Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik v Skyactiv modelih


Priporočeno sporočilo

Prosil bi za izkusnje tistih, ki imajo katerikoli model Mazde s Skyactiv tehnologijo in avtomatakim menjalnikom.

 

Ali vam prestavljanje iz D v R deluje gladko oz. ali menjalnik kaj "butne".

Opazam zadnji teden, da se je pri mojem to zacelo dogajati, ne glede na to ali sta motor in menjalnik mrzla ali segreta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni se dogaja, predvsem pri mrzlem, da ko dam iz R v D moram nekaj ?asa po?akati ali zelo ne?no dodajati plin, sicer zgleda kot da ne znam speljevati (z ro?nim). Se pojavi pri nekaterih (imava o?itno "sre?o"), vendar ne pri vseh. G. Majes mi je ?e dolgo nazaj povedal, da je te?ava poznana, menda gre za nek ventil, da pa re?itve (?e) ni - sklepam, da je (pre)draga. Pri zadnjem servisu so uredili ?e dva neurgentna vpoklica (neka objemka pri intercoolerju in update pri programu motorske elektronike), od tedaj je tega manj oz. ne opa?am ve?.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 42.000 km je bistveno prezgodaj za kaj tak?nega. Mazda menjave olja in filtra itak ne predpisuje (kar je bedarija), niti olja na servisu ne znajo zamenjati.

Sam sem bil v stiku z mojstrom v Lescah, ki priporo?a menjavo olja na 100.000km. Pred menjavo malo olja izpustijo, da preverijo, ?e ni ?e "pre?gano". Pri meni se je obrnilo 100.000km in verjetno ne bom ve? dolgo ?akal.

 

Zakaj menjati:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te debate se spomnim. Mazda v vzdrzevanju vozila nima sploh menjave olja v avtomatskem menjalniku v celotni zivljenski dobi avta..kar me je zelo cudilo in je nekako skregano z mehaniko.

 

DSG na primer ima na 60k in pogled na olje po menjavi ni bil lep...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te debate se spomnim. Mazda v vzdrzevanju vozila nima sploh menjave olja v avtomatskem menjalniku v celotni zivljenski dobi avta..kar me je zelo cudilo in je nekako skregano z mehaniko.

 

DSG na primer ima na 60k in pogled na olje po menjavi ni bil lep...

DSG in klasi?ni menjalnik imata popolnoma druga?en sistem delovanja. Je pa res, da bi bilo tudi pri Mazdah verjetno menjavati olje a kaj ko to nobeden pri nas ne zna.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DSG in klasi?ni menjalnik imata popolnoma druga?en sistem delovanja. Je pa res, da bi bilo tudi pri Mazdah verjetno menjavati olje a kaj ko to nobeden pri nas ne zna.

Delovanje sigurno, ampak olje je olje. Je mogo?e menjalnik Mazde res hermeti?no zaprt, to bi znalo razlo?iti zadevo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prosil bi za izkusnje tistih, ki imajo katerikoli model Mazde s Skyactiv tehnologijo in avtomatakim menjalnikom.

 

Ali vam prestavljanje iz D v R deluje gladko oz. ali menjalnik kaj "butne".

Opazam zadnji teden, da se je pri mojem to zacelo dogajati, ne glede na to ali sta motor in menjalnik mrzla ali segreta.

 

Hmm, ne, to se mi ne dogaja, tako da je to skoraj sigurno problem.

 

Edina situacija kjer sem opazil da se menjalnik ?udno obna?a je ko peljem v R in potem hitro menjam v D in dam gas - to je edini primer ko avto z zamikom butne, kot da menjalnik ne bi imel ?asa zamenjati prestave.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Delovanje sigurno, ampak olje je olje. Je mogo?e menjalnik Mazde res hermeti?no zaprt, to bi znalo razlo?iti zadevo

Tud pri mojem Volvotu ne more? kar izpustit olje in dat novega not.

Je treba pa? "izprat" staro olje ven  -  Transmission Flush. Rabi? cca 12 litrov olja - 8 litrov ga je v menjalniku

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je povsod tako, tisti ki imajo te "generi?ne" menjalnike ni predpisane menjave, recimo peugeot 508, insignia,...

 

Meni to ni logi?no, se ga pa da baje menjati ja, samo ne na uradnem servisu.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Tud pri mojem Volvotu ne more? kar izpustit olje in dat novega not.

Je treba pa? "izprat" staro olje ven  -  Transmission Flush. Rabi? cca 12 litrov olja - 8 litrov ga je v menjalniku

DSG ima celo namenski filter, menjava zelo enostavna le da je pod akujem. treba to re? umakniti v celoti. Zna biti da celo varnostno, da ja izklopi? ?trom.

Za menjavo olja pa rabi? vsaj ro?no ?rpalko, ker je drain med drugim tudi filler. tudi to bom sam delal sedaj ko vem kako, 90? + 40? ?rpalka. servisi za menjalnike ?elijo imeto od 250?, uradni od 350?, za en filter, ki je v eurotonu 4?, 4L olja in uro dela...in ko vidi? kako olje je po 60.000km, ko ima servisni interval.....bi ga raje na 30 dal, kaj ?ele na 100 ali sploh ne.

 

Pa ni vse v denarju, ?e rad to dela? in obenem pregleda? ?e stanje in kak del (tako kot na gumicah zavor)

 

Vpra?anje:

Ali na mazdah z avtomatskim menjalnikom tudi opazite, ?e sedaj zjutraj v mrazu v?ge? in odpelje?, da rabi menjalnik kako minuto, da 'pride k sebi' ? Moj DSG prvo minuto deluje zaspano, treba ve? obratov da zagrabi in se obna?a kot v S na?inu, tudi ?alta v vi?jih.

Olje mora zaokro?iti in segreti pa?...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Mazdi tega ne opazim, sam imam drugo te?avo, da mi pri neogeretem menjalniku (tudi poleti) ne deluje pravilno nek hidravli?ni ventil. Iz tega razloga moram pri prestavljanju iz R v D v?asih malo po?akati, sicer speljem kot za?etnik z ro?nim menjalnikom. Te?ava je poznana, pojavlja se samo pri nekaterih "sre?ne?ih", vendar ni navodila za odpravo.

 

Pri DSG-ju ne opazim razlike, res pa je, da vozim manj.

 

Pri Mazdi z neogretim motorjem (dokler sveti modra lu?ka za temperaturo vode) prestavlja pri vi?jih vrtljajih, ?e pa spustim plin, pa se popolnoma odklopi in deluje v prostem teku (jadranje). Prestavljanje v vi?jih vrtljajih je pri?akovano, saj je priporo?ljivo, da se motor ?imprej ogreje.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi nekih posebnosti kar se ti?e menjalnika nisem opazil, je pa ma?ina precej bolj lena zdaj ko je hladno in sveti modra lu?ka. V smislu da rabi precej dlje ?asa da se zavrti do 3000+ obratov.

no saj je podobno v bistvo. Te?ko opisati kako je to?no

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Nekaj casa nazaj smo imeli debato o tem da je v mazdi predvideno da se olje v avt menjalniku ne menja. Jaz bi bil skepticen do tega..

 

Sedaj ko sem iskal material za mojega (3. Menjava pri 180k - interval 60k) sem videl da vag ni edini ki ne samo menja olje ampak tudi ima namesnski filter ki se menja. In enako je pri PSA, Ford, Alfa, Fiat, Opel...filter in olje.

 

Tudi ko menjas olje ti je takoj jasno da je dobro menjati...brown/black vs red...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Em, sam DSG po designu in delovanju nima kaj dosti skupnega s TC menjalniki od Mazde. Kako si pri?el od tega da je treba menjati olje v ne?em kar je dejansko robotiziran menjalnik z navadno sklopko do tega da je potem treba isto na isti interval delati v menjalnikih s pretvornikom navora?

 

A si pri drugih znamkah to gledal za TC menjalnike ali robotizirane?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej olje je olje, trenja so trenja in sile so sile. In vsak menjalnik z oljem se segreje do 100C

 

Citroen ima takega kot opisujes pa ima menjave olja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam namen menjati septembra. 140kkm

Bi rekel vec kot pametno. 50? vs 5000...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.