Skoči na vsebino

Mazda 929

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A res nobeden ne pozna??? <_<

 

 

bodywork

 

Type 4/5S SAL

Number of doors 4

Wheelbase 2850 mm 112.2 in

Track front 1509 mm 59.4 in

rear 1519 mm 59.8 in

Length 4920 mm 193.7 in

Width 1796 mm 70.7 in

Height 1394 mm 54.9 in

Length:wheelbase ratio 1.73

Kerb weight 1655 kg 3649 lb

 

Manufacturer Mazda

Type V-6

DOHC

24 valves total

4 valves per cylinder

Main bearings

Construction

Bore × stroke 90.00mm × 77.40mm

3.54 in × 3.05 in

Bore/Stroke ratio 1.16

Displacement 2954 cc

(180.264 cu in)

Unitary capacity 492.33 cc/cylinder

Compression ratio 9.20:1

Fuel system

Aspiration Normal

Compressor type N/A

Intercooler None

Catalytic Converter Y

Max. output 197.7 PS (195.0 bhp) (145.4 kW)

@6000 rpm

Max. torque 271.0 Nm (200 lbft) (27.6 kgm)

@3500 rpm

Maximum rpm

Coolant Water

Specific output 66 bhp/litre

1.08 bhp/cu in

Specific torque 91.74 Nm/litre

 

performance

Note: A value of -1 means that

the car cannot attain that speed.

0-50mph (80 km/h)

0-60mph 9.30s

0-100km/h

0-100mph

80-120km/h

(50-70mph)

in top

0-Quarter-mile 16.90s

0-Kilometre

Top speed 217 km/h (135 mph)

Fuel Consumption

CO2 Emissions

Power-to-weight 117.82 bhp/ton

Go to more manufacturers or other Mazda models

chassis

Engine location Front

Engine alignment Unknown

 

 

Pa ?e posebnost AWS-All Wheel Stearing! V Slo jih mora biti tudi nekaj malega jaz vem za eno rahlo po?kodovano ki ?aka na lep?e ?ase ima pa 2.0 V6, je pa tak?na kot sta tisti na spodnji sliki, zgornja je iz Japonske. Naj bi jih delali tudi z Wanklom.

 

Manufacturer Mazda

Type RC-2

Rot

 

 

 

Displacement 2616 cc

(159.638 cu in)

Unitary capacity 1308 cc/cylinder

Aspiration Turbo

Intercooler

Catalytic Converter

Max. output 182.5 PS (180.0 bhp) (134.2 kW)

@6500 rpm

Max. torque 245.0 Nm (181 lbft) (25 kgm)

@3500 rpm

?e ima kdo kaj bolj?e podatke se priporo?am.

Napisano

Marko zelo iz?rpno si podal podatke..... Kakorkoli....lep avto.... :bravo:

 

 

LP davId

Feel free....

Napisano

Spomnem se 929-ke, tam okol letnka 90-92 mogo?e, pa ?e takrat so ble ful redke, tale pa je najbr? ?e mav novej?a, pa ful neki amerikanska mi deluje?! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Hja prvo, kar sem se spomnil je to, da je baje imela son?no streho in je poleti son?ne celice lovil zato, da je bilo v avtu prijetno hladno. :bravo: Samo to vem o tem avtu, ker sem prebral na MMSovi strani. :P

Sta pa zgornji ful Skylineovski spredaj. :cheers:

Napisano

Klime niso poganjale je bilo pa verjetno narejeno prezra?evanje s pomo?jo ventilatorjev tako, da se nisi vsedel v razbeljen avto ampak le v rahlo ogretega :)

33112_1.png

Napisano

Klime niso poganjale je bilo pa verjetno narejeno prezra?evanje s pomo?jo ventilatorjev tako, da se nisi vsedel v razbeljen avto ampak le v rahlo ogretega :)

 

:ph34r: Nisem prav si zapomil, ima pa 4WS

Napisano

Jap 4 wheel stering... :bravo: ?e me spomin ne vara je to imela tudi Honda Prelude, pa mitshubishi GT3000 VR4..... Pa ?e eni citroeni so to imeli....

Feel free....

Napisano

Jap 4 wheel stering... :bravo: ?e me spomin ne vara je to imela tudi Honda Prelude, pa mitshubishi GT3000 VR4..... Pa ?e eni citroeni so to imeli....

 

pa tako ?udno (nenaravno) se je vse skupaj vozilo, da so vsi 4WS opustili (al se motim?)

33112_1.png

Napisano

3000gt sem tudi sam vozil...in morem re?t da se je avto zelo lepo vedel po ovinkih, je pa res da je imel tudi pogon na use 4 kolesa in 320 konji?kov + twin turbo.... tako prijeten paketek! :bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

3000gt sem tudi sam vozil...in morem re?t da se je avto zelo lepo vedel po ovinkih, je pa res da je imel tudi pogon na use 4 kolesa in 320 konji?kov + twin turbo.... tako prijeten paketek! :bravo:

LP daVid

 

To je VR4, ta kolega ga je dal ?ez zimo malo nahranit kon?ke, da jih bo baje okoli 500.

Napisano

Kolikor sem bral o 4ws se pelje le malenkost druga?e (lep?a krivlulja), ?e sploh kaj. Gre bolj zaradi pove?ane lege, da ne pride (pride kasneje) do nadkrmarjenja- oversteer- ko ti zadnji konc uide. Dvomim, da se je tako nenormalno obna?al ve?ji problem je bila cena. Vsaj 3000 GT je imel to hidravli?no u?timano in je bil to najbr? kar velik stro?ek. In sistem ni deloval nonstop ampak le nad dolo?eno hitrostjo).

4ws, raj?i imam 4wd. :bravo::cheers:

Napisano

No po pravic povedan, pa za moj okus tale mazda niti ni neki vrhunec japonskega ustvarjanja! :) Vizualno mislm!

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.