Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej,treba bo nabaviti nove sprednje diske in plo??ice. Naletel sem na Black dash+yellow stuff in z ceno so ravno nekje blizu ceni AC cosmosa. Zanima me,ali ima kdo kaj izku?enj z omenjeno kombinacijo? Kdo pa sploh proizvaja OEM za Mazdo, Akebono? Ali naj raje za ta denar kupim komplet  spredaj+zadaj bolj pohlevnih ATE ali Textar ipd.

Hvala

Napisano

Ej....raje daj ATE ali Textar...Brembo....morajo bit zavorne plo??ice mehke....saj ve? Mazda...lp

Napisano

Ja, saj ve?, Mazda.

 

Jaz imam na BTjki ?e vedno original zavorni disk, plo??ice bodo pa kmalu druge, ker gredo te po?asi proti koncu. Pa se zavornemu disku ?isto ni? ne pozna, da je rabljen. Je pa res, da jaz ?ivim v hribih na skoraj 1000 metrih nad morjem. Pa ?e precej ovinkasto cesto imam. Zato pa veliko zaviram. Pa tudi to je res, da velikokrat preva?am v kasonu kak?no tono tovora, pa ?e na prikolici kak?nih 500 kg. In prvo, ko krenem od doma, je okoli 5 km spusta z naklonom 12%.

 

Tako da, ja, saj ve?, Mazda. Ljudje obesijo gor vse sorte ?aro na nepoobla??enem servisu, potem je pa Mazda slaba... Pelji v BTC, poi??i Majesa in bo? videl, da bo narejeno tako, kot je treba. In da tudi cena ne bo zlatarska...

Napisano

Meni je Pelko rekel,da so sprednje zavore zani?,prav tako je popolnoma zarustana tudi protipra?na za??ita. Diski imajo konkreten rob, mesa pa je menda ?e dovolj, so pa na notranji strani kar se korozije ti?e katastrofa.Meni so na AC za vse skupaj dali ponudbo 630? + DDV + delo,kar se mi zdi za tak ?rot od zavor precej zlatarsko.

Napisano

Ej....pa naj ti PELKO porihta zavore...saj je mojstet.lp

Napisano

S "?rotom od zavor" jaz z Mazdo 5 vsako leto nekajkrat peljem ?eno, ?tiri otroke in 1300 kg te?ko po?itni?ko prikolico. Po vseh teh spustih. Brez te?av in brez da bi prekomerno uni?il zavore. Zavorni diski so ?e originalni, menjane pa plo??ice. Vedno na poobla??enem servisu in originalne.

 

Mogo?e ni problem v vozilu, ampak v vozniku. Ker kdor je bil kdaj na MPL ve, kak?ni so tu pogoji vo?nje. In ?e tu zdr?i...

 

Te pa ni? ne silim. Ti naredi, kot se tebi zdi prav. Pelko? Zakaj pa ne...

Napisano

Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo. :vskalo:

Napisano

Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo. :vskalo:

Mislim da je Jures tudi kmalu pri novem menjal komplet - se bo kaj javil in bo povedal.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Mislim da je Jures tudi kmalu pri novem menjal komplet - se bo kaj javil in bo povedal.

In ja CX-7 menjano v garanciji 2x....diski potem mi je dopizdilo pa sem dal rotora drilled. Ampak problem je v plo??icah kot vemo. Ko sem jo predal Boj?u sem dal nazaj original in pod garancijo menjano da je avto vzel z original diski (to je bila druga menjava)

 

CX7 ima enake diske kot M6 ob tem da je x krat te?ja pa 260 konjev je mela. Isto na Mazda5 prvi pod garancijo 2 x menjani diski

 

Slivka mogo?e nima? ve? mazdinih, saj si kupil rabljeno petko. Pa ?e enkrat diski niso bili problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak kaj ti mislis s tem oem? Oem so ponavadi ne tovarniske...saj vemo da mazda teh delov ne dela sama ampak a imas v mislih kao original al aftermarket?

 

Poklikaj si sam v eurotonu po katalogu diske in ploscice - enostavno, poceni, iz zaloge.

 

Menjava je pa lahka. Prvic je pomagal ajvar (kjer sva diplomirala iz vsega skoraj ko sva ugotovila da so ameri poslal narobne diske - vecje za EVOta) na koncu sem sam ze menjal. Na barchetti tud...izi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Original equipment manufacturer za Mazdine bremze sta Sumitomo in Akebono-se jih da dobiti ampak te?ko. Tisto kar pa ima Euroton na zalogi (nipparts) pa ne bi dal niti na bicikel. Bo kar aftermarket padel.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.