Skoči na vsebino

Mazda rx8 Youtube Vlogs !

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mal sem si dovolil in sem ti popravil link, da ne ?tarta video na 151. sekundi. sramezljiv

 

Super video... "cum sock" zmaga na polno :hohoho:  .. sem mislil, da sem narobe sli?al pa sem takoj dal nazaj.

 

Druga? pa tale MAF senzor mora? res dobr na?pricat (no pa smo spet pri ?pricanju ;) ) navzdol v luknjo ob tistem podalj?anem delu. Namre? nitka, ki se zapaca je skrita tam globoko notri in je te?ko dosegljiva. ?e se bo kdo lotil ?e na svoji Mazdi, ker tale MAF je enak tako za dizle, bencinarje, rotary...itd

 

Hvalati ! :D

 

Ja ja, vsi poznamo to veli?astno nogavico hahah :P

 

Sem ga kar po?teno na?prical, samo v video sem dal glih tolko da se vidi kaj delam :)

Bitch better have my honey.

Napisano

Kar precej vijacenja za tole modifikacijo, napram nekaterim drugim vozilom. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zakaj me tale catch can vedno spomni na nekaj drugega - Catch as catch can https://en.wikipedia.org/wiki/Catch_wrestling  :P 

 

Druga? pa super video - v bistvu oba. ?koda, da nisi posnel kako montirajo tele hibridne zadeve - a je top secret postopek?

33112_1.png

Napisano

Zakaj me tale catch can vedno spomni na nekaj drugega - Catch as catch can https://en.wikipedia.org/wiki/Catch_wrestling  :P

 

Druga? pa super video - v bistvu oba. ?koda, da nisi posnel kako montirajo tele hibridne zadeve - a je top secret postopek?

 

Hahaha nisem vedel da se tistemu re?e catch can xD 

 

Iskreno povedno, tja sem ?el direkt iz no?nega ?ihta 22-06 in se mi ni dalo :P

Bitch better have my honey.

Napisano

S5 je tu ?etrtek in dan za nov filmcek, a ne? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e mal pa bo? moral dodati opozorilo "adult content" #vazelin

 

Ampak tole je pa res enostavna zadeva za vgradnjo. Super video :jupiii:

33112_1.png

Napisano

?e mal pa bo? moral dodati opozorilo "adult content" #vazelin

 

Ampak tole je pa res enostavna zadeva za vgradnjo. Super video :jupiii:

hahahah, ampak vaselin se da ?e kasneje koristit :P ( ?e punca pusti )

 

Valda, vse skupaj mi je rablo 7 minut za obe strani. Definitivno se je spla?alo :D

Bitch better have my honey.

Napisano

Aja pol nisi vsega porabil... :hudicek:

 

Sem imel sam tud enkrat idejo, da bi si namontiral amortizerje ampak na konc sem ugotovil, da jih ne bom nikol gledal, ker bodo skos skriti. Pri Mazdi res ni neke velke potrebe po odpiranju havbe. ;)

33112_1.png

Napisano

Dober point. Instaliraj jih raje na vratca od fuel cap-a. :P

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Jaz pa kar pogosto odpiram haubo, ker non stop nekaj mu?kam  :P In samo dejstvo da jih imam, je v?asih razlog za odpirat haubo :P

Bitch better have my honey.

Napisano

Vprasanje za poznavalca; ali ima 232KS res na valjih bistveno manj 'konjickov'? Tule sem videl 186WHP, ze veckrat pa sem slisal, da jih ima okrog 200 in ne 232?

 

Ali morda prihaja do razlik pri stevilkah, ker enkrat merijo na gredi, drugic pa na kolesih? Nimam pojma in zato sprasujem! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vprasanje za poznavalca; ali ima 232KS res na valjih bistveno manj 'konjickov'? Tule sem videl 186WHP, ze veckrat pa sem slisal, da jih ima okrog 200 in ne 232?

 

Ali morda prihaja do razlik pri stevilkah, ker enkrat merijo na gredi, drugic pa na kolesih? Nimam pojma in zato sprasujem! :)

 

Vem da s ?asom avzo zgublja konje. Jaz grem konec meseca narediti Dyno test, tako, da takrat bo? lahko videl kolkokonjem ima moja rx8ka :)

Bitch better have my honey.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.