Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil sem 5 let staro Mazdo cx-5. Po enem tednu dobim obvestilo "Engine oil pressure too low. Please inspect". Olja je dovolj, skoraj preve?, pomo?i na internetu pa nobene, razen da lahko dizel goriva pronica v olje in s tem zni?uje pritisk. Ima kdo kak?no idejo'

Napisano

Kupil sem 5 let staro Mazdo cx-5. Po enem tednu dobim obvestilo "Engine oil pressure too low. Please inspect". Olja je dovolj, skoraj preve?, pomo?i na internetu pa nobene, razen da lahko dizel goriva pronica v olje in s tem zni?uje pritisk. Ima kdo kak?no idejo'

Jaz bi sel na servis, da jo priklopijo na racunalnik... lahko je enak problem, zaradi katerega so imele prve skyactive sestice vpoklic zaradi obrabe odmicne gredi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kupil sem 5 let staro Mazdo cx-5. Po enem tednu dobim obvestilo "Engine oil pressure too low. Please inspect". Olja je dovolj, skoraj preve?, pomo?i na internetu pa nobene, razen da lahko dizel goriva pronica v olje in s tem zni?uje pritisk. Ima kdo kak?no idejo'

 

Nujno takoj na servis.

 

Verjetno zapacan filter zaradi prevelike obrabe odmi?nih gredi

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Aha…. Potem si tudi ti eden izmed tistih, ki parkira pred vrati Hoferjev, Lidlov in drugih štacun, kjer so “informativne” oznake za intervencijske površine? Pa na vseh parkiriščih so tudi “informativne” oznake za parkirišča rezervirana za invalide…😉… Te tudi ignoriraš, če ti to nek “vaš” prijatelj dovoli? Potem mi je pa povsem jasno, zakaj se tukaj tako obnašaš … Saj so tudi vsa opozorila “informativna”… Kot je že nekdo napisal… “egoizem na višku”…   Ja vem… spet bom izpadel tečen pa zoprn… 🤨   Moje pisanje je bilo sicer bolj za hec… ampak sedaj po takšnem odgovoru vidim, da mogoče pa to ni le hec… 
    • Zaposleni, ki je naš prijatelj. Prodaja Mazde. Če nam je on dovolil, že ve, kaj se sme in kje se ne sme parkirati. Tiste oznake na tleh so bolj informativne narave, kot kaj drugega resnega. 
    • A je kdo zanesljiv bolj proti Mariborskemu koncu? Morda za tako reč celo najboljše poklicat kar v Avstrijo ...
    • Tvoja niso ravno svetovni vrh. Ok, niso podn. Tak sredina.   Sam imam Borbet, ki so prodajana kot dodatna oprema za Hyundai. Samo v Nemčiji in samo na uradnih servisih. So kar lažja od originalnih. Imajo tudi edine na trgu pravi ET, ker v tej dimenziji preprosto ne obstaja. Al homologacija ali pa distančniki. OZ kovan je še krepko lažji. Samo bi rabil homologacijo ali distančnike.   Tudi japonci imajo Enkei, ki so bile včasih top. Pa je še ena boljša japonska firma, samo se ne spomnim.....   Mazdine niso dobre. Sodelavec je na prehodu asfalt na šoder, dve na M6 zvil, ker ga je spregledal...    Da se vrnem na temo. Če so neoriginalne resnično v tovarniških dimenzijah, jih podpiram. Vsa druga skropocala, ki malo odstopajo, pa ne. Če tvoje ustrezajo 👍
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.