Skoči na vsebino

RX-8 za sporadi?nega voznika?


Tomaž Baloh

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Na ta forum sem se registriral samo z enim namenom - ker me mika mazda RX-8! Imel sem jo na o?eh ?e ve? let in zbiral podatke o njej, ampak zdaj je cena postala res zadovoljiva!

 

Ampak najprej bi rad skregal tiste, ki jamrajo glede porabe tega avtomobila. Hyundai coupe 2.7 V6 170KM - ?ere 15,16 litrov, Toyota Celica GT, 190km, poraba 14-15 litrov takoj ko VVTi zapoje. Glede na to, da je naravo aspiriran 232KM motor, je poraba zanj povsem normalna. Edini razlog da je to "postalo" preve? so zadnje generacije 2.0 turbo motorjev mitsubishija, subaruja, hyundai-ja in vw-ja, pa ?e to zizne 13 litrov takoj ko malo gas pikne?, tako da smo opravli s tem!

 

Sedaj, k zadevi.

Kot sem rekel, bi rad mazdo RX-8, ampak ostaja problem. In sicer sem v slu?bi v tujini (daleeeee? v tujini) in sem doma le kak?en teden in pol na mesec, pa ?e takrat ponavadi opravim dve 13,5 km vo?nji na dan, bi pa rad kupil avto predvsem zaradi tega ker bi vsakega tolko ?asa ?el malo na en izlet in "spustil avto z verige" ?e veste kaj mislim.

 

Ampak govorica je da znajo biti tile motorji precej muhasti. Zanima me kako bi se avto obna?al na 2 tedna in pol mirovanja, nato teden in pol kratkega voza?enja in mogo?e enkrat mese?nim izletom kjer bi ga gnal kot hudi?ov kamen za babam jezike brusit.

 

Hvala vnaprej za va?e odgovore.

 

LP!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ga dobis z motorjem v dobrem stanju, ne bo nobenih tezav.

 

Wankla je najslabse vzgat, preparkirat in cez pol minute ugasnit, da se vsaj nekaj km peljes naj ze nebi bilo vprasljivo.

 

Moja izkusnja porabe s temi 232ks variira med 12 in 17 litri na 100km, verjamem da se dosti nizje ne da, navzgor pa prek 20 z lahkoto :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na tvoj na?in uporabe je skoraj vseeno koliko ?re avto, Plin nima smisla ob toliko km

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ga dobis z motorjem v dobrem stanju, ne bo nobenih tezav.

 

Wankla je najslabse vzgat, preparkirat in cez pol minute ugasnit, da se vsaj nekaj km peljes naj ze nebi bilo vprasljivo.

 

Moja izkusnja porabe s temi 232ks variira med 12 in 17 litri na 100km, verjamem da se dosti nizje ne da, navzgor pa prek 20 z lahkoto :D

 

niti se ne spla?a gledat na ?imni?jo porabo, ?e ne ?eli? kmal met uni?en motor...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta avto potrebuje obrate, vsaj 6k za normalno delovanje (mazanje) zato je notri 'ena' lucka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

192-ke pa komajda liter manj, se ne spla?a, a?

Kaj pa na plin jo gre predelat?

V potrosnji sta obe inacici blizu skupaj, v zmogljivostih pa ne vec toliko :)

 

Plin nima smisla ob tako 'revni' kilometrini!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nad 4k ;)

Velja za avtomatika, ki ima buzzer za override pri 7000, rocni menjalnik pa 9000 rpm, zato je priporocen rpm zanj 6000.....

 

Pa ne bom mezikal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

Namest v 4.gres 70kmh v 2.prestavi, pa je :)

 

V 6.ima pri 130kmh cca.4000 na obratomeru, podatek za orientacijo

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj, k zadevi.

Kot sem rekel, bi rad mazdo RX-8, ampak ostaja problem. In sicer sem v slu?bi v tujini (daleeeee? v tujini) in sem doma le kak?en teden in pol na mesec, pa ?e takrat ponavadi opravim dve 13,5 km vo?nji na dan, bi pa rad kupil avto predvsem zaradi tega ker bi vsakega tolko ?asa ?el malo na en izlet in "spustil avto z verige" ?e veste kaj mislim.

 

Ampak govorica je da znajo biti tile motorji precej muhasti. Zanima me kako bi se avto obna?al na 2 tedna in pol mirovanja, nato teden in pol kratkega voza?enja in mogo?e enkrat mese?nim izletom kjer bi ga gnal kot hudi?ov kamen za babam jezike brusit.

 

Hvala vnaprej za va?e odgovore.

 

LP!

 

Brez skrbi, avto lahko za dalj ?asa pusti? parkiranega, brez kakih slabih u?inkov nanj (veliko jih sedi par mesecev ?ez zimo). Priporo?am ti le nakup polnilca za akumulator, ki ga lahko pusti? vedno priklopljenega, da se ne bo? ukvarjal z zalitimi motorji. Poleg tega pa ni ni? narobe.

 

 

192-ke pa komajda liter manj, se ne spla?a, a?

 

Kaj pa na plin jo gre predelat?

 

Realno gledano razlike med motorjoma ne bo? ob?util, ker so dokaj majhne. Bi pa vzel mo?nej?o zaradi 6te pristave in pa ''bolj?ega motorja''- ima dodatno loputo oz nekaj podobnega, se ne spomnim zdej to?no in je pa? malo mo?nej?i in naj bi bil bolj zanesljiv.

 

Kaj pa ostali pravijo glede optimalnih obratov, lu?k in nevem ?esa pa ne razumem kaj ho?ejo s tem povedati, tko da ?e se da komu malce bolj razlo?it prosim

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

 

Seveda ne, enkrat ga pa? po?ene? do limitatorja in to je to. A redline a day keeps the doctor away ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Brez skrbi, avto lahko za dalj ?asa pusti? parkiranega, brez kakih slabih u?inkov nanj (veliko jih sedi par mesecev ?ez zimo). Priporo?am ti le nakup polnilca za akumulator, ki ga lahko pusti? vedno priklopljenega, da se ne bo? ukvarjal z zalitimi motorji. Poleg tega pa ni ni? narobe.

Kaj ma polnilc za akumulator veze z zalitim motorjem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Velja za avtomatika, ki ima buzzer za override pri 7000, rocni menjalnik pa 9000 rpm, zato je priporocen rpm zanj 6000.....

Pa ne bom mezikal

Tule pravijo celo nad 3krpm

 

http://www.rx8club.com/series-i-tech-garage-22/best-rpm-high-mpg-192958/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tema je res primerna ja za to vpra?anje:

Best RPM for high MPG

 

nasvet pa ?e bolj?i

Don't exceed 3k in any gear and of course use overdrive (6th gear) on the highway.

 

Recept za uni?enje vankla......pa vsi imajo v podpisu AT (Automatic, ker je to USA), sami stru?koti v tej temi:

The lower the revs, the better your fuel economy, assuming the revs aren't so low that the car has difficulty maintaining your speed..

6th gear at 3000 or less and drive that way for long periods of time.

 

Wake up

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.