Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej se odlo?i a bo? vzel mtb ali treking,.

Odkar so se pojavili MTB 29colarji, je razlika med trekingom in MTB bistveno manj?a kot takrat, ko so bili MTB ?e 26". Tako je sedaj odlo?itev ali MTB ali treking te?ja. V ?tacunah je izbira treking koles manj?a tudi na ra?un bolj pestre ponudbe dimenzij MTB(27.5", 29"), trgovci pa ljudem, ki so v dilemi treking/MTB pogosto svetujejo slednjega in pa zamenjavo z o?jimi gumami.

 

Samo kot zanimivost glede hitrosti 29 colarjev na asfaltu. Moja najdra?ja in jaz imava oba MTB bicikla, oba gume Rocket Ron, oba iste ?irine 2,25, le da ima ona 27,5" jaz 29". 29colar je na asfaltu opazno hitrej?i od 27,5"

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz na trekkingu imam cist drug polozaj sedenja (bolj pokoncno) kot na mtbju. Zato je bolj primeren za dolge ture

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz na trekkingu imam cist drug polozaj sedenja (bolj pokoncno) kot na mtbju. Zato je bolj primeren za dolge ture

Jaz imam na trekngu (Gary Fisher Montare) polo?aj nekje med MTB in specialko. Bolj pokon?na so mestna kolesa.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Telefon spada v ?ep na dresu....

Napisano

Telefon spada v ?ep na dresu....

Tel bi bil namesto ?tevca, ker ima vse funkcije, ki jih rabim.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No,jaz sem lani pred kolesarjenjem v Alpah in Dolomitih iskal torbico za na okvir specialke, kamor bi dal recimo rezervno majico, ?e drugo rezervno zracnico, nekaj energijskih gelov in ?e kak?no malenkost od obla?il,hkrati pa sem ?elel, da ima mo?nost fixiranja telefona (eventuelno spremljanje navigacije).

 

Za?uda je bilo te?ko najti kaj primernega; zadeve namenjene za specialko so zelo,zelo majhne, 5 in ve? litrskih torb pa tudi ne rabim.

 

Na koncu sem za drobi? na?el zelo uporabno torbico v decathlonu. Na vsaki strani ima po 1predal,na vrhu pa prozoren etui za telefon. Vse skupaj sicer zahteva nekaj improvizacije . Jaz sem se zna?el tako,da imam med okvirjem in torbico zlo?en rezerven plasc. Zadevo itak uporabljam ko grem na ture dalj?e od 100km v spremenljivih razmerah,kot npr 2tedna nazaj ko sem bil v roku pol ure na Ucki na 5stopinjah in potem v Opatiji na son?nih 20ih stopinjah; takrat je pa? dobrodo?el vsak predal za imeti rezervne cunje...

 

Ni pa vodotesna in ?e moj osnovni huawei gre ravno komaj v etui...

 

Evo fotka za la?jo predstavo:

post-9068-0-21038000-1554742749_thumb.jpg

post-9068-0-70029700-1554742781_thumb.jpg

Napisano

Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Kupil sem Zefalovega. Zaenk.. pritrditev na krmilo, ker sta za to da vseskupaj obdr?i na biciklu zadol?eni le dve tanki gumici, ki ju ovije? okoli nosilca in krmila. ?e bi bila mo?nost pritrditve z vezicami, bi bila druga pesem. Telefon 100% ne bo padel ven iz nosilca, ima pa nosilec velike ?anse da pade s kolesa

http://www.zefal.com/en/smartphone-holders/354-z-console-universal-m.html

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ha ha :)

post-2637-0-20164100-1554834330_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker je tako v dolo?enih primerih bolj varno.

Mislim da varnost tu nima veze, ?e je ?e klubski trening je potreben avto z lu?jo, druga?e se pa za varnost mora vsak posameznik pomakniti bolj stran od bankine en za drugim, ne pa en zraven drugega, to je bolj za klepet....

druga opcija pa je da si sam, tako kot ti :)

1. Kolesarji morajo za vo?njo uporabljati kolesarske pasove, kolesarske steze ali kolesarski poti ? ozna?eni so s prometnimi znaki in talnimi oznakami. Te povr?ine lahko uporabljajo le kolesarji in vozniki koles s pomo?nim motorjem (do 50 ccm prostornine), izjemoma tudi pe?ci. Kjer teh povr?in ni, smejo kolesarji voziti po vozi??u ceste, ?e prometna signalizacija tega izrecno ne prepoveduje. Pri tem morajo voziti ?im bli?je desnemu robu vozi??a, vendar ne smejo zavzeti ve? kot 1 meter od roba vozi??a.

 

2. 

 

Ali smemo kolesarji voziti eden ob drugem?

Ne. Kolesarji, ki vozijo v skupini, smejo voziti le drug za drugim.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim da varnost tu nima veze, ?e je ?e klubski trening je potreben avto z lu?jo, druga?e se pa za varnost mora vsak posameznik pomakniti bolj stran od bankine en za drugim, ne pa en zraven drugega, to je bolj za klepet....

 

 

Kakor kje... Ponekod v tujini je dovoljena voznja vstric, ker je bolj varno ... predvsem ker oenomogoca prehitevanja, ce gre promet nasproti, za kar velikokrat ni prostora... ampak eni kar tiscijo ... in potem pelje 3 cm mimo balance... v najlsabsem primeru pa izrine kolesarja s ceste na bankino ... Poleg tega, ko gre za skupino kolesarjev... recimo 10ih... je kolona za prehiteti mnogo krajsa, ce vozijo vstrci, kot pa eden za drugim ... 

 

https://www.avto-magazin.si/nasveti/je-voznja-vstric-edina-moznost-izboljsanja-varnosti-kolesarjev-v-sloveniji/

 

http://www.matejzalar.si/kolesarjenje-vstric/

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja,ok... Ampak problem je v tem da ve?ina kolesarjev gre v extreme ; ali veselo klepetajo in ne jebejo gne?e za sabo ali pa se bojijo samega sebe in nesamozavestno vozijo 2cm od bankine,kreteni v avtih jih pa prehitevajo tik ob balanci,maneverskega prostora pa seveda ni...

 

?e bi se vsi kolesarji obna?ali tako,kot bi ?eleli da se ostali kolesarji obna?ajo ,ko so oni sami v avtu in ?e bi vsi avtomobilisti prehitevali kolesarje , kot da je na kolesu njegov otrok... Bi bilo vse druga?e..

 

Se pa sam (zelo uspe?no)izogibam vo?nje v skupini,ker marsikoga... Preprosto ... Boli qrac za vse ostalo,sploh ko gre pulz v vi?ave...

Napisano

Kakor kje... Ponekod v tujini je dovoljena voznja vstric, ker je bolj varno ... predvsem ker oenomogoca prehitevanja, ce gre promet nasproti, za kar velikokrat ni prostora... ampak eni kar tiscijo ... in potem pelje 3 cm mimo balance... v najlsabsem primeru pa izrine kolesarja s ceste na bankino ... Poleg tega, ko gre za skupino kolesarjev... recimo 10ih... je kolona za prehiteti mnogo krajsa, ce vozijo vstrci, kot pa eden za drugim ... 

 

https://www.avto-magazin.si/nasveti/je-voznja-vstric-edina-moznost-izboljsanja-varnosti-kolesarjev-v-sloveniji/

 

http://www.matejzalar.si/kolesarjenje-vstric/

 

 

Pa berem to kar sem napisal...

 

Zakonodaja v Sloveniji vo?njo v?tric sicer dovoljuje, a le profesionalnim kolesarjem z licenco Kolesarske zveze Slovenije ali druge mednarodne organizacije, pri ?emer pa morata kolesarje ? v skupini morajo biti vsaj ?tirje ? v temu primeru obvezno spremljati spremljevalni vozili, po eno na vsakem koncu, kateri morata biti opremljeni z ustrezno rumeno utripajo?o lu?jo. Prepoved vo?nje v paru velja tudi za kolesarje v Italiji, medtem ko je tako kolesarjenje pri na?ih severnih sosedih dovoljeno.

 

Ima? dva pogleda, v?tric kolona je kraj?a a ?ir?a - potrebno je prehitevanje v slogu avta. Vo?nja en za drugim omogo?a obvoz.

 

In spet smo pri cestnem bontonu tako kolesarjev kot drugih voznikov (ne glede na to kaj narekuje zakon) ?e gre kdo nasproti prehitevati pa je kolesar sam na desnem ali dva v ?tric ni vreden izpita....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

In spet smo pri cestnem bontonu tako kolesarjev kot drugih voznikov (ne glede na to kaj narekuje zakon) ?e gre kdo nasproti prehitevati pa je kolesar sam na desnem ali dva v ?tric ni vreden izpita....

 

To ti nic ne koristi, ce ni vreden izpita, ko je takih toliko... pa ni sankcij, ker jih pac nikoli tapravi (taplavi) ne ujame :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dejstvo je, da se v prometu (pre)mnogokrat pokaze pravi karakter cloveka...

 

In sodec po videnem na nasih cestah smo res veliki agresivci...

 

Dejstvo pa je, da s(m)o kolesarji hudicevo ranljivi in da bi se tega morali v prvi vrsti zavedati sami. Po videnem med kolegi kolesarji, se tega redkokdo zaveda.

 

Par mojih ukrepov vprid vecje varnosti:

 

-izbira vpadljivih barv dresa in celade

-vedno spocit na kolo

-vedno z prizganimi KVALITETNIMI lucmi (bogokletno za marsikaterega cestnega kolesarja), sploh voznja proti soncu pozimi je zelo, zelo nevarna . Strosek za 2 signalni luci je 90eur... drobiz , ce to pomeni vecjo vidnost.

-ogledalo na vseh kolesih (?e bolj bogokletno za "prave"kolesarje)

-trening se za zacne na periferiji; dvigovanje avg.speed z divjanjem cez semaforje in po mestu je za idiote. Pravi carji dirkajo v klanec.

-ko vidim, da sem povzrocil kolono, se ustavim na dvoriscu, postaji..ipd. velika vecina se mi prijazno zahvali... upam , da bodo tudi zaradi tega bolj strpni do ostalih kolesarjev

-ko pridem do rdecega semaforja, kjer se pot nadaljuje po cesti,kjer bodo avti hitrejsi, se ne rinm na celo kolone,ampak spustim voznike mimo, sploh vozila,ki bi me tezje prehitela (kamioni,bus,prikolice...)

 

.

.

.

 

Zelo pomembno: nevarni so zaprti desni ovinki... zakaj? Jaz se matram 10kmh v klanec skrit v vrhu ovinka, avto se pelje tik ob desnem robu... in me vidi, ko sem pol metra pred njim...

 

Zato vedno ko slisim avto za menoj, se samozavestno, a defenzivno postavim proti sredini cestisca, ravno da me vidi in potem speezdim na desni rob...

 

Voznja tik ob robu cestisca? Nevarno... jaz se vozim 1meter od roba in v trenutku, ko me nekdo na knap prehiteva, skocim na desni rob in si s tem "kupim"pol metra prostora...

 

In pa najpomebneje... na nekaterih cestah me ne boste videli kolesariti; lj-kocevje, lj-trbovlje, grosuplje-racna... so sicer mamljive kar se tice tras,ampak... ne hvala... ozke, hitre in prometne...

Napisano

Dejstvo je, da se v prometu (pre)mnogokrat pokaze pravi karakter cloveka...

 

In sodec po videnem na nasih cestah smo res veliki agresivci...

 

Dejstvo pa je, da s(m)o kolesarji hudicevo ranljivi in da bi se tega morali v prvi vrsti zavedati sami. Po videnem med kolegi kolesarji, se tega redkokdo zaveda.

 

Par mojih ukrepov vprid vecje varnosti:

 

-izbira vpadljivih barv dresa in celade

-vedno spocit na kolo

-vedno z prizganimi KVALITETNIMI lucmi (bogokletno za marsikaterega cestnega kolesarja), sploh voznja proti soncu pozimi je zelo, zelo nevarna . Strosek za 2 signalni luci je 90eur... drobiz , ce to pomeni vecjo vidnost.

-ogledalo na vseh kolesih (?e bolj bogokletno za "prave"kolesarje)

-trening se za zacne na periferiji; dvigovanje avg.speed z divjanjem cez semaforje in po mestu je za idiote. Pravi carji dirkajo v klanec.

-ko vidim, da sem povzrocil kolono, se ustavim na dvoriscu, postaji..ipd. velika vecina se mi prijazno zahvali... upam , da bodo tudi zaradi tega bolj strpni do ostalih kolesarjev

-ko pridem do rdecega semaforja, kjer se pot nadaljuje po cesti,kjer bodo avti hitrejsi, se ne rinm na celo kolone,ampak spustim voznike mimo, sploh vozila,ki bi me tezje prehitela (kamioni,bus,prikolice...)

 

.

.

.

 

Zelo pomembno: nevarni so zaprti desni ovinki... zakaj? Jaz se matram 10kmh v klanec skrit v vrhu ovinka, avto se pelje tik ob desnem robu... in me vidi, ko sem pol metra pred njim...

 

Zato vedno ko slisim avto za menoj, se samozavestno, a defenzivno postavim proti sredini cestisca, ravno da me vidi in potem speezdim na desni rob...

 

Voznja tik ob robu cestisca? Nevarno... jaz se vozim 1meter od roba in v trenutku, ko me nekdo na knap prehiteva, skocim na desni rob in si s tem "kupim"pol metra prostora...

 

In pa najpomebneje... na nekaterih cestah me ne boste videli kolesariti; lj-kocevje, lj-trbovlje, grosuplje-racna... so sicer mamljive kar se tice tras,ampak... ne hvala... ozke, hitre in prometne...

elektri?nih avtov ne bo sli?ati.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

elektri?nih avtov ne bo sli?ati.....

Res je.... In elektri?na kolesa so se tudi ?e razpasla in so hudicevo hitra . Tako hitra,da te zlahka presenetijo.... 25kmh povpre?en nedeljski kolesar na lastne noge pa? ne vozi po centru Ljubljane... E-bike pa ja. In si misli?: Ah...saj je ?e dale?... Ja,je bil dale?,zdaj pa ni ve?...

 

Sem se tudi sam ?e 1x tako zajebal,ko je malo manjkalo,da bi ga dobil v bok kombija...

Napisano

Nejc kero zadnjo luc imas (rdeco) da se vidi od dalec tudi podnevi?

ne najdem nic pametnea do zdaj...al so velike in nevdina, al pa vidne sam majhne... Kaj ce ti rdeca pikica ki se vidi od 2 km ce je samo pikica..

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Res je.... In elektri?na kolesa so se tudi ?e razpasla in so hudicevo hitra . Tako hitra,da te zlahka presenetijo.... 25kmh povpre?en nedeljski kolesar na lastne noge pa? ne vozi po centru Ljubljane... E-bike pa ja. In si misli?: Ah...saj je ?e dale?... Ja,je bil dale?,zdaj pa ni ve?...

 

Sem se tudi sam ?e 1x tako zajebal,ko je malo manjkalo,da bi ga dobil v bok kombija...

25 na uro se da na ravnem dose?i z navadnim MTB brez pomo?i elektromotorja in nekomu ki res ni pretirano treniran (nedeljski kolesar), tako da teh famoznih 25 res ni nevemkva.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nejc kero zadnjo luc imas (rdeco) da se vidi od dalec tudi podnevi?

ne najdem nic pametnea do zdaj...al so velike in nevdina, al pa vidne sam majhne... Kaj ce ti rdeca pikica ki se vidi od 2 km ce je samo pikica..

Kupil dve: https://www.lezyne.com/product-led-sport-microrear.php

Pono?i na najmanj?i mo?i 5 lumnov bi bilo dobro usmerit bolj v tla da se ne slepi voznikov, v polnem soncu pa s 180 lumni zansljivo opazi? na 200m.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.