Skoči na vsebino

Extreme downhill trike racing


S'tan

Priporočeno sporočilo

Spet prevec casa na sihtu, spet brskanje po youtubu. Danasnji izplen:

 

https://www.youtube.com/watch?v=P2JGSIYINj4

 

Nasel sem videe od 3 razlicnih ljudi, niti en ni uspel napisat kje se to dogaja (ista proga se pojavlja od nekje 2014 do 2016, 2017 sklepam da se ni bil na sporedu) in kdaj. Zgleda neznansko zabavno in meni se na podstresju pri mami najbrz se vedno prasi en star trike (mislim da je se manjsi od teh ampak mojih 65 kil bo ze zdrzal); najbolj me pritegne da to da je vse narejeno tako klosarsko, kot kak lemons race za stare tricikle. Naslov eventa je seveda prevec genericen da bi mi google kaj dosti pomagal.

 

Ali kdo ve karkoli o tem?

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj zabavno je k se zaletavajo v drevesa....

in to v gozdu....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha nora va?ka downhill liga  :bravo:

 

Pomoje bi blo s kakimi drift trike igra?kami ?e bol zanimivo..nekaj podobnega je foruma?-biv?i mazda? izvajal in pomoje da ga ma ?e vedno doma nekje

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, na takih ozkih poteh ni vrag da slej kot prej ne odletis v kako drevo. Bom kontaktiral ljudi ki so to snemali da vidimo ce bo letos spet. Trike drifting zgleda zabaven samo na javnih cestah ki niso zaprte ne vem ce bi hotel to pocet. Ze s kolesom se mi je parkrat pri takih spustih skoraj grdo zalomilo (To?ko <3), na triciklu brez bremz in z zelo... okrnjeno kontrolo je pa to kar samomorilsko.

 

Bom javil ce kaj izvem. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

http://extremetriciklorace.altervista.org/2k16/index.html

 

Koncno nasel info o eventu. Mi gremo ene 2-3je ziher, ce bi sel kdo zraven naj pozoka. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S'tan je mnenja da folk odleti, ker imajo za??itno opremo in jim zato mo?gan pravi, da ni panike.

 

Jaz sem mnenja, da z njegovimi 10+ pretresi mo?ganov mu je verjetno izbilo kolikor je ?e imel samoohranitve v njih in bo itak odletel.

 

Place your bets now.

 

Sicer pa ne vem ?e je ?e pokazal malce bolj napreden test - letelo nekaj ?ez 40:

 

https://www.youtube.com/watch?v=aS3y2wS7CoA

 

 

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mja, to je bila tudi moja prva misel: pedala morajo it stran. Pa se je izkazalo da a) zgledajo cool ko se vrtijo tako hitro, B) ne motijo sploh ker tja nikoli, tudi v ovinkih ko telovadis po triciklu da bi zamenjal smer ne das nog in c) med kolesom in 'vilicami' sta bila 2 cca milimeter debela plasticna distancnika ?irine recimo 1 cm, ki sta se zelo hitro unicila in sedaj sprednje kolo plese sem in tja med vilicami. In zvita kovinska palica, ki tvori sprednjo os in se nadaljuje v pedala trenutno zadovoljivo drzi vse skupaj v voznem stanju. Lahko bi menjal s kako cevjo pa bi najbrz vse skupaj samo se poslabsal tako da zaenkrat...don't fix what ain't broken.

 

Sem govoril z organizatorjem glede minimalnih standardov za varnost in ocitno bo samo kolesarska celada ok tako da strategija ostaja ista; cim manj dodatne opreme, cim lazji tricikel in stradat zadnji dan pred tekmo da bom shitty grip v ovinkih (plasticne, ne gumjaste gume) kompenziral s cim manj teze + prej bom lahko prilaufal do tricikla v startu ker ne bom okoren zaradi motoristicne celade & 10kg scitnikov.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po pravici povedano ne vem. Sem zelo kompetitiven tako da potrudil se bom maksimalno, ni pa waac dirka tako da tudi ce se zabijem v drevo in koncam zadnji ne bom nesrecen. Za realne sanse za zmago bi najbrz potreboval custom tricikel (kot jih imajo nekateri), gumo na gumah ipd. Mogoce naslednje leto, letos se gremo hecat, kaj posnet, na stezi pa bo kar bo.

 

 

Pa seveda...dirka se s tricikli za petletne otroke. Nekaj super resno se tako stvar tezko jemlje. XD

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Kon?ali vsi v enem kosu. Razen parih triciklov. 

 

Naslednje dirke mogo?e sploh ne bo, organizator je ?e tako jamral da...fora je da oni vsako leto najamejo tisto ko?o na vrhu za cel dan in si hkrati prilastijo ?e cesto, ki vodi do nje. Najem ko?e je legalen, vse ostalo...niti ne. In ?e bi se kdo resno po?kodoval, kar glede na ostre skale ob progi, drevesa in ne tako male hitrosti ni nemogo?e; imajo lahko kar lepo sranje.+ da vedno ve? nas outsiderjev ve za to in....ja. Upam da bo ?e no, ker je res super.

 

Dogaja se sicer vsako leto enkrat septembra, ?e vreme zdr?i. Sedaj ko imam kontakt od organizatorja bo za naslednje leto la?je zvedet kdaj bo; bom nalepil info tudi sem ?e bi ?el ?e kdo. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.