Skoči na vsebino

Nova Mazda CX-5 (2017)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem je, da merjenje na ABS senzorjih ni najbolj u?inkovito saj namre? meri le razliko v vrtenju koles glede na kot volana. Do tukaj je vse v redu ampak kot je znano iz gum konstantno po?asi uhaja zrak in ?e se to dogaja pribli?no enako na vseh kolesih ABS ne bo zaznal razlike v vrtenju koles in ne bo sporo?il prenizkega tlaka.

 

To se v primeru senzorjev za nadzor tlaka ne more zgoditi saj je v senzorju dolo?ena najni?ja vrednost tlaka pri kateri sporo?i napako in ra?unalnik spro?i ustrezno lu?ko na armaturi.  Tukaj ni va?no ali ena ali dve ali pa vse ?tiri gume isto?asno pridejo do nastavljene minimalne vrednosti, ki je, ?e se ne motim, nekje pri 1,6 do 1,8 bara.

 

Kljub temu, da imam ta sistem mi je osebno veliko bolj pri srcu merjenje na ABS senzorjih, ker je manj zahtevno in bistveno cenej?e kot merjenje tlakov na ventil?ku - ampak jeba v?asih si bil sam popolnoma odgovoren za pravilno napumpane gume, danes ti bo pa avto ?e rit moral obrisat, ?e si jo slu?ajno pozabil. Dobesedno iz ljudi delajo debile.

 

 

OK... sistem naj bo taksen ali drugacen... Ampak ali res mora EU uredba to urejat, da je obvezno za vse? Meni se to zdi bolj voda na mlin proizvajalcem tovrstnih senzorjev ... Ker z varnostjo nima neke hude povezave... Ce ti guma eksplodira in letis s ceste, je cisto vseeno... ali ti sekundo prej zagori lucka ali ne ... :) ... Tudi ce imas TPMS senzorje, se lahko zogdi, da ne javi takoj... saj tako tudi pise v prirocniku (glej sliko, ki sem jo prilepil zgoraj :) ) ... Meni se zdi, da je za samo varnost bolj pomemben kaksen drug sistem, kot ravno TPMS ... Osebno se ne spomnim, kdaj sem nazadnje imel prazno gumo ... sem pa imel kar nekaj tezav, ker je puscalo ravno zaradi teh senzorjev, ki so ocitno tako zanic narejeni, da veliko prej popustijo, kot navadni ventilcki... Pa nisem edini, ki sem imel s tem probleme... Meni so jih sicer menjali se pod garancijo... a sem vseeno imel sitnosti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A sedis? Uredba nima pojma drugace o varnosti ampak kao za emission control ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A sedis? Uredba nima pojma drugace o varnosti ampak kao za emission control ....

Tole ima pa se veliko manj zveze potem... torej en navaden bullshit... ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

European Union (EU) and Far East legislators are looking at TPMS as a way of reducing CO2 emissions, and are presently (as at January 2009) considering compulsory tire pressure monitoring systems from this environmental stance.[18] Starting in November 2014 (ECE-R 64 EU Directive), all new models of passenger cars must be equipped, in E.U., with a TPMS.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole ima pa se veliko manj zveze potem... torej en navaden bullshit... ;) ...

 

Problem je v tem, da ljudje pumpajo gume po specifikaciji na nalepki in to po mo?nosti tople, ko se ?e nekaj ?asa vozijo. Tako, da ve?ino ?asa so pod minimalno vrednostjo in baje je to splo?ni problem saj naj bi se od 40-60% ljudi vozilo s prenizkim tlakom v gumah ?zmeden?

 

Sej si ?e tu na forumu opazil v eni debati o gumah, kako naj bi delali napako tisti, ki malce ve? pumpamo gume, ?e? da je edini zakon tisto kar pi?e na nalepki. V glavnem, ?tos je na?eloma samo v tem, da gume s prenizkim tlakom delajo ve? trenja in upora in zato je poraba ve?ja, varnost pa je bolj sekundarnega pomena ?eprav jo eko standardi tukaj dejansko zvi?ujejo. Ravno vo?nja s premalo napolnjenimi gumami pomeni preve? "me?kanja" gume in posledi?no se zaradi tega pregreva, kar pa lahko privede ravno do tega, da gumo raznese. Na?eloma samo od sebe gumo naj ne bi razneslo, ?e ni seveda kaka nalita varjanta ali pa z neustreznim hitrostnim indeksom oziroma, da je nevestni voznik ni prebil na kak?ni vo?nji ?ez robnike in udarne jame.

 

Pred leti sem imel slu?ajno tak?no izku?njo, ko smo ?li kolegi z ve? avti na morje in se ustavimo na pumpi na AC in gledamo od kolegice avto, ki je imel na pogled rahlo prazno gumo. Pritisnem s prstom, da probam koliko je guma mehka in skoraj me je speklo - sigurno je imela ve? kot 80?C. Ne vem ?isto to?no ampak, ko smo gumo za?eli polniti je bilo notri manj kot 1,5 bara pa ?e to se je ustvaril tlak zaradi segrete gume. Verjetno bi hladna imela le okoli 1 bar tlaka.

33112_1.png

Napisano

Niti ne, tam notri je zapisan najmanj?i tlak in ne priporo?ljivi tlak. Kot drugo pa je to tlak pri hladnih gumah - koliko ljudi se najprej vozi potem gre pa napolnit pnevmatike na minimum. ko se ustavijo in temperatura v gumi pade je pa tlak prec za 0,2 ali ve? bara ni?ji. Zato pa je treba analfabete zavarovat in dat gor TPMS, da jih opozori "ejga frajer gume je treba polnit". Ker ravno takim TPMS preko ABS senzorjev ne pomaga ?isto ni? saj imajo navadno vse gume preve? prazne, gredo spet na stari sistem na ventil?kih, kjer je dolo?en najni?ji tlak da spro?i alarm.

33112_1.png

Napisano

Niti ne, tam notri je zapisan najmanj?i tlak in ne priporo?ljivi tlak.

 

V tisti tabelici oz. na nalepki so navedeni predpisani tlaki... in ne najnizji... vsaj tako pise v prirocniku...

 

post-10-0-83028700-1516164613_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Predpisan tlak ja zato ker so ljudje analfabeti?ne ovce. Ker ?e bi mu napisali, da mora biti tlak med 2,1 in 2,5 bo eno gumo napolnil 2,1 drugo 2,3 tretjo 2,4 in ?etrto 2,5. ?e se ho?e? dr?at pa to?no tistih 2,1 bo? moral vsaj na vsake tri tedne viset na pumpi in preverjat tlak, ?e ?e nisi pod.

 

Zato pa ima? napisano pri praznem avtu in pri polnem ter potihem ra?una?, da bo vsaj to zaleglo, da se ne bodo vozili s premalo napolnjenimi. Zelo veliko pa je odvisno tudi od znamke in modela gum. Potem se pa ljudje ?udijo, ker imajo napolnjeno po nalepki a jim pobere robove gum ?e po 15.000km in potem razlagajo, da so to slabe gume.

 

Tako je tudi mene vulkanizer stra?il, da Gy Eagle Asy 2 zdr?ijo komaj 30.000km in da naj vzamem kak?ne druge. Po menjavi za zimske sem zmeril globino profila in po trenutno prevo?enih 38.000km je ?e vedno od 5 do 5,5mm in to po CELOTNEM profilu, od leve strani ?ez sredino na desno. Do 3mm bodo naredile ?e vsaj 30.000KM, do zakonskih 1,6mm pa bi teoreti?no ?e nadaljnih 10-15kkm. Zakaj teoreti?no? Ker jih vedno menjam prej in ne do zakonske omejitve. In to je moje povpre?je, en komplet letnih gum meni zdr?i cca 70.000km do globine 3mm. Predno sem pa to pogruntal sem pa uni?il komplet prvih Eaglec (tiste s smrekca profilom) v dobrih 20.000km, ko mi je ?isto pobralo robove. Takoj naslednje pa sem polnil  za 0,7 bara ve? pa sem prevozil skoraj 50kkm in bi ?e pa je ?el avto od hi?e in nimam ideje kolk jih je ?e naslednji lastnik.

 

In to je bistvo, gume je potrebno polniti s takim tlakom, da je obraba ENAKOMERNA in pri nekaterih za kaj takega rabi? pol bara ali celo ?e ve? nad zapisom na nalepki, tako da dr?at se tiste nalepke kot pijanc plota je s stali??a ekologije, stro?kov in konec koncev tudi varnosti precej nesmotrno.

 

Seveda pa kot je prenizek tlak problem je problem tudi previsok, ker ?e pa kar tako polni? recimo z ve? kot 3 bari pa gre seveda zadeva spet v poslab?anje voznih lastnosti in obrabe, no edino poraba se bi pa ?e zmanj?ala ... :lol:

33112_1.png

Napisano

Od aprila letos bodo morali imeti vsi TPMS preko ventilov (ne samo ABS) - tako mi je bilo receno v enem izmed Mazda salonov. ?eprav imam raje ABS varianto. Ventili so nesramo dragi.

Napisano

Od aprila letos bodo morali imeti vsi TPMS preko ventilov (ne samo ABS) - tako mi je bilo receno v enem izmed Mazda salonov. ?eprav imam raje ABS varianto. Ventili so nesramo dragi.

Hmmmmmm ampak to mogoce samo mazda prodaja kupcem? Jestova ni aprilska

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od aprila letos bodo morali imeti vgrajen sistem eCall ... za TPMS pa nikjer ne najdem tega podatka ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Od aprila letos bodo morali imeti vgrajen sistem eCall ... za TPMS pa nikjer ne najdem tega podatka ...

Jaz tudi nisem, zato mi je malo na sumu da je to izgovor :)

Tudi ce gres konfigurirat skodo danes, ki ne bo dobavljiva se aprila (kodiaq) bo mela abs varianto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ventil?ki s senzorjem in garnitura namesto rezerve... To bo krasna kombinacija. ?e tista teko?ina zama?i luknjico, bo najverjetneje tudi ventil?ek. In bo poleg stro?ka za flikanje oz. za dve novi pnevmatiki ?e zraven 50? za ventil?ek... 

 

A ni bila nekje tema, kaj je dandanes na avtu odve??

Napisano

Tekocina masi samo tam kjer uhaja zrak, to pa ni ventilcek, pa le ta stane euro ali dva

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mogo?e pa mazda ne zna dobro naredit zadevo z ABS-om pa potem fentil?ke not tla?i. 

Na neki angle?ki strani sem zasledil, da bo obvezno imet v Evropi TPMS z letom 2014. Ni govora o fentil?kih.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tekocina masi samo tam kjer uhaja zrak, to pa ni ventilcek, pa le ta stane euro ali dva

Moja izku?nja s teko?ino za flikanje luknjic je omejena na uporabo  na biciklih - uporabljal sem zra?nice s teko?ino "Slime" in pa "Bontrager". Kolikor teko?ina zanesljivo zama?i majhno luknjico ob predrtju, toliko zanesljivo tudi zaje... fentil?ek, pa ne glede na to ali je ventil Presta ali Schrader. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Moja izku?nja s teko?ino za flikanje luknjic je omejena na uporabo na biciklih - uporabljal sem zra?nice s teko?ino "Slime" in pa "Bontrager". Kolikor teko?ina zanesljivo zama?i majhno luknjico ob predrtju, toliko zanesljivo tudi zaje... fentil?ek, pa ne glede na to ali je ventil Presta ali Schrader.

Pa kako potem napumpas po trm ko das tekocino not

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa kako potem napumpas po trm ko das tekocino not

Kupi? ?lauh za bicikel ki ima ?e teko?ino not, potem normalno pumpa?, samo ne ko je fentil?ek v spodnjem polo?aju. Ima? pa mo?nost dveh variant te?av, ena da ti teko?ina s ?asom zama?i fentil?ek, druga varianta pa, da del?ek te svinjarije pride not in ventil?ek ne zapira ve? - pu??a.

Pomoje je kar na mestu Slivkina pripomba o krasni kombinaciji senzorja tlaka in teko?ini za flikanje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kupi? ?lauh za bicikel ki ima ?e teko?ino not, potem normalno pumpa?, samo ne ko je fentil?ek v spodnjem polo?aju. Ima? pa mo?nost dveh variant te?av, ena da ti teko?ina s ?asom zama?i fentil?ek, druga varianta pa, da del?ek te svinjarije pride not in ventil?ek ne zapira ve? - pu??a.

Pomoje je kar na mestu Slivkina pripomba o krasni kombinaciji senzorja tlaka in teko?ini za flikanje.

nisem imel se take izku?nje namre?, 1x na motorju Slime, pa je ?e danes ta guma s fentil?kom in ?lauhom v operativi (svakova Transalpka nima ?lauhloss, ker ima ?pice oz napere in zaradi tega ?lauhe) cela znanost ker klobase ne more? uporabiti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/testi/mazda-cx-5-cd175-awd-at-z-obliko-zasenci-premijske-znamke/444334

 

Pravijo, da je to SUV za na avtocesto....jest se ti zdi da je manj sportna?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/testi/mazda-cx-5-cd175-awd-at-z-obliko-zasenci-premijske-znamke/444334

Pravijo, da je to SUV za na avtocesto....jest se ti zdi da je manj sportna?

Mene je zmotilo v tem clanku to, da trdijo, da nima touchscreena ;)

 

post-10-0-78802100-1517177308_thumb.jpeg

 

Ocitno so to poskusali le med voznjo, ko je touchscreen iz varnostnih razlogov res blokiran... drugace pa ta trditev ne drzi... ;)

 

To, da je to SUV za na avtocesto pa mi ni jasno, kaj so s tem mislili... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Danes v sluzbi vozil aktualno Cx5 in me je navdusil menjalnik, ki je bil v osnovi avtomatski, ampak ga das na M ter potem z - in + prestavljas. Fajn zadeva :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes v sluzbi vozil aktualno Cx5 in me je navdusil menjalnik, ki je bil v osnovi avtomatski, ampak ga das na M ter potem z - in + prestavljas. Fajn zadeva :)

 

 

A nimajo tako vec ali manj vsi avtomatski menjalniki? :) ... Sicer pa... zakaj bi dajal v nacin M, ce imas avtomatski menjalnik mi res ni jasno :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jah tle pri nas gre za rent a car in imas ljudi z razlicnimi zeljami. Totalno sovrazim francoske avte, npr. Citroen ima neke stible, ki je kar tezko razumet kako deluje vse skupaj in vsakic komaj cakam, da ga izrocim naprej. Opel je tudi en jajc na celi crti in prestavlja kot avtobus LPP. In tudi kadar imamo kako okvaro, zmeraj bo to Op(l)el, ne morem verjet! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.