Skoči na vsebino

mazda 626 pri vkloplenih porabniki obrati ska?ejo med 200-800rpm

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem! na mazdi 626 mi med vkloplenimi porabniki gretje,gretje zadne ?ipe...obrati mo?no ska?ejo 200-800rpm brez teh omenjenih porabnikov avto te?e v normalnih vrtljajih pa? 750-800rpm. Ima kdo idejo kaj bi biv vzrok napake? sem pa danes kupil ?e popolnoma novi akomulator,menjal sve?ke,filtre,olje... LP

Napisano

ko je motor hladen takrat(?tand gas)  tega nihanja ni mo? opaziti. Ko pa je motor ogret na delovni temperaturi in ko vklopim omenjene porabnike pa se pri?ne nihanje vrtljajev.


Morem povedat da avto tudi v?iga zjutraj normalno brez te?av!

Napisano

Ne kupuj ni? za brezveze ker bo? samo dnar pre? metal. Pomeri najprej ?e je res alternator. Sigurno ima? kakega frenda z voltmetrom ?e nima? sam voltmetra.

Preveri vakum cevke in cev za zrak med filtrom in loputo. ?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.

Napisano

?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.

wtf je to?

33112_1.png

Napisano

prvi? sli?im, da se temu tko re?e - ampak ok, sem vsaj nekaj novega zvedel.

 

a zraven naredi ARRRR k ga not potegne :hudicek:

33112_1.png

Napisano

v naslednjih dneh bom sam z voltmetrom pomeril napetost alternatorja,sedaj pa me zanima kako izmerim napetost pravilno? Avto pustim pri?gan v prostem teku(brez gasa) in napetost pomerim brez porabnikov lu?i,radio,ventilator gretja in pa grelec zadnjega stekla...

In nato pomerim ?e napetost z vsemi omenjenimi porabniki. Koliko mora bit napetost merjenja brez uporabnikov in pa potem z vsemi porabniki? Hvala za pomo? v naprej. Lp

Napisano

Alternator 14,4 ali vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preden vzges avto pomeri napetost aku.,potem ga vzgi in se enkrat pomeri napetost na aku. Ce je visja kot je bila- cca 14v, si na konju.

Napisano

Ja. Napetost je vecja brez porabnikov. Tebe v tem primeru zanima ce ti dela alternator. To da ti nihajo obrati verjetno ni povezano z alternatorjem in bo treba poiskat napako drugje.

Napisano

da sporo?im napetost merjenja alternatorja. z izklopljenimi porabniki 14.50v, z vklopljenimi vsemi porabniki pa nihanje med 13.60v - 14.50v    ko vklopim porabnike se opazi tudi rahla razlika v svetlobi lu?i ter osvetlitve v ?tevcu.

Napisano

To da napetost ska?e je posledica nihanja obratov ker elektronika alternatorja rabi dolo?en ?as, da popravi napetost. (kdor ne verjame naj proba pri svojem avtu merit napetost in pritiskat na gas)

 

Probaj ?e to: naj ti nekdo dr?i gas na recimo 1500 obr/min ti pa pomeri napetost z vklopljenimi porabniki in brez. V kolikor bo takrat ob?utna razlika je zato najverjetneje kriv alternator. Sicer je zelo verjetno kriv regulator prostega teka.

Napisano

tudi z gasom sem probal izmerit in nisem opazil neke bistvene razlike kar se ti?e napetosti alternatorja. Sam sumim na regulator alternatorja(regler). kompleten motor?ek prostega teka je bil pred dnevi menjan za preizkus(sposodil sem si ga od prijatelja) delovanje pa je bilo popolnoma enako kot z mojim motor?kom(brez porabnikov te?e avto normalno v prostem teku ob vklopu teh porabnikov pa se pojavi nihanje vrtljajev)

Napisano

Cev med zracnim filtrom in loputo si preveril ?e ni po?ena? Lahko da ti vle?e fov? zrak...

Preveril ?e nima? tudi kak?nih kod za napake?

Napisano

Mojemu avtu se tudi ne pri?ge lu?ka na ?tevcu, ker je nimam. Mogo?e ima? lu?ko skurjeno, ali pa ra?unalnik ?e ni zaznal dovolj dogodkov te napake da bi lu?ko sploh ?e pri?gal.

Napisano

avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?

Napisano

avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?

Ti je kdo ?e nastavljal ?tantgas?

?e je tako kot pri Xedosu je to?en postopek kako to nastavi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Antonelli je dobil 2 pod rebra. Upam, da jim pokaže na dirki.
    • Socerb traili imajo vse sestavine: kamenje iglice storže suho zemljo suhe veje 😁   Maj mesec bom težko dobil prost vikend dan (z avtom vred).
    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
    • Pa to razlagam... še dobr, da se še kakšen najde in potrdi, ker mam občutek, da mi eni ne verjamejo, da imam po prevoženih 80.000km porabo na 5,77l/100km in da se nič ne jajcam po cestah in sem vedno na omejitvi ali raje kakih 10km/h čez na AC-jih.   Pa kilometražo imaš tud pravo, da se lahko reče, da tolk za en kurc pa le ni ta dizel, kot spet eni tukaj ne zamudijo priložnosti, da ne bi pljuvali čez njega. Še največ taki, ki si ga sploh ne lastijo, pol pa naj bo človek pameten pa to razumel.
    • Ne, to ni mogoče.😊 Kaj pa v Vrhniški klanec, a gre v redu? Kako pa to, da nisi kupil Dinota, ko je pa ja petarda? 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.