Skoči na vsebino

Alarm omejitve hitrosti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e tegale ne bom hitro re?il, me bo spravilo ob ?ivce. Domnevam, da sem v?eraj nevede nekaj pritisnil (danes bo komaj en teden kar imam avto, FL M3) in se je za?el ogla?ati alarm omejitve hitrosti. To je videti tako, da tam, kjer je sicer povpre?na poraba itd. med katerimi preklaplja? s tipko INFO utripajo?e poka?e hitrost 30 km/h in zapiska. In to VSAKI?, ko prekora?im 30 km/h.

 

Grem gledat navodila in pi?e:

 

Na?in alarma omejitve hitrosti*

Prikazana je trenutno nastavljena hitrost alarma omejitve hitrosti. Hitrost, pri kateri se spro?i alarm, lahko spremenite.

OPOMBA

Ko vklopite prikaz nastavljene hitrosti alarma omejitve hitrosti, se isto?asno zasli?i pisk. Prikaz nastavljene hitrosti nekajkrat utripne.

Alarm omejitve hitrosti nastavite s tipko INFO.

 

Na drugem mestu pa pi?e:

 

Alarm omejitve hitrosti*

Sistem alarma omejitve hitrosti s kratkim zvo?nim signalom in opozorilnim prikazom opozori voznika, da je prekora?il nastavljeno omejitev hitrosti.

Hitrost, pri kateri se spro?i alarm, lahko spremenite. Glejte Potovalni ra?unalnik in tipka INFO na strani 4-29. (Kar me vra?a na prvo omembo tega.)

 

In to je vse. Klinc pa taka navodila. A je kdo pogruntal kako se to nastavlja oz. izklaplja?

 

?e pritiskam tipko INFO namre? kro?i med ?tirimi podatki (kot vedno), omejitve hitrosti ti pa ne ponudi.

 

Mimogrede, moj INFO gumb nima kot ameri?ki modeli nad in pod seboj tipk + in - pa? pa >> in <<.

 

post-9441-0-91746300-1485324413.jpgpost-9441-0-18901900-1485324422.jpg

 

 

Napisano

In zakaj ga ne prenastavis na vec ali izklopis?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Poglej na infotaiment pod Setup - lahko da so tja kaj prestavljali

 

Na?el zakopano nekje v nastavitvah. Navodila so zavajajo?a in napa?na. Na osnovi prebranih forumov drugod, sklepam, da so SLO navodila prevod ameri?kih, kjer pa so nekatere stvari malo druga?ne. Domnevam, da zna takih pasti biti ?e ve?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.