Skoči na vsebino

Eko koti?ek

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zopet neka raziskava, kjer zna biti osebna naperjenost proti dizlom oz interesu elektroindustrije. 

 

http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnologija/dizelski-motorji-izpuhajo-precej-vec-kot-kazejo-laboratorijski-testi/422507

 

Nekdo je celo izra?unal da bo do 2040 umrlo 183.000 ljudi zaradi dizlov. Ok to je 8.000 na leto po celem svetu...ti ti dizel...

Me zanima koliko pa jih je do sedaj, glede na to da so tako zaostrili vse skupaj, sigurno je narejen nek napredek.

 

P.S. Tobak letno ubije 6.000.000 ljudi, pa je to ok, ker je to profitna industrija.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jedrska katastrofa v Fuku?imi bo imela za posledico tiso?e ?love?kih ?rtev. Vzrok je opustitev uporabe jedrske energije ne samo na Japonskem, tudi Nem?ija bo namesto urana kurila nevemkva za zadovoljevanje ?edalje ve?jih potreb. Ampak itak so to dr?ave z demografskim problemom in je zadn cajt da se za?ne malo bolj zgodaj umirat. Iz ekolo?kega vidika. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Zopet neka raziskava, kjer zna biti osebna naperjenost proti dizlom oz interesu elektroindustrije. 

 

http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnologija/dizelski-motorji-izpuhajo-precej-vec-kot-kazejo-laboratorijski-testi/422507

 

Nekdo je celo izra?unal da bo do 2040 umrlo 183.000 ljudi zaradi dizlov. Ok to je 8.000 na leto po celem svetu...ti ti dizel...

Me zanima koliko pa jih je do sedaj, glede na to da so tako zaostrili vse skupaj, sigurno je narejen nek napredek.

 

P.S. Tobak letno ubije 6.000.000 ljudi, pa je to ok, ker je to profitna industrija.

 

Hudi? se skriva v podrobnostih

 

Mal si slabo prebral... vsako leto naj bi dizli zakrivili 183.000 smrti na svetu. To je sicer ugibanje ampak podatek naj bi bil, da je 76% krivde v tovornjakih in avtobusih. Manjka ?e procent za ladje in lokomotive ter delovne stroje. Se pravi je procent v avtomobilih precej nizek glede na ostale uporabnike dizel motorjev. Ampak ravno na avtih se izvaja najve?ji pritisk, ki je naro?en s strani proizvajalcev v ameriki, ki ne morejo slediti razvoju diezlov in je to njihova edina re?itev, da se dizel demonizira (preveriti je treba samo kdo je raziskavo delal - hmm univerza v Coloradu) in iz?ene iz osebnega prometa v ameriki. Afera VW je bila tudi ravno zaradi tega razkrita ravno tam.

 

Druga?e je pa tako, da podatki iz leta 2014 pravijo, da v EU ves promet (cestni, ladijski, letalski, ?elezni?ki) je kriv za cca 130.000 mrtvih vsako leto. Po podatkih iz te raziskave jih naj bi dizel povzro?il 28.500. Torej kaj pa povzro?i dobrih 100.000 ostalih mrtvih, kjer ni vzrok diezel? Hmmm, ?e sem nesramen torej bencin al kako? Premetavanje teh ?tevilk je ?e rahlo sme?no in spet na nivoju vede?evalcev.

 

Pa ?e en zanimiv podatek. ?e bi vsem dizelskim avtom vgradili DPF bi se ?ivljenska doba evropejca podalj?la za ...... *fanfare* .... 1,9 .... leta? Ne, za 1,9 meseca - pa pe to je vpra?anje, ?e ni cifra potegnjena iz zraka.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.