Skoči na vsebino

Mazda - BY BY


komar

Priporočeno sporočilo

Mazda je tanajtabul? - danes peljem lepo 60km/h in naenkrat kenk...potem pa klenk, klenk, klenk,....

Klenka ...ma kaj klenka...ru?i v motorju!

Kaj sedaj - peljem na prvi servis in pravijo - ja gospod, bo treba ma?ino razdret pa bomo videli ... enkrat naslednji teden ... v vsakem primeru muchos $$$ - ej, Mazda je zakon :rispekt:

 

In sedaj - bom vozo Kalos-a :bravo:

 

Preostane mi ?e samo... :pepsi:

 

:vskalo:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

komar...zal se tudi take stvari znajo zgodit, saj ves :(

 

sej bo...upam, da poceni...slo mimo ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko japonc odpove, korej?ki vsko?jo

kolk km si ?ez garancijo?

 

Jap korej?ki so zakon - sploh ?e je zastonj!!

 

13.500 km je ?ez garancijo!!!! Mogo?e bo pa ?lo ?e na gar. ?!? :rispekt:

 

:vino: ne bo ?lo, ker pijem samo zadeve z 0,0 alk!!! ?al-hehe :pepsi:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

so?alje..

 

napi? ?imprej, kwa je crknl...

 

da ?e bom kdaj 6ko kupuval, da si takoj rezervne dele nabavim zraven :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ?e nikamor sko?il - hehehe

Mazde ?e nimam - je ?e kar na servisu ... napaka ... ni za verjet!!!

Pod glavo motorja - torej med glavo motorja in bat je pri?el vijakec cca. M4 dolg okrog 1 cm ... in ga je lepo med bat in glavo spre?alo (pravzaprav se je "zabil" v bat... nobenemu ni jasno od kod je ta vijak pri?el!!!!

Trenutno re?ujemo reklamacijo ...

No, ko bom kaj ve? zvedel pa bom natipkal!

U?ivajte v svojih mazdicah....?mrc

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ?e nikamor sko?il - hehehe

Mazde ?e nimam - je ?e kar na servisu ... napaka ... ni za verjet!!!

Pod glavo motorja - torej med glavo motorja in bat je pri?el vijakec cca. M4 dolg okrog 1 cm ... in ga je lepo med bat in glavo spre?alo (pravzaprav se je "zabil" v bat... nobenemu ni jasno od kod je ta vijak pri?el!!!!

Trenutno re?ujemo reklamacijo (?eprav je 113.000 km bodo izgleda priznali popravilo na garancijo!)...

No, ko bom kaj ve? zvedel pa bom natipkal!

U?ivajte v svojih mazdicah....?mrc

 

Kuga????

 

Vijak??? , a so kak?no epizodo Mythbusterjev pri tebi snemal al kaj?? :huh:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, saj ni nobenemu ni? jasno!!!

?e g. Holbl na Mazdi v Avstriji, ki re?uje reklamacije za kaj takega ni sli?al in smo mu poslali slikice bata in glave motorja - vsekakor so vsi enakega mnenja - ta vijak je v motorju ?e iz tovarne!!!!?????

 

saj druga? skoraj ne more biti, samo kje se je hudi?ek skrival ves ta ?as?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj druga? skoraj ne more biti, samo kje se je hudi?ek skrival ves ta ?as?

 

 

:ne vem: :ne vem: :ne vem:

Ni? jasno - Mazda je zakon - Zumm-Zumm ... klenk, klenk, klenk,... :lol:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede garancije - ?e bodo preve? mencal jim kar povej, da ne bo lepo zgledalo, ?e bo? na vseh forumih razlagal, kako pri Mazdi rezervne ?raufe v motorju shranjujejo.

 

?e bo? samo enega kupca odvrnil od nakupa Mazde bodo imeli ve? ?kode, kot ?e ti tole v garancijo priznajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede garancije - ?e bodo preve? mencal jim kar povej, da ne bo lepo zgledalo, ?e bo? na vseh forumih razlagal, kako pri Mazdi rezervne ?raufe v motorju shranjujejo.

 

?e bo? samo enega kupca odvrnil od nakupa Mazde bodo imeli ve? ?kode, kot ?e ti tole v garancijo priznajo.

 

 

Brez skrbi, ... :jupiii:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je bila tvoja ?estka v ponedeljek narejena, pa se enemu robotu ni dalo ?raufat pa je vse v valje zmetu :punk:

 

 

Menda res, ja .... :bravo::P

 

Kaj ho?emo, se zgodi tudi najbolj?im-hehe :rispekt:

 

pol ba bo mazda boom boom :)

 

 

Ne Mazda (?ena ima zelo dober odnos do jeklenih konji?kov - poklicna deformacija) ampak bum bum ...! :bravo:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.