Skoči na vsebino

mazda 6 diesel 2007 1.gen neznana napaka


Priporočeno sporočilo

mazda 6 diesel 2007 1.gen 89kw  neznana napaka

 

omenjeno mazdo imam ?e eno leto, dela brezhibno razen ob?asnega cukanja, ki traja po moje ?e dlje ?asa. prodajalec mi je zamol?al hibo. ker je bil avto res maksimalno ohranjen v vseh drugih pogledih sem se odlo?il da ga obdr?im.

 

napako smo iskali na uradnem servisu pa je nismo na?li  (omenili so da bi lahko bilo EGR, DPF, ?OBE)

 

EGR- so mi kar tam spucali in nastavili

 

?OBE- mojster iz kamnika mi je zatrdil da ?e avto ne kadi ?obe ziher niso problemati?ne (avto res ni nikoli zakadil pri svojih 315.000 km sam sem jih od tega naredil 40.000)

 

DPF- predvidevam da tudi ni kriv ker mi je enkrat celo zasvetila lu?ka in po nekaj km AC je ugasnila.

 

avto se pelje brezhibno poraba od 7-8 me?ane vo?nje max hitrost cca 190kmh

 

 

zdaj pa me zanima ali imajo ti avti probleme za kako pumpo ali pa z kakimi senzorji za v?ig, zrak ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je to cukanje pri 1500 obratih? ?e ja potem je to 'normalna' hiba teh avtov, da se jo za?asno re?iti z u?enjem ?ob, ampak bo spet pri?la nazaj

 

ha ha ha ta je dobra avto ne kadi...pa dpf ma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po prebiranju foruma sem najprej na pelkota pomislil ampak trenutno manjka $$$, je pa 1. na vrsti,

 

druga?e pa avto z okvaro ?ob, ne glede na  DPF, kar fajn kadi. jaz bi v tem primeru imel kar dosti ve?jo porabo

 

kar se obratov ti?e, pa se ?uti v prostem teku kot nihanje obratov, v vo?nji pa od 1000 do 2500. te?ava pa je ?e celo leto  in vseh 40.000km enakomerna se ne poslab?uje (najbolj o?itno je ?e je zunaj okoli 5C) pri 20C zunaj pa se niti ne ?uti

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Iz lastnih izku?enj z istim modelom ti priporo?am, da najprej spusti? karter in o?isti? cedilnik, nato zamenja? bakrene obro?ke na diesel injektorjih. Za kaj ve? se javi na ZS pri ALFAinBMW, ki ti naredi ta pravo diagnostiko in tudi popravi, ?e bo? hotel. Meni je zrihtal kot se ?ika.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

avto je bil pri Pelkotu, on pravi da je motor dober, naredil mi je servis in regeneracijo dpfja, situacija je eneka kot prej. prej?nji teden sem ga peljal na tehni?ni pregled plini so ?li gladko skozi.

 

skiposi- obro?ki so bili menjani 2013

 

najbolj mi je to zanimivo da ga zunanja temperatura tkole heca.

 

bli?a se pomlad tko da bo kmalu konec te?av  vsaj do naslednje zime :) :) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

A je to cukanje pri 1500 obratih? ?e ja potem je to 'normalna' hiba teh avtov, da se jo za?asno re?iti z u?enjem ?ob, ampak bo spet pri?la nazaj

 

ha ha ha ta je dobra avto ne kadi...pa dpf ma

Probi z antigripante 25. Mene je nekaj let trokiralo dokler nisem pred enim tednom to probal. Avto ne trokira ve? in deluje brezhibno... Je pa res da je ?ele en teden lahko da se trokiranje vrne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

te?ava odpravljena, kot sem predvideval senzor pretoka goriva, avto ne cuka ve?  :jupiii: poraba pa je manj?a za 1l, napako je na koncu odkril Burja v Kamniku, kamor sem ga peljal sicer bolj zato da preverim ?obe. malo me je oskubil ampak vsaj te?ava odpravljena. ?e bi vedel, bi ga sam zamenjal, ampak kaj ?e?. Mazda zdaj pri 330.000 laufa kot urca

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.