Skoči na vsebino

Mazda rx8 Youtube Vlogs !


wingzero

Priporočeno sporočilo

Dober prispevek.

 

Kaj pa na Dynotestu, si obetas nad ali pod 200KS? :)

 

Ej, ve? da se trudim ?e cel julij dobit nekoga da se mi javi na telefon, da se naro?im na Dyno test...ampak nobeden mi ne odgovarja. Probal sem avtoelektroniko & company ampak no luck :/  Morda si upam re?i nad 200 :P

?e avto rabi preve? da se za?ene, ali se v?asih sploh ne, potem je  ?as za zavihat rokave :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=vgIhxFU-nGg

 

 

 

post-8901-0-00052400-1500811708_thumb.jpg

Bitch better have my honey.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klical si na avtoelektroniko v ?rnu?ah? Lahko ti na privat javim direktno telefonsko od upravitelja valjev. Js bi tudi rekel, da bo najbr? nekje med 200 in 210 na gredi.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Klical si na avtoelektroniko v ?rnu?ah? Lahko ti na privat javim direktno telefonsko od upravitelja valjev. Js bi tudi rekel, da bo najbr? nekje med 200 in 210 na gredi.

 

Sem ?el osebno tja in sem se zmenil za ceno in dobil telefonsko ?tevilko. Tako, da nekje konec meseca gremo na dyno :)

 

Par videov je ?e minilo ampak sem pozabil inkat :D

 

 

 

 

 

Bitch better have my honey.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Nek swap vidim v prihodnosti..

 

Aja so pa bremze pri drift osnovah ?e kako pomembne, bi rekel da mogo?e ?e bolj od gasa, zaradi prenosa te?e. Jih uporabljam z levo in desno nogo  :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

187 je precej nizka cifra, ?eprav sem malo razmi?ljal da ti utegne okrog 200 ali celo izpod pokazat. Da nima? slu?ajno ta?vohnej?e verzije; Challenge?  :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na gredi ima ziher ve? - narobe se je izrazil, da ma tolk na gredi oziroma vztrajniku (flywheel). Glede na to, da dyno meri mo? na kolesih je pri zadaj gnanih kar nekaj dodatnih izgub mo?i od motorja do koles. Eni pravijo, da celo 40KM ali celo ve?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na gredi ima ziher ve? - narobe se je izrazil, da ma tolk na gredi oziroma vztrajniku (flywheel). Glede na to, da dyno meri mo? na kolesih je pri zadaj gnanih kar nekaj dodatnih izgub mo?i od motorja do koles. Eni pravijo, da celo 40KM ali celo ve?.

 

Vpra?al sem 4 krat, ker se mi je zdelo tudi meni ?udno, ampak je potrdil 187 na gredi...

 

 

 

Tle pa je en lep "how to" za ?purgirat zavore :)

 

187 je precej nizka cifra, ?eprav sem malo razmi?ljal da ti utegne okrog 200 ali celo izpod pokazat. Da nima? slu?ajno ta?vohnej?e verzije; Challenge?  :harhar:

 

hahah nene, moja je ona Ja?a za jeba?a ;)   :vesel:

Bitch better have my honey.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A je mogo?e nekaj takega kot tole

 

 

WHINE OR SQUEAL NOISE FROM ENGINE AT IDLE
Applicable Models
Model Starting S/N Ending S/N
2004 RX8 00000000 ZZZZZZZZ

Some customers may complain of a high-pitched whine or squeal noise fromthe engine at an idle. The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle. This is most likely caused by the primary port jet air nozzles and / or the metering oil pump air ports. The jet air nozzles are located in the primary port of each rotor. The jet air flow is acheived by using air flow from an area prior to the throttle plate. The metering oil injection nozzles also use this airflow prior to the throttle plate to assist oil flow into the engine. This creates a metered vacuum leak into the engine and may cause a high pitched whine at idle. This noise is considered to be a normal characteristic of the RENESIS rotary engine. Use the procedure outlined in the repair instructions to confirm noise is from the jet air or metering oil pump nozzles.

1.Confirm noise.

2.Remove engine cover.

3.Locate both air supply hoses for jet air nozzles and metering oil pump nozzles. Hoses are attached to the air duct located between the MAF and throttle body. Disregard hose that attaches to the oil filler tube

4.Confirm noise is caused by jet air or metering oil pump nozzles by temporarily pinching off air supply hoses using pliers.

5.No repairs should be attempted if noise is reduced or eliminated.

 

O?itno pa je to fora, ko da? gor drug CAI in se sli?i ?e mnogo bolj kot pri originalnem, kjer je zvok zadu?en

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A je mogo?e nekaj takega kot tole

 

 

WHINE OR SQUEAL NOISE FROM ENGINE AT IDLE

Applicable Models

Model Starting S/N Ending S/N

2004 RX8 00000000 ZZZZZZZZ

 

Some customers may complain of a high-pitched whine or squeal noise fromthe engine at an idle. The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle. This is most likely caused by the primary port jet air nozzles and / or the metering oil pump air ports. The jet air nozzles are located in the primary port of each rotor. The jet air flow is acheived by using air flow from an area prior to the throttle plate. The metering oil injection nozzles also use this airflow prior to the throttle plate to assist oil flow into the engine. This creates a metered vacuum leak into the engine and may cause a high pitched whine at idle. This noise is considered to be a normal characteristic of the RENESIS rotary engine. Use the procedure outlined in the repair instructions to confirm noise is from the jet air or metering oil pump nozzles.

1.Confirm noise.

2.Remove engine cover.

3.Locate both air supply hoses for jet air nozzles and metering oil pump nozzles. Hoses are attached to the air duct located between the MAF and throttle body. Disregard hose that attaches to the oil filler tube

4.Confirm noise is caused by jet air or metering oil pump nozzles by temporarily pinching off air supply hoses using pliers.

5.No repairs should be attempted if noise is reduced or eliminated.

 

O?itno pa je to fora, ko da? gor drug CAI in se sli?i ?e mnogo bolj kot pri originalnem, kjer je zvok zadu?en

 

 

 

Oppa, to pa pride zelo prav! Hvala ti :D

 

Torej, on pravi da "The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle". to pravi za za?asno zati?at ali dokon?no eliminirat tako, da stunam ECU, da  dr?i obrate nad 850rpm?

 

 

In other news, sem kon?no ?el driftat in je blo noro! :D Ampak z drugo mazdico ;)

Bitch better have my honey.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf stro?ki na vidiku, ?eprav si pozitivno pristopil k zadevi :)

 

 

Stro?ki bodo, ampak kasneje. Za to kompresijo ki jo imam se ni? ne sekiram ?e, edino kar je je da imam manj mo?i, ampak to me ne moti :)

 

Seveda :D Veselim se, ker je to velika prilo?nost zame in za moj kanal da se nau?im rebuildat renesis motor. Konec meseca si bom nabavil Rotary compression tester, da imam uradne ?tevilke in potem lahko tudi kakemu drugemu merim kompresijo, da si povrnem stro?ke :P

 

Ampak ja, samo s pozitivo se gre naprej!

V po?asnem posnetku diha kot Darth Vader (5:13) :hudicek:  Ni ?udn, da bo treba menjat.

 

hahahh nisem niti ?el za tem :P Darth Renesis  :hudicek:  :rispekt:

No, pa je kon?no pri?el ?as da posodobim rx8-ko it 90's na 21 stoletje :)

 

Bitch better have my honey.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim da zato, ker Zoki se je odloču zajebavat @DonFelipe 
    • Ja, je bila debata. Jaz sem gledal tega iz Vrhnike - https://www.avtotapetnik.si/kontakt.html     Mogoče bom res tja peljal, pa rekel naj mi original skini dol in da tega gor. Ubistvu je v enem kosu, daš naokoli čez obstoječ volan - prilimaš z dvoslojnim trakom ob strani in potem zašiješ.    
    • Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo
    • Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.   Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.   Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
    • Na mali turbini se je odlomil net, kateri zapira loputo, imam mehanika, ki je strokovnjak za mazde 6
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.