Skoči na vsebino

Kupiti Mazdo 3?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Isti razred

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Fabia karavan style 1.4 tsi 110, 2015

Megane grandtour gt line 1.6 dci 130, 2014

Mazda 3 g100 challenge, 2015

Astra 1.4 125KM turbo innovation, 2016

Tipo 1.4 t-jet ali m-jet, 120 KM, nov

 

Sicer sem si te ogledal. Vem da mogo?e niso primerljivi....

Napisano

Zanimiva izbira... sam vem da bi raje izbral novega Tipa,kot 4leta starega megana,ampak,ok, hvala bogu za razlicne okuse...

 

Naj ti dobro sluzi in varno voznjo...

Napisano

Am eno vprasanje, mazda3 Revolution, ima ta oprema opozorilo za menjavo voznih pasov ali ne? Ne govorim o vzdrzevanju voznega pasu temvec samo zvocnem in vizuelnem opozorilu? Namrec par dni sem se vozil z mazdo2 takumi in je to imela in mi je cudno, da moja trojka revolution ostaja nema, ko se sprehajam levo in desno...

Napisano

Ce ima imas verjetno v meiju on off, a ni? Ter seveda na ogledalu oznako

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ce ima imas verjetno v meiju on off, a ni? Ter seveda na ogledalu oznako

 

V meniju nikjer ne najdem tega, aja pa se enkrat, ne govorim o mrtvem kotu, to deluje, ampak o menjavi pasu...Pa se to, touchscreen, vsem deluje normalno? Sicer ne uporabljam, vendar v bistvu enkrat dela potem pa nula, ne zazna nobenega dotika...:P

Napisano

V meniju nikjer ne najdem tega, aja pa se enkrat, ne govorim o mrtvem kotu, to deluje, ampak o menjavi pasu...Pa se to, touchscreen, vsem deluje normalno? Sicer ne uporabljam, vendar v bistvu enkrat dela potem pa nula, ne zazna nobenega dotika...:P

Navodila v roke... ;) Touchscreen deluje, ko je avto v mirovanju... in se mi zdi, da v navodilih pise, da do hitrosti 10 km/h ....

 

Za ?lane assistant? pa moras imeti gumb na levi pod volanom...

 

V PDF katalogu pise, da ima to le RevolutionTop

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Navodila v roke... ;) Touchscreen deluje, ko je avto v mirovanju... in se mi zdi, da v navodilih pise, da do hitrosti 10 km/h ....

 

Za ?lane assistant? pa moras imeti gumb na levi pod volanom...

Se pravi mazda ima samo opozorilo za zapu??anje pasov, a ni to povezano z vzdr?evanjem na voznem pasu? 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Navodila v roke... ;) Touchscreen deluje, ko je avto v mirovanju... in se mi zdi, da v navodilih pise, da do hitrosti 10 km/h ....

 

Za ?lane assistant? pa moras imeti gumb na levi pod volanom...

 

Hum, priznam, da sem navodila preletel v pol urce, ampak niti pomislil ne bi, da touch ne deluje vedno...:P Za lane bom pa preveril, tam pri istop, esp itd tipkah je zagotovo ni, ce si tam mislil...saj lahko da nima, ampak mi je cudno, da slabsa oprema to ima oz nelogicno... :)

Se pravi mazda ima samo opozorilo za zapu??anje pasov, a ni to povezano z vzdr?evanjem na voznem pasu? 

Pri testni dvojki je imela zgolj opozorilo za zapuscanje pasu, ce ne das smernika, takumi oprema. Pri trojkah vem, da je pri revolution top tudi vzdrzevanje pasu del opreme zato nekako logicno sklepam, da bi moral imeti vsaj opozorilo.

Napisano

Hum, priznam, da sem navodila preletel v pol urce, ampak niti pomislil ne bi, da touch ne deluje vedno...:P Za lane bom pa preveril, tam pri istop, esp itd tipkah je zagotovo ni, ce si tam mislil...saj lahko da nima, ampak mi je cudno, da slabsa oprema to ima oz nelogicno... :)

Pri testni dvojki je imela zgolj opozorilo za zapuscanje pasu, ce ne das smernika, takumi oprema. Pri trojkah vem, da je pri revolution top tudi vzdrzevanje pasu del opreme zato nekako logicno sklepam, da bi moral imeti vsaj opozorilo.

 

post-10-0-64535400-1520772195_thumb.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No se minje zdelo da je povezano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ojoj, skoraj turn-off za nakup trojke, ker tako zgleda s stre?nimi nosilci, ki bodo bili 3/4 leta na avtu.
Zato verjetno ni dosti slik z nosilci v salonu pa le detajl.
Saj so alternative a ne? Kdo uporablja kaj drugega? ?eprav je bil Thule v prvem izboru.

post-9520-0-46758700-1521325444_thumb.jpg

post-9520-0-81252200-1521325457_thumb.jpg

Napisano

Zakaj bi pa to imel na strehi?

?e je za prevoz koles se vgradi vertikalna vle?na kljuka in kupi nosilec, pa je najlep?e in najbolj?e...

Napisano

V meniju nikjer ne najdem tega, aja pa se enkrat, ne govorim o mrtvem kotu, to deluje, ampak o menjavi pasu...Pa se to, touchscreen, vsem deluje normalno? Sicer ne uporabljam, vendar v bistvu enkrat dela potem pa nula, ne zazna nobenega dotika... :P

 

Nima ne enega ne drugega. Ima pa analizo utrujenosti, ki v resnici "gleda" kako vozi? po pasovih. Pa? niso tega vklju?ili  v softveru za Revolution. Marketin?ka manipulacija.

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj sem novi uporabnik na forumu in bi se obrnil na va?o pomo? sem zainterisan kupec mazde 3 ali mazde 6 bencinar  (03 - 06 letnik), zanima me predvsem kako je z temi avtomobili  ker jih je na avtoneto kar nekaj, kak?no je vzdr?evanje mislim pa? a velko crkuje al odvisno kk naleti? :D kake serijske napake :D pa a majo vse ketno ntr namest jermena pomojem ne ali kako

hvala za odgovoreeeee pa seveda ka vi priporo?ate :D

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj sem novi uporabnik na forumu in bi se obrnil na va?o pomo? sem zainterisan kupec mazde 3 ali mazde 6 bencinar  (03 - 06 letnik), zanima me predvsem kako je z temi avtomobili  ker jih je na avtoneto kar nekaj, kak?no je vzdr?evanje mislim pa? a velko crkuje al odvisno kk naleti? :D kake serijske napake :D pa a majo vse ketno ntr namest jermena pomojem ne ali kako

 

hvala za odgovoreeeee pa seveda ka vi priporo?ate :D

Najve?ji problem pri teh letnikih je rja. ?e dobi? dobro karoserijo,potem si ?e "skoraj" zmagal. Z motorji pri teh bencinarjih ni nekih velikih problemov. Pri 6 je edino 1.8 motor malo "podhranjen",2.0 se jih pa ne prodaja veliko.

Napisano

Zakaj bi pa to imel na strehi?

?e je za prevoz koles se vgradi vertikalna vle?na kljuka in kupi nosilec, pa je najlep?e in najbolj?e...

Za vle?no kljuko in pa nosilec sploh nisem pomislil, ker je potem verjetno omejena uporaba prtlja?nika.

Napisano

Za vle?no kljuko in pa nosilec sploh nisem pomislil, ker je potem verjetno omejena uporaba prtlja?nika.

 

Nosilec se umakne... da lahko odpres prtljazna vrata ... Seveda ce je tak nosilec ... 

 

skitched-20180322-194923.jpg

 

skitched-20180322-194937.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ha, priznam sploh nisem vedel za to opcijo, tudi, ko i??em slike nove trojke s to kombinacijo nisem na?el. Verjetno je tudi zaradi nespremenjenega upora poraba manj?a, kot pri stre?nih nosilcih, ki drasti?no spremenijo aerodinamiko avta.

Mora biti pa za?etna investicija toliko ve?ja, ?e posebej, ?e kljuke ne kani? uporabljati za prikolico.

 

 

Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?

Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?

Napisano

Ha, priznam sploh nisem vedel za to opcijo, tudi, ko i??em slike nove trojke s to kombinacijo nisem na?el. Verjetno je tudi zaradi nespremenjenega upora poraba manj?a, kot pri stre?nih nosilcih, ki drasti?no spremenijo aerodinamiko avta.

Mora biti pa za?etna investicija toliko ve?ja, ?e posebej, ?e kljuke ne kani? uporabljati za prikolico.

 

 

Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?

Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?

 

 

Pri sestici sem ga dnevno uporabljal za voznjo na siht (Medvode-Kranj) ... Sedaj v CX-5 je se bolj uproaben, ker ima se "Stop&Go ... torej se sam ustavi in sam spelje (ce stojis manj kot 3 sekunde, v nasprotnem primeru moras pritisnit tipko "Resume" ali pa stopit na pedal za gas)... in je primeren tudi za voznjo v kolonah... v Nemciji ga imenujejo "Stau assistent" :) 

 

Na Celovski v jutranji guzvi recimo stari sistem ne pride v postev, ker je ponavadi hitrost nizja od cca. 25 km/h, ko stari MRCC ne deluje ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Od kdaj naprej pa je novi sistem? Poleg avtocestne vo?nje sem si ga predstavljal predvsen uporabnega na podobni relaciji, kot je tvoja.

Berem navodila iz leta 2016, kupujem pa avto l. 2017. Bom moral preveriti ?e to podrobnost.

Napisano

Nevem, ce trojka sploh ima Stop&Go .... pomoje samo CX-5 in sestica, ki prihaja letos poleti...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem preveril, nima. Tako, kot si omenil samo CX-5 in sestica, ki prihaja letos poleti. -_-

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.