Skoči na vsebino

Nova Mazda MX-5 ND (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za moj okus bi bila te?ko ?e privla?nej?a!  :wub:  :rozico:  :ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Upam, da se jo bo dal dobit v kak?ni hudi modri barvi :zvizga:

 

Pa dejstvo, da ima spet 4x100 ?ravfe je tud zakon :danzoman:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mene od zadaj izjemno spominja na Z4, prav tako bo?na linija (?e gledamo z zadnjega konca recimo).  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vse po mal, za ?im?ir?i krog kupcev :D

 

No, tud styling foto?opanje se je ?e za?el, sam tuki je vseen k?na cola preve? za po luknah vozt..

a14373abc533d87a759fb8f41859038d.jpg

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

to da vsakega spominja na kaksen drug avto pomeni da je fail v dizajnu...

jaz je ne bom nikoli kupil...prej bi alfo, ker bo verjetno lepsa :)

 

me pa ma da bi najdu eno res lepo NA prodal mojo in zamenjal...old skool je kool

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne pomeni fail, ampak samo to da imajo vsake o?i svojega malarja :)

 

Zakaj pa ne kupi? zdelane NA, pa jo pol rihta?? :)

Podpis.png

 

Napisano

to da vsakega spominja na kaksen drug avto pomeni da je fail v dizajnu...

jaz je ne bom nikoli kupil...prej bi alfo, ker bo verjetno lepsa :)

 

me pa ma da bi najdu eno res lepo NA prodal mojo in zamenjal...old skool je kool

Uf ja tako kot una crna z ebaya ki sem jo popal tukaj - collectors item....

 

ND je pac mix novih dizajnov, je huda a zal ne izstopa tako kot so predhodnice, prav tako pogresam znacilne valove na havbi in bokih. Vse so zravnal po nemsko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sodec po tej sliki ne bo vec prostora za zici, ki je velikokrat prisel prav ter vprasanje vetrovne turbolence za nas vecje ljudi saj se je razdalja zelo povecala

post-2637-0-41962800-1409821713_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni?ja, ?ir?a, la?ja, bolj agresivnega obraza in atletske postave (zakon so mi raz?irjeni blatniki in zaobljena ritka, zato mi je ?e NC v?e?)... lepo je tudi, da so se znebili tistega neumnega nasmeha iz faceliftane NC :)   Saj je res zmes marsi?esa, od vseh predhodnic pa do Z4, F-Type, Alfe in ?e ?esa, ampak kot celota vseeno deluje prepoznavno Mazda. Po slikah sode? meni osebno definitivno najlep?i roadster in tudi najlep?a MX-5 do zdaj.

Napisano

Sodec po tej sliki ne bo vec prostora za zici, ki je velikokrat prisel prav ter vprasanje vetrovne turbolence za nas vecje ljudi saj se je razdalja zelo povecala

 

Kak?en plac za zici? V NBFL morem met sede? ?isto do konca, pa imam samo 183 cm.

Napisano

Res je lepa ta Mazdurina Mx5 ...super.lp ale?

Napisano

Kak?en plac za zici? V NBFL morem met sede? ?isto do konca, pa imam samo 183 cm.

 

Ja lih tisto za mi?ji drekec :) Jzt mam zadi kape, cunjo pa tablico :D

Podpis.png

 

Napisano

@tha_man, a NC ma za zici plac?

 

Nope, izza mene z izjemo ?epa na sede?u prav ni?. Le med sede?i je predal (soft top variante imajo pa izza vsakega sede?a po enega).

Napisano

Kak?en plac za zici? V NBFL morem met sede? ?isto do konca, pa imam samo 183 cm.

jaz sem 182cm pa sem v nbfl imel zadaj kup kamop opreme, v primeru hard topa ima? pa kar konkretno polico

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbr? je odvisn kak?n polo?aj sedenja komu ustreza. Js mam tud zic do konca nazaj, da sm lahko stegnjen, ?e ne mam filing da nekak vn iz avta ?trlim periskop style. Je pa zarad tega za zicom sam ?e za kak?no kapo placa..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ko sem jaz ?e vozil NA serijo, sem imel ob?asno za sovoznikovim sede?em rezervno gumo (tanj?o izvedbo), s tem je bil potem prtlja?nik relativno prostoren, sopotnica pa je bila ponavadi ni?ja od mene, tako da ni bilo mote?e.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hehe, nekdo je zelo dobro napisal na miata.net forumu:

 

The NA is the cute girl next door
The NB is the sexy cheerleader
The NC is the toned chick at the gym doing bench press
The ND is the chick at the gym doing squats while wearing yoga pants.

 

:lol:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.