje🧐...in se je mast čisto posušila in strdila... Ležaji so tudi ok...a jih bom vseeno zamenjal z novimi...tisti najmanjsi na rotorju je celo "odprte" sorte😲...to danes več ne gre🙄... Se vidi tudi na komutatorju rotorja,da stroj ni prakticno nič tekel...tudi z nohtom se ne čuti prehod na drsno površino ščetk. Skratka-stroj je res malce umazan,a je praktično kot nov. Skratka-trije ležaji,mast in nove ščetke in bo stroj delal BP😃 Seveda moram rotor in stator za vsak slucaj temeljito izmeriti,a po moje,ker nič ne iskri,je malo moznosti,da bi bilo elektricno kaj narobe.   Dober video o popravilu točno takih brusilk...a so vse novejše od moje...zanimivo👍     In še en zanimiv.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.