Skoči na vsebino

MX-5 NB vzmetenje - nadgradnja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e nekaj ?asa razmi?ljam o nadgradnji vzmetenja na moji 2002 MX-5 1.6.

 

Trenutno imam original amortizerje in -30mm Eibach fedre, od prej?njega lastnika.

 

Avto kake dirkalne steze ?e ni videl in ve?inoma poskakujem ?ez neravnine v slovenskem asfaltu, kar je na momente rahlo neprijetno in se ne bi branil ?esa manj trdega. Trd avto na razpadajo?ih cestah pa? ne da ?eljenga oprijema + ni fajn za razne kon?nike in podobno. Pa pustimo zdaj dejstvo, da je avto trd, ker "ni?ji" fedri na stock amortizer je katastrofa.

 

Glede na koli?ino MX-5 lastnikov tukaj, predvidevam da imate kaj izku?enj na tem podro?ju?

 

Dajte se prosim malo razpisat, kaj se vam zdi za na?e razmere najbolj smotrno.

 

?e upo?tevamo po?tnine in carine iz tujine, je slika pri nas malo druga?na, kot ?e bi spra?eval Ameri?ane.

 

Mokre sanje so seveda ?hlins DFV (1700 eur + carina): http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-0015.html

 

Dobil sem eno priporo?ilo za BC Racing BR serijo (880 eur): http://www.bc-racing.co.uk/applications/mazda-coilovers/maxda-mx5-89/br-series-coilover-type-rs-2.html

 

Potem pa gleda? Vmaxx coilover in si misli?... kolk zani? je ta roba? (400 eur): http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=2360&oid=1376&depth=3&page=0&count=14&PHPSESSID=6ed14549e7ca1520aa0ed2c2340bca6c

 

P.S.: ?e ima kdo kaj pametnega rabljenega ali pozna kako ponudbo s tujine, se priporo?am. :)

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

?portni fedri + stock bla?ilci so res bol 90s predelave, avto se na kvalitetnih gewindah pelje ?isto druga?e. Je pa res da ve?ja kot je kvaliteta in ve? kot se da nastavljat, dra?ja je tudi zadeva. 

 

Js sm z mojimi Vogtlandi zelo zadovoljen ( http://shop.vogtland.com/index.php/gewindefahrwerk/mx-5-typ-nb.html) Sicer so nastavljivi samo po vi?ini, ampak je ubistvu bla?ilec enak kot pri KW V1, le da ohi?je ni stainless steel, feder ima pa malenkost ni?ji spring rate. Kombinacija trdote se mi zdi ravno prava za dnevno vo?njo in progo. ?e se zapelje? do Techno Racinga v Kranju, jih pa dobi? ?e malo ceneje, ker so njihovi uvoznik in imamo tam mazda?ke popuste ;)

 

Mal cenej?a opcija so potem Vmaxxi, ampak ne jemat tistih navadnih na linku, ker so baje sekret..glej za xxtrem verzijo. Poznam enega ki ima te exxtreme in je prav tako zadovoljen.

 

Oboji omenjeni imajo tud TUV za homologacijo, kar naprimer pri BC, Ohlins, Xida, Tein itd. ne poznajo, ?eprav so dobre firme.

 

 

 

Samo izogibaj se raznih ta-technixev, racelandov..Tist je ?e slab? kot original.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kar se tiče paščkov na športnih urah, izkušnja s Suuntom X6 (kva vem, kupljen ene 20 let nazaj) je bila, da je pašček razpadel v omari, ne da bi jo redno nosil. Ampak tudi navigacijska naprava Garmin Oregon 300 je edini gumb, ki ga ima, gumb za vklop/izklop - izparel -  praktično izginil - ni ga več, medtem ko je bila naprava spravljena v omari.  Uglavnem, Kitajci delajo res zanič materiale.   Garmin ima 3 različne velikosti (premer)ur . V urarski industriji obstajajo standardi, preproste kuharske formule, po katerih se iz premera ure izračuna ustrezna širina paščka. Po teh standardih, bi moral Garmin za svoje ure proizvajati 3 različne širine paščkov, ampak ker šparajo, proizvaja samo 2 širini. In tako garminova srednja velikost ur uporablja pašček neustrezne širine - isti kot tamale ure.    Poleg precej večje baterije je bila tudi prava širina paščka razlog za nakup tavelke izvedenke fenix 8. Vsaj ne zgleda kot da bi nosil žensko uro.         
    • Jaz včasih operem avto in obrišem, pa odprem prtljažnik, pa potem zaprem in pocuri vn za en štamprle vode - verjetno kje pri lučkah
    • Da se vrnem k uram.   Forrunner vs. Fenix 8   Forrunner je potrebno vzeti 970, ker tamali ima dosti slabšo baterijo.   Primerjava GPS natančnosti in HR natančnosti je nekje ista. Fenix ima minimalno boljšo baterijo, podpora za potapljanje, safirno steklo (opcijsko)...   Generalno moreš res rabit, to kar ti da Fenix več, vseeno je 300€ razlike.   Polara se še morem lotit.     Edit: reboot mobitela in se je sedaj povezala. No pa bo še nekaj časa trpela. Iskanje na pavzi.
    • Nop. Razlika je v lastništvu firme in proizvajalcu. Pa to sem ti že napisal malo nazaj. 😉   Mogoče ti tak razložim: Suuntu je kot Volvo. (Lastnik kitajc, EU brand prodan Kitajcu) Coros je Don Feng.  Garmin in Polar je kot Tesla. (Lastnik amer/Eu, dela se na kitajskem)   Jaz vedno gledam kaj je najmanjše zlo. In če kaj slediš, veš da kitajskega lastništva ne kupim, če ni sila. Kupim pa narejeno tam ali pa iz njihovih komponemt. Nisem naivem in vem da ni ene tehnološke stvari, kjer ne bi imeli vsaj malo prste vmes.
    • Danes malo bolj na tempo. Zdaj ko se podplati privajajo je veliko lažje pritnisnit na malo večjo povprečno hitrost. Kilometri se tudi lepo nabrajo, sicer nič posebenga aapak ok za MTB plus to, da sm spomladi še študiral in nisem bil toliko na kolesu. Trenutno na 1720km in 24,113m višincev  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.