Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e se da brez kakr?nih zahtevnej?ih predelav zamenjati motor in menjalnik 1.6 (1999) z 1.8 (2001)? Legalno verjetno je?

 

Napisano

Naj bi blo vse enako, tud menjalnik lahko uporabi? stari. Verjetno je ?e najve?ji problem menjava elektronike. Pa za homologacijo rabi? papirje od tistega avta iz katerega je ma?ina (?eprav dvomim da bi se kdo vpiknil glede na to da se na zunaj zlo te?ko razlo?i).

 

Kak 1.8 160hp iz japonske verzije bi se ?e spla?alo notr dat. :D

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

Zoran, osebno bi se raje lotil opcije st.2 :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

 

Jaz bi raje izvedel 1. varianto, ?e ima? dobro osnovo. Tista za 1.500? mi deluje kar po?teno razbita in jo bo? te?ko spravil v brezhibno stanje. Mislim da v nekaterih primerih lahko celo obdr?i? elektroniko iz 1.6, tako da dejansko ima? samo menjalnik in motor za menjat. Nisem pa 100%, enkrat je to tudi mene zanimalo pa sem kar nekaj gradiva na to temo prebral. ?al pa sem ?e vse pozabil, ker je bilo preve? podrobnosti  :lol:

Napisano

Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja. :jupiii:

Ja pa za laika bistveno te?ja in dra?ja tudi.

 

Kolikor sem bral se v dolo?enih primerih dejansko lahko obdr?i elektroniko od 1,6 ampak je dale? od popolne me?anice potem. Po drugi strani kolikor se spoznam na swape (nekaj izku?enj pa imam, ne z Miato), je verjetno tudi napeljava, ?e ima? nekaj pojma mala malica. Sploh ker gre za isti avto, podoben letnik... Kaj bo? izbral je pa tvoja odlo?itev. ?e je 1,6 ?koljka bolj?a, potem definitivno swap. Za homologacijo ne vem to?no kako gre ampak mislim, da rabi? papirje od original avtomobila (torej miate 1,8), neka potrdila o strokovni vgradnji (nekdo pa? mora stati za tem swapom). Na?eloma se pa ne bi preve? obremenjeval takoj s tem, to lahko potem ureja? ker je tako podoben motor, da bo malokdo opazil. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?koljka moje miate je v odli?nem stanju zato bom zamenjal motor in vso elektroniko.Kalambolirano miato sem v veliki meri ?e demontiral, ?aka ?e motor in menjalnik.?e se kdo na forumu spozna na mehaniko (v kar ne dvomim) , ima ?as in je iz bli?ine, bi bil vesel nasveta in pomo?i ob menjavi.

lp

Napisano

Se jutr sli?va in ?e ma? vitl in vso orodje zna bit hitr zrihtan :prstgor:

 

No pa tud ?e ni vsega takoj na razpolago,nekak se bo ?e zrihtal,glavna je volja.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Malo pozno opazil tole temo. Preden se loti?, se pozanimaj, kako je s homologacijo. Mislim, da mora? od Mazde (oz. generalnega uvoznika) dobiti potrdilo, da se sme ta dva motorja zamenjati. In znajo precej zakomplicirati pri tem...

 

Torej, raje prej vpra?aj.

Napisano

Me zanima kater mojster na tehni?nem na pogled prepozna razliko med 1.6 in 1.8 motorjem :)

 

Aja za info..same dimenzije bloka, kolektorjev, glave, bremze, izpu?ni plini so pri evropski NB seriji IDENTI?NI.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Dokler je vse v redu, je itak v redu. Te?ava je, ko pride do te?av...

 

Recimo kak?en pregled sodnega izvedenca ob prometni nesre?i in posledi?no izguba zavarovanja...

 

No, recimo, da tega ne bo. ?e vse drugo ?tima, potem res ne more ugotoviti.

Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

Verjetno bi se dalo tudi preverit po ozna?bi motorja, ki je ponavadi skrita nekje zadaj in na prvi pogled ni dobro vidna. Npr. V6 Mazdini motorji vem, da imajo tako in so v?asih pogosto menjavali najmanj?ega (1.8) z mo?nej?im (2.0 ali 2.5) in so na pogled identi?ni, zadaj pa ne vidi?, ?e ne podre? konkretnega dela motorja.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kolektor in pokrov sta druga?na v kak?nem smislu? Naj kr avtor teme poslika oba izven avta in naredmo anketo kater je kater :P Bi rd vidu prave MX-5 poznavalce

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ok super, sam obvezno brez barve avta v ozadju in drugih dodatkov..Me zanima kdo prepozna BP in B6 :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bom ugibal na slepo, da je zgornja fotka 1.6 in spodnja 1.8? (najbolj smiselno je, da pravilni odgovor poda?, ko vsak napi?e kater je kateri po njegovi logiki).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.