Skoči na vsebino

CX 3 120 KS MT - nakup & nasveti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Na Mazdi nisem zacetnik, sem v preteklost vozil "rad" ocetovo RX7, sam imel MX3 V6.

 

Danes gledam tole CX3 z 2.0 motorjem in 120 Ks. Zanima me naslednje;

 

1. Ima kdo link do notranjih dimenzij avtomobila (google mi najde le zunanje gaberite). Zanima me razdalja od sedeza do stropa v mm.

2. Registracija in poraba.

3. Se lahko uporablja Android preko Mirror-Link. Ali pride v postev le original navi?

4. Cena je 17.390 ? za razlicico Challenge. Koliko ste se shandlali za nizjo ceno.

5. Tezave s tem modelom?

Hvala za odgovore vnaprej :)

Napisano

 

1. Ima kdo link do notranjih dimenzij avtomobila (google mi najde le zunanje gaberite). Zanima me razdalja od sedeza do stropa v mm.

  ...... od - do ... je pa? odvisno, na kateri vi?inski poziciji je sede?

2. Registracija in poraba.

     ........ sem ?e pozabil;

     ......... poraba: po BC 6.3; ra?un pa pravi: nato?im 42 l goriva - po 14 dneh je dnevni ?tevec na 650 km in na razpolago ?e 50 km (relacija pa D?.-Lj.-D?. vsak dan ob ob?ajni "gu?va uri" )

 

3. Se lahko uporablja Android preko Mirror-Link. Ali pride v postev le original navi?

    .... pojma nimam

4. Cena je 17.390 ? za razlicico Challenge. Koliko ste se shandlali za nizjo ceno.

    ...... Mi2 sva se pri opremi Revolutin dopla?ala ?e vle?no kljuko, pa sredinski naslon in metalno barvo in potem pa? malo popustijo tu, malo tam, pa monta?e ne zara?unajo posebej ...

5. Tezave s tem modelom?

    ...... zaenkrat dela vse OK.

Napisano

4. Cena je 17.390 ? za razlicico Challenge. Koliko ste se shandlali za nizjo ceno.

 

Eden od kupcev mi je povedal, da se ni dalo dobiti ni?. Danes bil v salonu za M3 2017 in se je dalo dobiti nekih 500 ? pri ceni ali v materialu. Za CX-3 bojda sprejemajo ?e naro?ila za marec. Toliko vem ta hip.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.