Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem mx-3, 79kw, pa me zanima, ?e so jih sploh pr ns prodajal, k rabljene se sploh ne dobi, v Nem?iji pa jih je povn.

Rad bi pa ?e va?a mnenja in izku?nje z mx-3, a majo kak?ne muhe al pa jo mogo?e kermu v ovinku kej nepredvidljivo zana?a?

Napisano

:P

 

Ja jst mam doma mx-3 l.92... 1.6 SOHC (66kW) ti si pa vrjetn mislu DOHC. Ja te so novejse. Ka ti nej recem? B)

Avto je ZIHR tapravi. tu sploh ni dvomov. ;) Sicer vedet mors da sm jst kupu se nerazbito in ful mal vozeno, tak da je blo vozilo res tapravo (zej ni vec tak ohranjena :D )

 

No u glavnem, ce ti uspe dobit tapravo (avti so vecinoma precej zdelani na trgu) potem imas se samo en problem. Vzdrzevanje. Vse kar ti bo crknal je ZELO drago. ponaredkov VECINOMA NI! tak da... se tolk bolj glej da ne bos rabu takoj kuplunge menjevat, pa kakih lagrov itd...)

 

Avto (z originalnim vzmetenjem) za moje pojme STOJI na cesti kot se rece... opazim le rahlo odnasanje zadka ob zaviranju v vstopu v ovinek. Pa se to jst, ko mam cez 50 kg muzke v prtlazniku. Tak da brez muzke se zna mal bolj odnasat.

 

Ka se? Masinca? menjuj olje pa teraj samo toplo pa ti bo sla vecno. Aja pa dobro olje not nalijes seveda :D

 

Vpras se kej...sam jst sm bol mal tule gor tak da bom rabu en cajt da ti odpisem :P

 

Aja... pa ne pricakovat nekih pospeskov...moj avto ma sam 90 kojev, pa okol 1190 kg... pa muzka... ne ne. Stoji pa. ceprav katalizatorja ni vec, luftfilter je tut sportni pa se kr pozna da masinca mal bolj "diha" :D

 

ajde

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Glede rezervnih delov mi je jasen, sej mam zdej mazdo 323hb letnik 90, tko da vem, da te ma?ince lavfajo zlo fajn, ko pa je kej narobe, je pa drago.

Glede filtra: a ma? mogo?e k?ne slikce kako si ga dal gor, pa ?e kak?ne gume ma??

Napisano

Ej Ti?, ?e rabi? neoriginalne dele lepo v trgovino Tiros pokli?i, nahajajo pa se na ?kofijah (tle na obali).

 

Dobis pa kar ti skoraj srce pozeli :D

 

Moje izkusnje z mx3?

Take kot pri Ti?u.

Zadek odnasa pri naglem bremzanju v ovinek....ampak se ga da nadzorovat...pac je zadaj precej lahek.

En kvaliteten sub z ojacevalcem v prtljazniku elegantno resi tezavo hehe (Tic, tudi sam delam na tem :D).

 

Drugace je avtek zakon.

Aja za DOHC masino so deli precej drazji kot za SOHC (preverjeno).

Tko da al vzami SOHC al pa 1.8 V6....ker pri 1.6DOHC bos imel samo drazje vzdrzevanje kasnih vecjih pospeskov in koncne hitrosti pa ne...pa se vec pije kot SOHC.

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

pri vzdrzevanju sem pa itak ze kar nekaj napisal, kaj koliko kosta, sicer za V6, ampak... avtek je super.

 

samo... kupi cim novejsega, al pa zelo dobro ohranjenega ! (tezko najdes)

 

ostalega se izogibaj, razen ce ga bos mel za styling al pa kake druge finte, pa ti nebo problem dat 200 300 jurjev na avto ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

glihkar sm kupu mx3 z 1.6 dohc motorjem, letnik 95, je pa neka ameri?ka izvedenka (oz. namenjena ameri?kemu trgu). Porab pa kr velik, se pravi tm nekje 9.5 oz. z enim tankom nardim tm nekje 440km, ?etud furam u izi. Se pa lepo ceste dr?i, odna?anje zadka pa ?e nism opazu, ker ?e nism mel prilo?nosti. Kupil sem jo za 730k, kar se mi zdi zlo pocen, ker avto je kot nov in ni? zaletene (razen 1x podrsan). Problem pa je, da rabim novo levo sprednjo lu?, ker se mi znotraj nabira kondenz. Cena nove lu?i na servisu je 180k :angry:, kar mi ni ?isto ni? jasno, ker to ni logi?n- ampak o?itno je.

 

a v kaki ?tacuni dobit to zadevo neoriginalno? zgoraj je nekdo napisal neko trgovino na obali, kar mi ne bi bil tak problem it iskat, vseen pa bi raj?i videl, da je u Ljubljani. Rabil pa bi tudi desno ogledalo (samo plastiko ?e se da). ?e kdo slu?ajn ve za kako razbito, naj poro?a :)

Napisano

luc v avstriji okrog 350 eurov +davek (brez elektricne nastavitve visine)

 

luc v avstriji okrog 450 eurov +davek (Z elektricno nastavitvijo visine)

 

drugace pa bi se znalo na kakem odpadu dobit rabljene po 200 eurov za komad

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kupil bom Mazdo mx-3 a ima 200.000 km -a je to kak problem!?l 1994

na-a :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.