Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,                                                               [Mazda 6, 2009, 140 dizel)

Jaz ob?asno (v?asih 1x na dan, v?asih sploh ne, v?asih 3x) med vo?njo ali kar takoj po v?igu fa?em napako P0098 -> IAT high.
To razumem kot ob?asno odprt tokokrog, npr. odpeta masa ali kaj podobnega.

Peljal sem se z ra?unalnikom in res IAT temperatura prebije do -40?C. (zopet samo enkrat, potem spet lep ?as ni?).
?e "friziram" kable, se ne zgodi ni?, tako da verjetno ni kak kontakt..

Je ?e kdo imel kaj podobnega? Bi bil kdo pripravljen posodit MAF/IAT komplet za testno vo?njo, da ne kupujem drugega kosa brez veze? V zameno za kak?no pivce ali kontra diagnostiko, kak?no DPF regeneracijo itd :)

Lep pozdrav vsem,
Bo?tjan

Napisano

Mislim, da so na precej modelih in letnikih enaki. (ZL01-nekaj-2010) Pi?em na privat, hvala za pripravljenost.

@Brane

V mislih sem imel samo cukanje/drezanje kablov in konektorja, ?e bi vzrok res bil slab kontakt na tem mestu.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Problem odpravljen. Najprej ?e enkrat hvala Markym-u, ker mi je posodil MAF za test.

 

Vedel sem da sta senzorja za temperaturo vhodnega zraka dva, vendar je bilo to na ra?unalniku malo "zakamuflirano".

Na M-IDS programu je bil senzor z napako deklariran kot IAT2, v npr. funkciji za opazovanje obna?anja senzorjev pa mu je ime BAT (boost temp. sensor). Po logiki se nahaja nekje "po turbini", vendar ga ni mo? najti pod pokrovom motorja.
Nekako sem se dokopal do te strani:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0113f1801900.html

 

Ta senzor se torej nahaja kar na hladilniku zraka pred levim kolesom. Potrebno je samo malo odvahniti plasti?no za??ito in voila:
WP_20160924_12_21_13_Rich_LI.jpg?dl=0 (?e slika ne dela: https://www.dropbox.com/s/lqsl68fw2o54r5e/WP_20160924_12_21_13_Rich_LI.jpg?dl=0)

 

Ena ?ica do senzorja je bila prekinjena zaradi tr?ega ?rnega oklopa, ki je po?asi drgnil po izolaciji in nato ?ici. Zadevo sem pospajkal in zalil z lepilom.
 

Edit:
?e kdo potrebuje priklop na ra?unalnik v IDS okolje, z veseljem pomagam.

Napisano

Sva se oba nekaj novega nau?ila :-)

Sem vesel, da si na?el napako.

Zdi se mi pa, da bi bil hladilnik tud za namo?it s tisto teko?ino, ki sem ti jo omenil, zgleda ?e kar zrel zanjo ;-)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.