Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tisti ki imate mo?nost videti podatke preko obd2 me zanima koliko V vam ka?e v prostem teku recimo. Voltaza na control modulu recimo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Aha, danes sem gledal, se je napetost gibala med 13.5 in 13.9. 

 

Se mi pa zdi, da je bila ?e ne dolgo nazaj nekje okoli 14- 14.4. Ok, ?e klimo vklopim pade za kak slab volt recimo.

 

Zdej pa ne vem, al kaj pe?a ali ne. A ?e preve? pade, se pri?ge kaka lu?ka na armaturki?

Napisano

?e preve? pade, za?ne el. sistem napajati akomulator - in takrat se seveda zasveti opozorilna rde?a lu?ka

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Kako pa to gre v kombinaciji z elektri?nim servom?  :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem se spomnil, da sem vtaknil v 12v vti?nico en quick charger za telefon ipd...Samo dvomim, da bi zaradi tega padla napetost, sploh ker nisem filal telefona takrat :)

Napisano

?e meri? pri pri?ganem avtu mora biti napetost na akumulatorju ve? kot 14V. ?e je manj bo lahko te?ava na alternatorju oziroma regulatorju napetosti ali po doma?e reglerju.

33112_1.png

Napisano

Ja sej nekje pi?e razpon od 13,5 do 14,5. Sedaj kaj je prav pa ne vem. Bom pomeril ?e direkt na akumulatorju.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Torej, kopija mosta bi baje pri mojem mehaniku prišla 550 eur, amortizerji 160 eur, spodnji roki ??? eur, šraufi cca 100 eur, ... = cca 1000 eur za zadnji del avta.  Spredaj pa ni samo glava zgloba, ki ima veliko lufta, pač pa še "spodnje" roke al neki podobnega, ki baje pride ena 200 eur v kompletu, saj se ločenih ne da dobiti.   Torej skupaj je potegnil cca 1500 eur, potem je tu še delo in optika, kar bi naneslo proti 2000 eur. In ko sem ga vprašal, če je to vse kar lahko gre narobe, je rekel, da se lahko dodatno komplicira še pri neki drugih zadevah, npr pri enem šraufu, ki drži most in če ga je treba rezat, potem to pomeni, da je treba snet zadnje zice in rezat dno avta in tam čez potem reševati zadeve. Ni pogosto, lahko se pa zgodi in znajo nastat višji stroški.   PS: zadaj avta je res noro porjaveno vse, luknje v mostu in prerjaveni šraufi in zdelane puše (če sem si prav zapomnil) in bi bilo potrebno večino rezat in menjat za novo.   Na koncu je rekel, da mi popravila ne priporoča, ker bom na koncu pizdil nad stroški.   Mogoče bi bilo dobro spravit avto nekam, da še kdo drug oceni, ampak temu mehankarju res zaupam.   PS2: luči je potrebno spolirat, ker imajo slabo svetilnost    
    • Žena vozi mojo bivšo Mazdo 6 (2010), jaz pa sem do lani imel šihtno Škodo Superb, ko sem jo rabil s totalko in si potem julija kupil Mazdo 6 (2018). Naslednji tip avta, ki bi ga žena nekako imela, bi bil nekakšen cross suv in velikost ni najbolj pomembna. In ona še najbolj prisega na Mazdo ali pa kakšenga azijca in o evropejcih niti slišat noče.
    • Kaj vse vidiš na cesti...    
    • Mislim, da sem dojel, zakaj ženske tako težko čakajo, kdaj bo "črni petek"...    
    • to je pravi test , pospešek od 60 do 150 👍
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.