Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji mazdi 5 (l2009 2.0 dizl) se ?e nekaj ?asa ukvarjam z meni nepoznanim problemom. Za?el sej je s pri?igom opozorilne lu?ke za motor in proti zdrsavanju hkrati. Moj mehankar je avto imel nekaj ?asa... in ni znal najti re?itve. Lu?ke so se pri?gejo samo ob pove?ani potrebi po mo?i motorja (ve?inoma pri pospe?evanju ali vo?nji v hrib) vendar ne vedno.... na vsake tri dni, s tem da vsak dan prevozim cca 200km. Kasneje gre avto v servis mode...  napako se z ra?unalnikom pobri?e in je vse ok?... za kak teden. (isto naredim ?e odklu?im akumulator)
 

 

No na koncu ga peljem na originalni servis. Ugotovi napako P0299 (Pre?ibak pospe?ek turbopolnilnika/superpolnilnika) turbina je ok, nalo?i nov software in mi re?e da sedaj bo vredu. Je bilo cca 14 dni

Naslednji? mi re?e da edino kar je mo?no, je  ventil vakum pumpe, ok se ga naro?i zamenja... jaz sre?en, ?ez dva dni enak problem...

 

Sicer imava spet dogovorjen"zmenek" ampak ima kdo s tem izku?nje, ve kje bi bil problem...? sam sem preveril (vendar nisem zamenjal) ?e cevke...

 

 

 

post-9233-0-24071000-1467188780_thumb.jpg

post-9233-0-14947600-1467188783_thumb.jpeg

post-9233-0-91878900-1467188786_thumb.jpg

Napisano

Preveri filter goriva. So znancu hoteli menjat vse ?ivo, od turbine do ?ob in se ni hotel sprijaznit s stro?kom par jurjev. Na koncu je bil razlog zabasan filter goriva (ki so ga na poobla?cenem servisu zara?unali, menjali pa verjetno ne).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.