Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

na moji Mazdi 3 Tacumi, letnik 2012 avto ob?asno povsem izgubi mo?, za?ne "trokirat" in pri?gejo se lu?ke, kot na prilo?eni sliki. Ra?unlanik ne poka?e okvare, res pa je da ni uraden servis. ob ponovnem zagonu po cca 15 minut lu?k ni ve? in avto normlano gre, ob?asno pa med vo?nje "cukne" - enkrat na 5oo km.

 

ali je kdo imel podobno te?avo? in v ?em je bila re?itev?

post-2022-0-05770900-1470666556_thumb.jpg

Napisano

Dizel je torej je verjetno kaj z dpf...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sodec po stevcu si v letih 12,13,14,15,16 prevozil samo 80k.

Torej ce odbijes kako morje itd delas na dan cca 30km?

To je strup za dizla in se ti nikakor ne obrestuje.

 

So pa zgolj domneve a po moje je dpf. Vsekakor pojdi na uradni servis saj po diagnozo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mogo?e rabi pa software upgrejd. To ti ga lokalni menja? olja ne bo zrihtal,je enostavno treba it na vsake tolk ?asa na mazdo vsaj to zrihtat, pa odkartat tistih par 10?.

Napisano

avto je bil redno servisrian na mazdinem servisu. dr?i glede majhne kilometrine, zadnje dve leti sem delal ?e manj kot pi?e zgoraj, avto sem nameraval prodati in kupiti nekaj drugega, sedaj pa ?elim najprej odpraviti to te?avo in potem naprej. 

 

ali to lahko ugotovi samo uradni servis ali bi to uspelo tudi g. Pelku?

 

hvala

Napisano

Jah potem si ga skoraj sigurno zabasal...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni imel bossek skoraj identi?en problem? poi??i malo njegove objave.

Druga?e lu?ka DPF zasveti z ostalimi ko da? kontakt?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • JA točno TO.  Zadovoljiti je potrebno EU.
    • Saj tudi stari niso nek presežek lepote.
    • Dobro, to smo razčistili neštetokrat ,koliko je ta stran merodajna za porabo . Vsak vpiše podatke sam in kar hoče. Približno toliko je resna ,kot kaka stran kake odslužene,  zafnane  influencerke. Mi smo to rešili na cesti in to je najbolj merodajno. Dino-land  pa naj živi v upanju, da vozijo najboljše motorje. 😉
    • Imel sem točno tak. 16" original Alfa alu in provo vgragnjo 18", avto je imel tudi športno podvozje. Ne moreš verjet, koliko je bil pozimi mehkejši, slabše ležat in se zibal, ko so v križišču avti s 90 zdrveli mimo.   Če tega ne opaziš ali ti je važno udobje, so 16" top izbira. Imam kolega, ki je Insignia 19" prodal in šel na 17" al 16". Cenejše gume in tudi razlika v ceni felne, njemu je bilo za lego vseeno.
    • Vse v redu in prav Bini, ampak ne boš me prepričal, da je na enaki poti in pod enakimi pogoji, poraba med motorjema različna za 1,6 l/100km. Niti približno ni take razlike ne v tehničnih podatkih ne na portalih tipa spritmonitor.    Spritmonitor.de CX-30 186 manual 6,60 CX-30 186 automatic 7,30 CX-30 140 manual 6,62 CX-30 140 automatic 6,95   Je pa seveda možno, da vsi lažejo kot vedno pravi Alex, ko se mu omenjajo portali o porabi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.