Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dan/jutro :)

 

?e nekaj dni opa?am, da ko ?tartam in se avto za?ne premikat, neko pokanje na voznikovem sede?u.

 

Imam usnjene sede?e in ni va?no, ali sem v kavbojkah, trenerki ali v obleki....vedno poka... kasneje med vo?njo se sicer umiri in ne poka ve? toliko, ampak postaja ?e zelo mote?e.

 

Ima ?e kdo tako te?avo z novo 3-ko?

 

Bral sem ?e, da so to imele nekatere 6-ke vendar ne vem, kak?na je bila re?itev?

 

Ni mi v?e?, da ima avto ?e pri rosno mladih 49.500 km take te?ave :(

 

Seveda se bom obrnil na servis ampak na splo?no me zanima, ve kdo kaj ve??

 

Prej tega nisem nikoli sli?al. To se dogaja sedaj ?e kak teden ali dva.

Napisano

Ja, za prvo generacijo ?estke vem, da je imela tak?ne te?ave. Tudi jaz sem jih zaznal, ponavadi v ovinkih. So pa v okviru garancije menjavali nosilce sede?a oz. tiste tra?nice spodaj. Ne vem, ?e z mazanjem s kako mastjo kaj re?i?. 

 

O?itno je pri novih isto. Spet neko brezvezno ?paranje, kar se mene ti?e. Pokajo zici, pokajo pedala sklopk, ...  :jupiii:

Napisano

Poka bolj zgoraj na usnju kjer sedim in ne spodaj kjer so "tra?nice".

 

Kot da bi usnje po?asi za?elo pokat oz izgubljat svojo "mo?".

 

Ali pa poka v notranjosti sede?a ampak samo na levi strani...morem bolj podrobno preverit in opazovat.

 

Skratka tega prej nikoli ni po?el - tudi ko je bilo zunaj -15 stopinj, tako da mraz ne more biti razlog, ampak prej "dotrajanost" sede?a?! :(

Napisano

lahko pa da je usnje mrzlo zato poka? ko pa se avto segreje pa neha? a sm tko razumel to al kaj :)

 

Men cel avto poka,ko se segreje pa samo se avspuh :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Ma tudi kasneje poka, ko je avto ?e segret in je v kabini toplo.

 

Mraz dvomim da je kriv, ker lansko zimo tudi pri mrzlem avtu pri - 15 stopinj nikoli ni pokal :)

Napisano

Ma tudi kasneje poka, ko je avto ?e segret in je v kabini toplo.

Mraz dvomim da je kriv, ker lansko zimo tudi pri mrzlem avtu pri - 15 stopinj nikoli ni pokal :)

Ej...kaj ?e jih nama?e? sede?e ...prav ta teko?ina za usnjene sede?e...malo poglej..lp:-):-):-):-)
Napisano

?udno potlej. Lahko proba? na servisu, me zanima njihova reakcija.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Samo, da ga ne vpra?ajo po njegovem jedilniku tistega dne, ?e bodo ?eleli ?loveka izklju?it iz reklamacije. (nimamo smejkota, ki jih zadaj spu??a).  :hohoho:

 

Se opravi?ujem za mlatenje prazne slame.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

samo en "wild card guess"...

ti mogo?e klju?avnica od varnostnega pasu pritiska kam?

 

meni je to (varnostni pas lock) pokalo pri moji trojki (brez usnja), pa sem jo ovil v en trak za lase :)

Napisano

Nop - prav sede? je :)

 

Sem bolj podrobno analiziral situacijo in je krivo usnje, ki je "speljajo" v plastiko sede?a in ko se voznik premika (torej ko zavija) pride do "drgnjenja" tega usnja s to plastiko in se sli?i kot pokanje.... hm.... tega prej nikoli ni bilo (tudi po zimi nikoli).

 

Zgleda, kot da se je ta del usnja ve? ?as, od prvega prevo?enega kilometra, vedno drgnil ob to plastiko in sedaj je ?e "znucano" usnje na temu predelu in zato oddaja tak zvok.

 

Zanimivo. Ne vem, ?e bi tu kaj pomagalo mazanje z raznimi mazili, ali pa??  :zvizga:

Napisano

Nop - prav sede? je :)

 

Sem bolj podrobno analiziral situacijo in je krivo usnje, ki je "speljajo" v plastiko sede?a in ko se voznik premika (torej ko zavija) pride do "drgnjenja" tega usnja s to plastiko in se sli?i kot pokanje.... hm.... tega prej nikoli ni bilo (tudi po zimi nikoli).

 

Zgleda, kot da se je ta del usnja ve? ?as, od prvega prevo?enega kilometra, vedno drgnil ob to plastiko in sedaj je ?e "znucano" usnje na temu predelu in zato oddaja tak zvok.

 

Zanimivo. Ne vem, ?e bi tu kaj pomagalo mazanje z raznimi mazili, ali pa??  :zvizga:

Ja probaj...tam ,ki drgne ob plastiko....podmazat...lp
Napisano

Kaj priporo?a?  :rolleyes:

 

Se ne spoznam na ta sredstva  :zvizga:

Ej...sem mislil z tistim sredstvom za usnje....da pride usnje mehkej?e in lepo ..poglej malo po spletu..lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.   A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?
    • Tukaj lepo razloži (sicer v nemščini) ... ali je res bolje tankati premium gorivo ali ne ...    
    • Danes je pa lep da na kolo...trenutno 15stopinj, računam eno do črnega vrh
    • Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.