Skoči na vsebino

Mazda 6 2005 nima izklopa sovoznikovega airbaga POMO?


b mx-6

Priporočeno sporočilo

Zanimivo, pred kratkim dal skozi uporabo lupinice pri dveh otrocih, pa nikoli, ampak res nikoli nisem za?util potrebe po tem, da bi jih vozil na prednjem sovoznikovem sede?u.

Prvo - stvar je bolj nevarna.

Drugo -  stvar je manj prakti?na.

 

Varnostni vidik: 1.?e je otrok bolan in zaradi tega potrebuje stalno 100% pozornost, potem je poleg voznika potrebno imeti v avtu ?e eno odraslo osebo ki se ukvarja z otrokom.

                         2. ?e je otrok zdrav, ne potrebuje stalne 100% pozornosti in ?e jo ?ofer izvaja, je z njim nekaj narobe ker s tem spravlja sebe in otroka v nevarnost

                         3. Pravilo pasivne varnosti govori, da je lupinica najbolj varna na sredini zadnje klopi (kar je v ve?ini avtov te?je izvedljivo) najman pa spredaj

                         4. Kolikokrat ste v avtih brez avtomatskega vklopa lu?i pozabili pri?gati ?aromete. - meni se v slu?benem to kar pogosto zgodi. Edini res varen na?in za izklop

                             airbagov je bil mazdin sistem s samodejnim zaznavanjem otro?kega sede?a          

 

Prakti?ni vidik: Sprednji zici (ponavadi) nimajo isofixa. Isofix baza za lupinico omogo?a enostavno in udobno pripenjanje in odpenjanje. Zaradi enostavnosti je tudi zmanj?ana

                        verjetnost errorjev pri pripenjanju - pa smo spet pri varnostnem vidiku.

 

Ko sem pri?akoval prvega otroka, sem iz raznih strani dobival informacije o must-have stvareh. No, potem je praksa pokazala, da kak?na stvar tudi ni ?ist tako. Ampak, vsak po svoje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, pred kratkim dal skozi uporabo lupinice pri dveh otrocih, pa nikoli, ampak res nikoli nisem za?util potrebe po tem, da bi jih vozil na prednjem sovoznikovem sede?u.

Prvo - stvar je bolj nevarna.

Drugo -  stvar je manj prakti?na.

 

Varnostni vidik: 1.?e je otrok bolan in zaradi tega potrebuje stalno 100% pozornost, potem je poleg voznika potrebno imeti v avtu ?e eno odraslo osebo ki se ukvarja z otrokom.

                         2. ?e je otrok zdrav, ne potrebuje stalne 100% pozornosti in ?e jo ?ofer izvaja, je z njim nekaj narobe ker s tem spravlja sebe in otroka v nevarnost

                         3. Pravilo pasivne varnosti govori, da je lupinica najbolj varna na sredini zadnje klopi (kar je v ve?ini avtov te?je izvedljivo) najman pa spredaj

                         4. Kolikokrat ste v avtih brez avtomatskega vklopa lu?i pozabili pri?gati ?aromete. - meni se v slu?benem to kar pogosto zgodi. Edini res varen na?in za izklop

                             airbagov je bil mazdin sistem s samodejnim zaznavanjem otro?kega sede?a          

 

Prakti?ni vidik: Sprednji zici (ponavadi) nimajo isofixa. Isofix baza za lupinico omogo?a enostavno in udobno pripenjanje in odpenjanje. Zaradi enostavnosti je tudi zmanj?ana

                        verjetnost errorjev pri pripenjanju - pa smo spet pri varnostnem vidiku.

 

Ko sem pri?akoval prvega otroka, sem iz raznih strani dobival informacije o must-have stvareh. No, potem je praksa pokazala, da kak?na stvar tudi ni ?ist tako. Ampak, vsak po svoje.

 

 

Ljudje imamo za razne stvari razli?ne vidike.  Mi smo pa imeli pri prvem otroku, ko ni bilo poleg druge odrasle osebe  vedno lupinico spredaj, ker smo lahko pri prej?njem avtu airbag izklopili. Mi nismo imeli otroka spredaj ko je bil samo eden odrasel zato, da bi se z njim  med vo?njo igral ali ga gledali, ampak iz vidika sprememb stanj pri dojen?ku, kot so nenadno bruhanje naprimer, ko lahko v trenutku reagira? glede na situcijo. ?e sem sam v avtu in imam otroka zadaj obrnjenega v kontra smeri vo?nje, ga tudi ?e se ozre? nazaj ne vidi? v lupinici, to je ?ele nevarno po?etje. Tukaj se zdej ne gre zato da mi bo ljub?e imeti otroka ob sebi, ampak ker je tudi varneje, ker se bi lahko prej kaj hudega zgodilo ?e bi bil zadaj, kot pa je ogro?en spredaj. ?e pa pride do karambola, pa ni varen ne spredaj, tako kot ne zadaj. Pri nas ?al ni vedno mo?no da je prisotna druga odrasla oseba, ?e pa ti mora? nekam it z otrokom, potem nima? druge izbire,kot da izkoristi? vse mo?nosti ki so ti na voljo.

Tako kot na primer v na?em primeru se v Mazdi na zadnjem sede?u ne morejo peljati h?i stara 6 let, lupinica ter odrasla oseba, ker je avto preozki, tako da bi se morala h?i peljati v stol?ku spredaj, da bi lahko zadaj imela odrasla oseba lupinico pod nadzorom, kako bi se ti pa to zdelo, kar se varnosti ti?e, ko je otrok izpostavljen udarcu varnostne vre?e, katera mora biti po zakonu v tem primeru vklopljena, ko otrok gleda spredaj v smeri vo?nje? Meni se zdi veliko varneje da je lupinica spredaj pri izklopljenem airbagu, kot otrok ki gleda v smeri vo?nje pri vklopljenem airbagu.

 

Zato imamo pri nas veliko limuzino, da lahko zadaj vsi trije sedijo ko gremo kdaj skupaj, tako da Mazda naredi letno maksimalno 5000km, ampak ko jo rabimo jo imamo, pravzaprav partnerica jo ima :rolleyes: ko jo potrebuje, druga?e se vedno vozimo z mojim avtom, ravno iz vidika varnosti :bravo: . Tako pa? je, enim se zdi varno eno drugim drugo, jaz imam v tem primeru ?al tak?ne potrebe in ?e se jih bo dalo urediti tako kot je zami?ljeno bo super, ?e pa ne, bomo pa morali najti neko drugo re?itev.

 

LP

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.