Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, nujno bi rabil pomo?...

Ravnokar prvic menjam filter olja na mazdi 3, 1.6 dizel letnik 2005 pezo-citroen motor

 

Problem je ker sem v trgovini dobil filter ki ima en plasticen ?u?ek na spodnji strani... ko pa sem starega odmontiral pa sem opazil da je drugacen...saj ima stari filtr drugacen ?u?ek ker je prevrtan sepravi ima luknjico... tanov pa sploh ne.. nevem zakaj potem sploh treba gumica na ?u?ku ?e ne gre olje skozi?

 

Pa stari filter ima poleg ?u?ka ?e dva kosa plastike ki ?trlita iz filtra ...in en od njih je zvit kot da ne bi bil pravi filter ugrajen... ?

Napisano

Prilagam se sliki... na prvi sliki je tak ki mu strli ven en kos plastike... v mojem primeru ima celo 2 kosa...

 

In druga slika je takega filtra ki ga imam novega in naj bi bil pravi...

 

Kaj menite?

post-7279-0-02617900-1478437510.jpg

post-7279-0-25294200-1478437517.jpg

Napisano

Tisti ta nov filter ima ve?jo plastiko da la?je najde? le?i??e ,probaj ga malo zavrtet pa bo? videl da pa?e samo na eno pozicijo,ponavadi imajo to plastiko filtri purflux

Napisano

Ja ce je samo zaradi tega drugace narejen pol se ne sekiram .... sam zakaj ima pa en filter na ?epku z gumico luknjo... en pa ne... ?

 

Ker ce bi moglo it olje skoz tisti ?u?ek pol zdej ne bo slo saj novi filter nima tam luknje in olje ne more tam ven...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato, ker ima pac ta model toliko konj... mimogrede... menda jih ima celo 327  ... Sem pa zadnjic, ko sem imel problem z gumo vozil mamino Corso, ki je 1.2 ... in nevem koliko... 90 ali 100 KS ... in se je dalo cisto spodobno vozit... OK... malo dlje je trajalo, da dobi hitrost... ampak se da...       Hmmm... sem preprican, da je vec prodanih CX-5 z G165 motorjem, kot z G194 ... Pa sta oba bila na voljo ... G165 z 2.0l motorjem, G194 pa z 2.5l motorjem ... Pri novi je 2.5 litrski motor z 141 KS ... in je pomije boljka varianta, kot prej 2.0 s 165 KS ... 
    • Noben ne pravi, da se ne da preživeti z manj kot 200 KM. Da se vozit tudi z manj kot 100 KM in tudi prideš z njim vsepovsod, ampak ni ravno zabavno Če daš toliko denarja za avto, pričakuješ užitek v vožnji
    • Poraba? 8,2. Diesel je mel tudi tam tam... 
    • Hja španci pa nič vse je napisano v španščini , nikjer kakega TRR računa samo neka povezave do spletne strani kjer pa spet vse piše špansko + tega da bi si moral namestit neko aplikacijo če bi hotel plačat🤣. Bomo pustili pa da vidimo če pride izterjava. Pa še to je zanimivo da je bilo dostavljeno z navadno pošto nič ni bilo za podpisat tako da je rekel odvetnik da naj se izgovarjam da sploh nisem dobil kaj😁
    • samo nisi pa imel porabe 5,9 :):), heh....malo heca mora biti..... 25 let nazaj so bile atmosferske bencinske mašine 2.0 in 140km TOP (imel kolega v P 206 S16 in jaz v Hondi Prelude 2.0. samo komaj 136KM), ko smo govorili, da avto mora imeti vsaj 100kw, da je za kaj (pa je imeti VTI že takrat 160 ali celo 180.....dandanes leta 2025 pa 140km :), ccccc, kot da bi rekel, da ti bom disketo prinesel da mi boš slike iz morja shranil nanjo, no na nekih 1000 le-teh.....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.