Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav

Mazdica je ?e od prej?nje zime postopoma za?ela uga?ati v prostem teku, ko je ma?ina ?e mrzla. Trenutno sem ?e na tem da jo v?gem samo ?e z gasom in tako dr?im obrate vsaki? ko stisnem sklopko, vsaj dokler se ma?ina zadostno ne ogreje. Zanimivo je v?asih ?e crkne sredi ovinka ..... Avto sicer ne poka?e nobenih error codes.

Najprej sem seveda zamenjal vse cevke iz ohi?ja filtra zraka, pa? vse cevke kar jih je tam okrog, ki so bile ?e dokaj slabe, spokane..., nato s?istil egr ventil, naslednje loputa za zrak in seveda senzor v ohi?ju filtra za zrak. Preostane mi ?e imv/scv o katerem je veliko napisano po tem forumu, znaki so pa identi?ni dotrajanem imv ventilu. Dobiti ta ventil po Sloveniji je pa kot bi ?el na vrt pa za?el iskat zlato. Ve?inoma pri prodajalcih rezervnih delov dobivam odgovore ni mo? dobaviti, tu pa tam tudi kaj je to imv. oz. scv ventil.

Mi lahko kdo svetuje kje bi se pri nas dalo kupiti scv, sicer sem trenutno na?el ta ventil v Angliji, vsaj zdi se mi da bo pravi, nisem pa ziher http://www.ebay.ie/itm/New-Denso-Diesel-Fuel-Pump-Suction-Control-Valve-294009-0120-SCV-Kit-/281052228595?hash=item417004abf3

Mi lahko kdo potrdi, da bo tole iz ebaya prava zadeva za : Mazda 6, 2.0 disel, 136km letnik 2004.

 

Hvala

Napisano

Pelka poklici, ta ti bo znal pomagat; 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo, mehanik je ventil spucal v nulo in zaenkrat dela. Ko se motor popolnoma shladi ?e enkrat preverim ?e je pomagalo. ?e ni, bo treba naro?iti novega. ?e je ta pravi, katerega je objavil Filter, ga bom kar naro?il. Je bil ?e kdo v kontaktu s Simonom?

 

LP

Napisano

Evo, mehanik je ventil spucal v nulo in zaenkrat dela. Ko se motor popolnoma shladi ?e enkrat preverim ?e je pomagalo. ?e ni, bo treba naro?iti novega. ?e je ta pravi, katerega je objavil Filter, ga bom kar naro?il. Je bil ?e kdo v kontaktu s Simonom?

 

LP

 

Mislim da bo ventil v prvi objavi pravi. Sem ?el pogledat kodo od ?rpalke. Na ?rpalki je nalepka/plo??ica s kodo: 2940000044 denso,  sicer zelo te?ko vidna, pa se ujema z podatki ventila. Tako da preveri, ?e se ti ujema. Pa sporo?i, ?e zadeva deluje ko je motor popolnoma hladen, sedaj ko ima? s?i??eno zadevo: Nisem niti poskusil tega, kolikor sem zasledil naj ?i??enje nebi imelo kak?nega zadovoljivega u?inka.

Napisano

Veselje ne bo trajalo dolgo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

NI pravi, ta je za modele z DPF !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.