Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

lp.

Zanima me ?e je kdo ?e imel te?ave pri v?igu avtomobila. Ko je avto segret avto te?je v?ge (hladen brez te?av) Akumulator je ok ( narejene meritve). Pravijo da so problem krta?ke na zaganja?u. Koliko so to stro?ki in koliko ?asa traja popravilo. 

 

Napisano

lp.

 

Zanima me ?e je kdo ?e imel te?ave pri v?igu avtomobila. Ko je avto segret avto te?je v?ge (hladen brez te?av) Akumulator je ok ( narejene meritve). Pravijo da so problem krta?ke na zaganja?u. Koliko so to stro?ki in koliko ?asa traja popravilo. 

 

 

se da obnoviti pri avtoelektri?arju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

50-100e. Naj ti ?e avtomat za ta denar zrihta, da ne bo samo krta? menjal ko ga ma ze na ponku. Jaz sem dal 40e dve leti nazaj.

Napisano

Samo trenutek... kako to misli? slabo v?iga? A ?tarter lepo obrne motor ta pa potem ne ste?e? Ker ?e je tako potem ?tarter nima vpliva ampak bi prej rekel, da kak?en senzor za temperaturo, lahko pa tudi luftmesser. Lahko pa da je te?ava na kablih ali pa na v?igalnih tuljavah, ki recimo ne da dovolj iskre, ?e je segreta.

33112_1.png

Napisano

Samo trenutek... kako to misli? slabo v?iga? A ?tarter lepo obrne motor ta pa potem ne ste?e? Ker ?e je tako potem ?tarter nima vpliva ampak bi prej rekel, da kak?en senzor za temperaturo, lahko pa tudi luftmesser. Lahko pa da je te?ava na kablih ali pa na v?igalnih tuljavah, ki recimo ne da dovolj iskre, ?e je segreta.

hvala. 

 

avto je ?e na servisu

Napisano

dizel

?aki mal, a se ti heca?. V podpisu ima? Mazda 3 G120. To je bencinar, zdej pa pravi?, da je dizel. Zato ti pa razlagamo re?itve za bencinarja.

33112_1.png

Napisano

V naslovu teme je mazda 6 (2010) - verjetno gre za drug avto kot ga ima v profilu. sramezljiv

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.