Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej,treba bo nabaviti nove sprednje diske in plo??ice. Naletel sem na Black dash+yellow stuff in z ceno so ravno nekje blizu ceni AC cosmosa. Zanima me,ali ima kdo kaj izku?enj z omenjeno kombinacijo? Kdo pa sploh proizvaja OEM za Mazdo, Akebono? Ali naj raje za ta denar kupim komplet  spredaj+zadaj bolj pohlevnih ATE ali Textar ipd.

Hvala

Napisano

Ej....raje daj ATE ali Textar...Brembo....morajo bit zavorne plo??ice mehke....saj ve? Mazda...lp

Napisano

Ja, saj ve?, Mazda.

 

Jaz imam na BTjki ?e vedno original zavorni disk, plo??ice bodo pa kmalu druge, ker gredo te po?asi proti koncu. Pa se zavornemu disku ?isto ni? ne pozna, da je rabljen. Je pa res, da jaz ?ivim v hribih na skoraj 1000 metrih nad morjem. Pa ?e precej ovinkasto cesto imam. Zato pa veliko zaviram. Pa tudi to je res, da velikokrat preva?am v kasonu kak?no tono tovora, pa ?e na prikolici kak?nih 500 kg. In prvo, ko krenem od doma, je okoli 5 km spusta z naklonom 12%.

 

Tako da, ja, saj ve?, Mazda. Ljudje obesijo gor vse sorte ?aro na nepoobla??enem servisu, potem je pa Mazda slaba... Pelji v BTC, poi??i Majesa in bo? videl, da bo narejeno tako, kot je treba. In da tudi cena ne bo zlatarska...

Napisano

Meni je Pelko rekel,da so sprednje zavore zani?,prav tako je popolnoma zarustana tudi protipra?na za??ita. Diski imajo konkreten rob, mesa pa je menda ?e dovolj, so pa na notranji strani kar se korozije ti?e katastrofa.Meni so na AC za vse skupaj dali ponudbo 630? + DDV + delo,kar se mi zdi za tak ?rot od zavor precej zlatarsko.

Napisano

Ej....pa naj ti PELKO porihta zavore...saj je mojstet.lp

Napisano

S "?rotom od zavor" jaz z Mazdo 5 vsako leto nekajkrat peljem ?eno, ?tiri otroke in 1300 kg te?ko po?itni?ko prikolico. Po vseh teh spustih. Brez te?av in brez da bi prekomerno uni?il zavore. Zavorni diski so ?e originalni, menjane pa plo??ice. Vedno na poobla??enem servisu in originalne.

 

Mogo?e ni problem v vozilu, ampak v vozniku. Ker kdor je bil kdaj na MPL ve, kak?ni so tu pogoji vo?nje. In ?e tu zdr?i...

 

Te pa ni? ne silim. Ti naredi, kot se tebi zdi prav. Pelko? Zakaj pa ne...

Napisano

Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo. :vskalo:

Napisano

Jaz imam avto leto in pol.Prej je bil vzdr?evan pri AC,odkar ga imam jaz pa pri Pelku. Sam nimam ob?utka,da bi bilo z zavorami kaj narobe ali da bi tresle ali whatever. Enostavno ne zaupam OEM proizvodu,tako pomembnem kot je zavorni disk, in da ga korozija polovico po?re v nekaj letih-samo to. Morda je res problem v vozniku,ker se mu ne ljubi po vsakem de?ju sneti zavornih diskov in jih po hrbtni strani do suhega obrisati z krpo. :vskalo:

Mislim da je Jures tudi kmalu pri novem menjal komplet - se bo kaj javil in bo povedal.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Mislim da je Jures tudi kmalu pri novem menjal komplet - se bo kaj javil in bo povedal.

In ja CX-7 menjano v garanciji 2x....diski potem mi je dopizdilo pa sem dal rotora drilled. Ampak problem je v plo??icah kot vemo. Ko sem jo predal Boj?u sem dal nazaj original in pod garancijo menjano da je avto vzel z original diski (to je bila druga menjava)

 

CX7 ima enake diske kot M6 ob tem da je x krat te?ja pa 260 konjev je mela. Isto na Mazda5 prvi pod garancijo 2 x menjani diski

 

Slivka mogo?e nima? ve? mazdinih, saj si kupil rabljeno petko. Pa ?e enkrat diski niso bili problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak kaj ti mislis s tem oem? Oem so ponavadi ne tovarniske...saj vemo da mazda teh delov ne dela sama ampak a imas v mislih kao original al aftermarket?

 

Poklikaj si sam v eurotonu po katalogu diske in ploscice - enostavno, poceni, iz zaloge.

 

Menjava je pa lahka. Prvic je pomagal ajvar (kjer sva diplomirala iz vsega skoraj ko sva ugotovila da so ameri poslal narobne diske - vecje za EVOta) na koncu sem sam ze menjal. Na barchetti tud...izi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Original equipment manufacturer za Mazdine bremze sta Sumitomo in Akebono-se jih da dobiti ampak te?ko. Tisto kar pa ima Euroton na zalogi (nipparts) pa ne bi dal niti na bicikel. Bo kar aftermarket padel.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.