Skoči na vsebino

Alternator in napetost


Priporočeno sporočilo

Aha, danes sem gledal, se je napetost gibala med 13.5 in 13.9. 

 

Se mi pa zdi, da je bila ?e ne dolgo nazaj nekje okoli 14- 14.4. Ok, ?e klimo vklopim pade za kak slab volt recimo.

 

Zdej pa ne vem, al kaj pe?a ali ne. A ?e preve? pade, se pri?ge kaka lu?ka na armaturki?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e meri? pri pri?ganem avtu mora biti napetost na akumulatorju ve? kot 14V. ?e je manj bo lahko te?ava na alternatorju oziroma regulatorju napetosti ali po doma?e reglerju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eee, se vid, de sm kmet an s hribu doma. Tko Ford kat VW sta nizko spodi, pa še dizl je pa še modre farbe...
    • ZOE je imel zelo miren teden, je naredil le malo čez 100 km ... In nič se ni pokvarilo. Tok-tok.   Sem pa jaz danes Smarta "natankal" iz 11 % na 96 % na javni polnilnici za 3,67€. Ker je ravno tema "pohvalite se". 😃
    • Em, @Boss, kateri del je "mal heca"? Tisti o BTjki ali tisti o ZOEtu?   Mislim, če o BTjki, ni nič heca, ker to je res potrošni material. Sicer se ga na vsakih 120.000 km precej nabere, ampak to sodi zraven.   Če pa imaš v mislih ZOEta, potem je pa res čisto malo heca, ostalo je pa spet vse res...
    • Za kaj jih rabiš? Za višjo premijo pri zavarovanju.   Resno, to se tudi jaz sprašujem. Imam Mazdo BT-50. Kar je ta avto do zdaj prevlekel, ni noben na tem forumu. In nikoli ni zmanjkalo moči, čeprav ima "samo" 105 kW. Imeli smo Mazdo 5. Enoprostorec s sedmimi sedeži. Ravno tako "samo" 105 kW. Pa je bilo dovolj moči za normalno vožnjo tudi, ko smo šli na počitnice in smo s seboj vlekli 1300 kg težko počitniško prikolico, v avtu pa nas je sedelo sedem. In me res zanima, zakaj rabite 150 kW za eno povprečno pet sedežno vozilo, ki (najverjetneje) niti vlečne kljuke nima...
    • ampak roko na srce... samo potrošni materjal, ki pač spada k vzdrževanju avta... nimaš kej avto neki stane, razen @dvorjan EV, kjer ne rabiš servisirat, samo v graben zapelješ, ko je nekaj narobe. Do takrat, ko bo nekaj narobe pa samo upaš, da bo čim dlje šel. 😄     ps. ne me preveč resmo jemat, ker je samo mal heca. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.