Skoči na vsebino

Mazda rx8 Youtube Vlogs !

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dober prispevek.

 

Kaj pa na Dynotestu, si obetas nad ali pod 200KS? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dober prispevek.

 

Kaj pa na Dynotestu, si obetas nad ali pod 200KS? :)

 

Ej, ve? da se trudim ?e cel julij dobit nekoga da se mi javi na telefon, da se naro?im na Dyno test...ampak nobeden mi ne odgovarja. Probal sem avtoelektroniko & company ampak no luck :/  Morda si upam re?i nad 200 :P

?e avto rabi preve? da se za?ene, ali se v?asih sploh ne, potem je  ?as za zavihat rokave :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=vgIhxFU-nGg

 

 

 

post-8901-0-00052400-1500811708_thumb.jpg

Bitch better have my honey.

Napisano

Klical si na avtoelektroniko v ?rnu?ah? Lahko ti na privat javim direktno telefonsko od upravitelja valjev. Js bi tudi rekel, da bo najbr? nekje med 200 in 210 na gredi.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Klical si na avtoelektroniko v ?rnu?ah? Lahko ti na privat javim direktno telefonsko od upravitelja valjev. Js bi tudi rekel, da bo najbr? nekje med 200 in 210 na gredi.

 

Sem ?el osebno tja in sem se zmenil za ceno in dobil telefonsko ?tevilko. Tako, da nekje konec meseca gremo na dyno :)

 

Par videov je ?e minilo ampak sem pozabil inkat :D

 

 

 

 

 

Bitch better have my honey.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Nek swap vidim v prihodnosti..

 

Aja so pa bremze pri drift osnovah ?e kako pomembne, bi rekel da mogo?e ?e bolj od gasa, zaradi prenosa te?e. Jih uporabljam z levo in desno nogo  :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

187 je precej nizka cifra, ?eprav sem malo razmi?ljal da ti utegne okrog 200 ali celo izpod pokazat. Da nima? slu?ajno ta?vohnej?e verzije; Challenge?  :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na gredi ima ziher ve? - narobe se je izrazil, da ma tolk na gredi oziroma vztrajniku (flywheel). Glede na to, da dyno meri mo? na kolesih je pri zadaj gnanih kar nekaj dodatnih izgub mo?i od motorja do koles. Eni pravijo, da celo 40KM ali celo ve?.

33112_1.png

Napisano

Na gredi ima ziher ve? - narobe se je izrazil, da ma tolk na gredi oziroma vztrajniku (flywheel). Glede na to, da dyno meri mo? na kolesih je pri zadaj gnanih kar nekaj dodatnih izgub mo?i od motorja do koles. Eni pravijo, da celo 40KM ali celo ve?.

 

Vpra?al sem 4 krat, ker se mi je zdelo tudi meni ?udno, ampak je potrdil 187 na gredi...

 

 

 

Tle pa je en lep "how to" za ?purgirat zavore :)

 

187 je precej nizka cifra, ?eprav sem malo razmi?ljal da ti utegne okrog 200 ali celo izpod pokazat. Da nima? slu?ajno ta?vohnej?e verzije; Challenge?  :harhar:

 

hahah nene, moja je ona Ja?a za jeba?a ;)   :vesel:

Bitch better have my honey.

Napisano

K si mel lu?i zunaj bi jih lahko pa ?e spoliral. :hudicek:

 

Bo ?e ?as za to :P 

 

 

Pa sem kon?no dal Decat gor, da bo avto malo pokal pa par iskric metal ;)

 

Bitch better have my honey.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A je mogo?e nekaj takega kot tole

 

 

WHINE OR SQUEAL NOISE FROM ENGINE AT IDLE
Applicable Models
Model Starting S/N Ending S/N
2004 RX8 00000000 ZZZZZZZZ

Some customers may complain of a high-pitched whine or squeal noise fromthe engine at an idle. The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle. This is most likely caused by the primary port jet air nozzles and / or the metering oil pump air ports. The jet air nozzles are located in the primary port of each rotor. The jet air flow is acheived by using air flow from an area prior to the throttle plate. The metering oil injection nozzles also use this airflow prior to the throttle plate to assist oil flow into the engine. This creates a metered vacuum leak into the engine and may cause a high pitched whine at idle. This noise is considered to be a normal characteristic of the RENESIS rotary engine. Use the procedure outlined in the repair instructions to confirm noise is from the jet air or metering oil pump nozzles.

1.Confirm noise.

2.Remove engine cover.

3.Locate both air supply hoses for jet air nozzles and metering oil pump nozzles. Hoses are attached to the air duct located between the MAF and throttle body. Disregard hose that attaches to the oil filler tube

4.Confirm noise is caused by jet air or metering oil pump nozzles by temporarily pinching off air supply hoses using pliers.

5.No repairs should be attempted if noise is reduced or eliminated.

 

O?itno pa je to fora, ko da? gor drug CAI in se sli?i ?e mnogo bolj kot pri originalnem, kjer je zvok zadu?en

 

 

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A je mogo?e nekaj takega kot tole

 

 

WHINE OR SQUEAL NOISE FROM ENGINE AT IDLE

Applicable Models

Model Starting S/N Ending S/N

2004 RX8 00000000 ZZZZZZZZ

 

Some customers may complain of a high-pitched whine or squeal noise fromthe engine at an idle. The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle. This is most likely caused by the primary port jet air nozzles and / or the metering oil pump air ports. The jet air nozzles are located in the primary port of each rotor. The jet air flow is acheived by using air flow from an area prior to the throttle plate. The metering oil injection nozzles also use this airflow prior to the throttle plate to assist oil flow into the engine. This creates a metered vacuum leak into the engine and may cause a high pitched whine at idle. This noise is considered to be a normal characteristic of the RENESIS rotary engine. Use the procedure outlined in the repair instructions to confirm noise is from the jet air or metering oil pump nozzles.

1.Confirm noise.

2.Remove engine cover.

3.Locate both air supply hoses for jet air nozzles and metering oil pump nozzles. Hoses are attached to the air duct located between the MAF and throttle body. Disregard hose that attaches to the oil filler tube

4.Confirm noise is caused by jet air or metering oil pump nozzles by temporarily pinching off air supply hoses using pliers.

5.No repairs should be attempted if noise is reduced or eliminated.

 

O?itno pa je to fora, ko da? gor drug CAI in se sli?i ?e mnogo bolj kot pri originalnem, kjer je zvok zadu?en

 

 

 

Oppa, to pa pride zelo prav! Hvala ti :D

 

Torej, on pravi da "The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle". to pravi za za?asno zati?at ali dokon?no eliminirat tako, da stunam ECU, da  dr?i obrate nad 850rpm?

 

 

In other news, sem kon?no ?el driftat in je blo noro! :D Ampak z drugo mazdico ;)

Bitch better have my honey.

Napisano

Uf stro?ki na vidiku, ?eprav si pozitivno pristopil k zadevi :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V po?asnem posnetku diha kot Darth Vader (5:13) :hudicek:  Ni ?udn, da bo treba menjat.

33112_1.png

Napisano

Uf stro?ki na vidiku, ?eprav si pozitivno pristopil k zadevi :)

 

 

Stro?ki bodo, ampak kasneje. Za to kompresijo ki jo imam se ni? ne sekiram ?e, edino kar je je da imam manj mo?i, ampak to me ne moti :)

 

Seveda :D Veselim se, ker je to velika prilo?nost zame in za moj kanal da se nau?im rebuildat renesis motor. Konec meseca si bom nabavil Rotary compression tester, da imam uradne ?tevilke in potem lahko tudi kakemu drugemu merim kompresijo, da si povrnem stro?ke :P

 

Ampak ja, samo s pozitivo se gre naprej!

V po?asnem posnetku diha kot Darth Vader (5:13) :hudicek:  Ni ?udn, da bo treba menjat.

 

hahahh nisem niti ?el za tem :P Darth Renesis  :hudicek:  :rispekt:

No, pa je kon?no pri?el ?as da posodobim rx8-ko it 90's na 21 stoletje :)

 

Bitch better have my honey.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.