Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se vnaprej opravi?ujem, ker odpiram novo temo - pi?em prek mobitela in mi program ne najde nobene podobne. :/

 

Danes mi je v avtu za?ela utripati rumena lu?ka za DPF in me zanima, ?e ima kdo kak?no izku?njo s tem?

 

V navodilih pi?e sicer, da ?e utripa, moram avto peljati na servis...

 

Hvala za kakr?nokoli pomo?.

Napisano

Uf, kako gre ?e:

1.Kdaj je bil delan servis, da ni preteklo ?e 20 tiso? km in je to opozorilnik za servis

2. Ketna preve? raztegnjena

3. Dejansko kak senzor na DPF ju oz. se DPF ni mogel regenerirat pa ga je treba pa? spucat.

4. Olje preve? pome?ano z nafto.  Nisem zihr pa mislim, da sem tudi to nekje zasledil.

 

Skratka, probi najprej resetirat servisni interval.

Napisano

Servis je bil narejen 10 tiso? km nazaj in sicer pri kolegu, tako da ne vem, ali je resetiral karkoli.

 

?e probam pri prvi to?ki, me zanima, kako se naredi ta reset?

 

Hvala!

Napisano

Servis je bil narejen 10 tiso? km nazaj in sicer pri kolegu, tako da ne vem, ali je resetiral karkoli.

 

?e probam pri prvi to?ki, me zanima, kako se naredi ta reset?

 

Hvala!

Googlaj mazda6 tips and tricks

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mi ga je uspelo resetirat kot v videu. :)

 

Pa da bog da, da se nikol ve? ne pri?ge. :D

Napisano

Mi ga je uspelo resetirat kot v videu. :)

 

Pa da bog da, da se nikol ve? ne pri?ge. :D

vsakih 20k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.