Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem :-)

 

Pri zadnjem servisu mazde 6 (2,2 dizel, 2015) sem opazil da so mi dali olje Mazda dexelia DPF (5w-30). Po brskanju po internetu pi?e, da je priporo?eno olje Mazda original oil ultra DPF (5w-30). Podano je celo posebej opozorilo, da se dexelie naj ne bi uporabljalo ve? pri novih 2,2 motorjih, saj lahko povzro?i po?kodbe motorja. Kaj mi svetujete naj naredim?

 

lp

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdrav vsem :-)

 

Pri zadnjem servisu mazde 6 (2,2 dizel, 2015) sem opazil da so mi dali olje Mazda dexelia DPF (5w-30). Po brskanju po internetu pi?e, da je priporo?eno olje Mazda original oil ultra DPF (5w-30). Podano je celo posebej opozorilo, da se dexelie naj ne bi uporabljalo ve? pri novih 2,2 motorjih, saj lahko povzro?i po?kodbe motorja. Kaj mi svetujete naj naredim?

 

lp

Lahko da so se zatipkali? Si kej vprasal?

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Napisano

Mislim, da uporabljajo novejse olje, samo naziva v rac. sistemu niso posodobili in pac ostaja starejse poimenovanje dexelia.

 

Poslano z mojega LG-H815 z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih.    Poraba je pri tako veliki kubaturi odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK.    Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.