Skoči na vsebino

Eko koti?ek

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zopet neka raziskava, kjer zna biti osebna naperjenost proti dizlom oz interesu elektroindustrije. 

 

http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnologija/dizelski-motorji-izpuhajo-precej-vec-kot-kazejo-laboratorijski-testi/422507

 

Nekdo je celo izra?unal da bo do 2040 umrlo 183.000 ljudi zaradi dizlov. Ok to je 8.000 na leto po celem svetu...ti ti dizel...

Me zanima koliko pa jih je do sedaj, glede na to da so tako zaostrili vse skupaj, sigurno je narejen nek napredek.

 

P.S. Tobak letno ubije 6.000.000 ljudi, pa je to ok, ker je to profitna industrija.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jedrska katastrofa v Fuku?imi bo imela za posledico tiso?e ?love?kih ?rtev. Vzrok je opustitev uporabe jedrske energije ne samo na Japonskem, tudi Nem?ija bo namesto urana kurila nevemkva za zadovoljevanje ?edalje ve?jih potreb. Ampak itak so to dr?ave z demografskim problemom in je zadn cajt da se za?ne malo bolj zgodaj umirat. Iz ekolo?kega vidika. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Zopet neka raziskava, kjer zna biti osebna naperjenost proti dizlom oz interesu elektroindustrije. 

 

http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnologija/dizelski-motorji-izpuhajo-precej-vec-kot-kazejo-laboratorijski-testi/422507

 

Nekdo je celo izra?unal da bo do 2040 umrlo 183.000 ljudi zaradi dizlov. Ok to je 8.000 na leto po celem svetu...ti ti dizel...

Me zanima koliko pa jih je do sedaj, glede na to da so tako zaostrili vse skupaj, sigurno je narejen nek napredek.

 

P.S. Tobak letno ubije 6.000.000 ljudi, pa je to ok, ker je to profitna industrija.

 

Hudi? se skriva v podrobnostih

 

Mal si slabo prebral... vsako leto naj bi dizli zakrivili 183.000 smrti na svetu. To je sicer ugibanje ampak podatek naj bi bil, da je 76% krivde v tovornjakih in avtobusih. Manjka ?e procent za ladje in lokomotive ter delovne stroje. Se pravi je procent v avtomobilih precej nizek glede na ostale uporabnike dizel motorjev. Ampak ravno na avtih se izvaja najve?ji pritisk, ki je naro?en s strani proizvajalcev v ameriki, ki ne morejo slediti razvoju diezlov in je to njihova edina re?itev, da se dizel demonizira (preveriti je treba samo kdo je raziskavo delal - hmm univerza v Coloradu) in iz?ene iz osebnega prometa v ameriki. Afera VW je bila tudi ravno zaradi tega razkrita ravno tam.

 

Druga?e je pa tako, da podatki iz leta 2014 pravijo, da v EU ves promet (cestni, ladijski, letalski, ?elezni?ki) je kriv za cca 130.000 mrtvih vsako leto. Po podatkih iz te raziskave jih naj bi dizel povzro?il 28.500. Torej kaj pa povzro?i dobrih 100.000 ostalih mrtvih, kjer ni vzrok diezel? Hmmm, ?e sem nesramen torej bencin al kako? Premetavanje teh ?tevilk je ?e rahlo sme?no in spet na nivoju vede?evalcev.

 

Pa ?e en zanimiv podatek. ?e bi vsem dizelskim avtom vgradili DPF bi se ?ivljenska doba evropejca podalj?la za ...... *fanfare* .... 1,9 .... leta? Ne, za 1,9 meseca - pa pe to je vpra?anje, ?e ni cifra potegnjena iz zraka.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.