Skoči na vsebino

MAF senzor

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ima kdo izku?nje s kitajskimi senzorji pretoka zraka? Gre pa za model ZL01 197400-2010.

 

http://www.ebay.com/itm/OEM-Mass-Air-Flow-Sensor-1974002010-Meter-MAF-For-Mazda-3-5-6-MX-5-Miata-RX-/322467716380?hash=item4b1492dd1c:g:su4AAOSwB-1Y3Ksw&vxp=mtr

 

- Cene kitajcev so med 15?-30?

- Original Mazdin je na e-bayu ve? kot 110?

- Pri nas v specializiranih prodajah kar 200?

- Na Mazdi si pa sploh ne upam vpra?at, ker mam bolj slabo srce pa ne vem, ?e bi pre?ivu ob ?oku.

 

 

 

Sicer sem svoj senzor o?istil s specialnim sprejem za ?i??enje teh zadevic in dela neprimerno bolje ampak vseeno ni to to, ker trenutno imam notri senzor od fotrove bancinske Mazde in je zadeva neprimerno bolj?a tako, da je edina re?itev, da zadevo zamenjam.

33112_1.png

Napisano

 A kako ve?, da je slab oziroma ne deluje dobro?

33112_1.png

Napisano

Ne vle?e dobro.. skos ima? ob?utek, da ga nekaj du?i.

 

Najla?je pa vidi? tako, da v 6. prestavi pri 120km/h pohodi? do konca gas in pri zjebanem MAF-u se je trenutna poraba na BC gibala okoli 13l/100km in temu primerni so bili crapy pospe?ki. Ko sem ga s?istil sem spravil na 15-16l/100km, s fotrovim MAF-om gre pa poraba pri polnem plinu od 18-19l/100km. Ob?utek v pospe?kih je temu primerno bolj?i - avto dejansko gre tako kot mora in spet privablja nasmeh na ustnice.

33112_1.png

Napisano

?al ne.. pri?ge se le v primeru ko ?ist crkne. Ker pa samo napa?no uravnava dotok goriva je pa zgolj slabo delovanje oziroma filanje napa?nih podatkov, ?e? da je me?anica zraka in goriva prebogata in zato ra?unalnik zmanj?uje dotok goriva, ker dejansko ne ve ali je to res ali pa MAF ne deluje optimalno.

33112_1.png

Napisano

vecja poraba slabse potegne...na prvi sestki sem imel defektnega, pa mi ga je (takrat) Stefan iz Game  zamenjal brezplacno izven garancije.

Se pa spomnim, da je rekel, da je isti za vse Mazde (vsak do takrat), cene se tud spomnim, ker je rekel, da nov stane 57.000 SIT (tole je enkrat leta 2006)

Mogoce se splaca do Majesa mal, pa bo povedal, ce se da kaj narest tko prijateljsko :0

Drugace pa vprasaj Pelkota za alternative

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jup. Kolikor vem imam jest z 1.8 motorjem isti senzor kot oce pri drugi generaciji 2.0. Tako da so vec ali manj usi isti :). A k si ga pa spucal je bilo pa ok samo za kratek cas ?

Napisano

Aha. Kako je pa s porabo ? Je z okvarjenim kaj vecja/manjsa?

Pri porabi ni bilo neke razlike... ve? ali manj imam skos enako povpre?je. Pri meni se dogaja to, da je me?anica prerevna oziroma premal dodaja goriva zato bi lahko verjetno celo rekel, da je lahko celo malenkost ni?ja.

Jup. Kolikor vem imam jest z 1.8 motorjem isti senzor kot oce pri drugi generaciji 2.0. Tako da so vec ali manj usi isti :). A k si ga pa spucal je bilo pa ok samo za kratek cas ?

 

Aha isti je.. jaz mam zdele notri od 1.8 bencinarce prve generacije.

 

Sem pa prej svojega spucal kolikor se je dalo, samo tiste ?i?ke so globoko notri in curek spreja jih te?ko dose?e. Po ?i??enju je bistveno bolje ampak ?e vedno ne tako dobro kot z drugim senzorjem.

Se pa spomnim, da je rekel, da je isti za vse Mazde (vsak do takrat), cene se tud spomnim, ker je rekel, da nov stane 57.000 SIT (tole je enkrat leta 2006)

 

uff uff, sej sem vedel, da je bolj? da se usedem... ?e je to ?e takrat bilo 240? je danes verjetno tam nekje med 250 in 300. Bom vseeno vpra?al samo prej bom en Persen vzel za vsak slu?aj.

33112_1.png

Napisano

Morm tud jest svojga stestirat pa ga z ocetovim zamenjat, ker isto opazam da ga neki mal bremza... sem mislil, da je bil vzrok v lambdi, ker je bila v okvari, vendar po menjavi neke bistvene razlike ni bilo :)

Napisano

Probaj tako kot jaz... najvi?ja prestava pri neki hitrosti pa poglej kolk ti BC ka?e trenutno porabo. Pol pa isto naredi z zamenjanim pa bo? videl a se trenutna poraba, pod istimi pogoji, kaj spremeni.

 

Druga?e pa lahko poskusi? tudi s ?istilnim sprejem za MAF senzorje - ima ga recimo Potokar avtodeli pa ziher ?e kdo... cena pa 8?.

33112_1.png

Napisano

To sem ze danes stestiral in ce ga pri 120 km/h pohodim poraba zraste na 14 l/100km. To sprej pa ze dva mesca kupujem pa ga se vedno nisem :D

Napisano

Ti ima? bencinarja tako, da ne primerjat z mojimi rezultati trenutne porabe. Ta rezultat primerjaj, ko bo? zamenjal MAF in ?e bo cifra vi?ja je to to.

33112_1.png

Napisano

Zej ce se ne motim lahko s cistilom za MAF senzor spucam tudi loputo za zrak ? Ce jo demontiram, spucam ter nazaj zmontiram ali jo je potrebno z racunalnikom nazaj skalibrirat ? Nekje sem zasledil, da se nazaj nastavi sama kolikor se pac lahko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.