Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da razen kletke ni nekih spornih predelav. ?e ima papirje in pa potrdilo o vgradnji pa se da tut homologirat. Cena je kar lepa (zato se pa prodaja tako dolgo) in je v veliki ve?ini vse v motorju. Kako je pa narejeno in koliko izrabljeno pa bi bilo fajn da vzame? nekega mojstra zraven ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Ho?e? re?i, da razen kletke in mo?nej?ega motorja skoraj ni razlike?

Vpra?anje je ja, kako je z homologacijo.

Je kaj specifi?nih delov?

So za rally oziroma dirkalno verzijo dra?ji deli, kajne?

Evo ?e cestna verzija http://www.avto.net/ad.asp?id=10020345&avto=Mazda%20323%20Turbo%20GTX%204X4

 

Razlika je ?e v tem da je ta avto dal po moje veliko grdega skozi, kar se vidi po ohranjenosti.

Homologacija brez papirjev ne bo ?la skozi, razen ?e pelje? avto na atest...?e la?je ?e jo da? ven ?e ne misli? dirkat.

Deli mislim da pa?ejo iz ene na drugo.

GTX je manj mo?na od GTR in tudi nima teh odbija?ev z velikimi lu?mi. GTR modelov je bilo narejenih 2500 in imajo tiste res ohranjene cene okrog 15k ?. 

Glede na to kako je ta ohranjena in da se je z njo tekmovalo, bi res bilo najbolje avto v celoti pregledat, da ve? kaj bo treba na avtu popravit, koliko to stane... za tako ceno se prodaja ?e vsaj dve leti (kolikor sem jo vsaj jaz gledal na a.net), tako da ?e jo imajo namen prodat bodo ?li pod to ceno ;)

Od kolega brat ima en tak model gtr in je ?e kar veliko delal na njej in dobil precej rezervnih delov iz tujine. 

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Razen Istralandije sem vozil te, na italijansko stran speljane, prvič. Te so Pivo, FR enduro, Toboga del Castello, Deepson. Ja, karabinjerji so nas obrnili 20 m pred koncem zaprtja ceste. OK, itak sva imela namen še na Istralandijo, tako sva se vrnila v Prebeneg, iz katerega je prečka do traila. In pol Texas rodeo navzdol! Vrnitev na izhodišče, nakrcat kolesa, v Kopru kafe na MOLu in nato 60 (šestdeset) minut za 17 km do Portoroža. Povprečje 12,7/100. 🥴
    • Jaz sem šel enkrat peš iz Osp-a na Grad Socerb pa sem preklinjal celo pot ker sem mislil, da se stopim, ker je bilo tako toplo. A si vedel da imamo Socerb tudi v Vipavi?
    • Če bi bil na njegovem.mestu ,strogo dizel. 😉
    • Včasih smo šli mi z obale za 1. maj na Socerb, kjer smo jedli tipične slovenske jedi: ćevape, pljeskavice, lepinje, luk..  No, ker je slovesnost letos odpadla,ker ni več rentabilno (beri previsoke cene - ni ljudi) sva z Etcho - jem sklenila, da greva po poteh, ki so jih med vojno utrdili z takratnim bicikli (predhodniki današnjih mtb). Seveda takrat niso imeli električnih. 😉 So pa res dobre proge in zanimive. Zanimivo je bilo, ko sva imela na italijanski strani srečanje z njihovimi organi pregona, saj sva šla mimo zapornic za zaprto cesto in prišla točno do njih. Po krajšem "prijateljskem" klepetu sva se morala obrnit in it vse okoli nazaj do Socerba. 😊 Je pa zanimivo, kako imajo v slovenskih vaseh na italijanski strani zamejci okrašene vasi in poti. Povsod visijo rdeče zastave (brez vseh obeležij in znakov), čez ceste so transparenti, v rdeči barvi z napisi "Živel 1.maj". Koliko   bolj zavedni so kot mi tukaj.  V glavnem je bilo peklensko vroče. Dobro da nisva kake kače povozila, saj jih je v tem kraškem svetu obilica. 😊 slikv daljavi viadukt črni Kal   Grad Socerb    Vozni park  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.