Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Ma raj povej, da zarad označbe na tabli Giro D'Italia 😜

 

Drugač pa vse čestitke - če sešteješ kilometre na bajku in teku, si naredil več kot jaz z avtom v enem letu.

Ja... Jaz sem itak malo mahnjen na Italijo.kolesariti po Italiji , sploh po poteh Gira je nekaj norega... To je slikano na poti iz Monte crostisa, še par ur pred tem sem pa osvojil zoncolan iz obeh smeri , tako da je bil prav poseben filing priti nazaj v dolino. Na poti na crostis me je prehitel nek terenec in ustavil ob poti... Majstr prilaufa ven, vzpodbuja, mi da zapakirano flašo vode,čokolado in me opozaro,da strmina šele prihaja. Jaz pa nasmešek do ušes. 😂😂

 

Sicer pa je glede crostisa zanimiva zgodba; želeli so imeti cij Gira na vrhu,pa so ga odpovedali v zadnjem trenutku (nevarna cesta). Domačinom,ki so dali srce v rihtanje in flikanje ceste v zadnji noči,se je baje snelo .

 

No... Tudi jaz mam letos s privat avtom konkretno manj km kot v nogah.

Napisano

Prvič v življenju sam zamenjal zavorno tekočino na svojem biciklu. Pa ni nekaj s čimer bi se lahko hvalil, ker menim, da za pravega kolesarja minimum znanja, ki ga mora imeti, je vzdrževanje lastnih bremz. Se pa vseeno lahko pohvalim, da je bilo delo opravljeno bolje, kot to opravijo na servisih. 

 

Danes z našim 9letnikom pribrcala na Limbarsko. Navzdol po planinski poti v blatu vseeno ni takšna uživancija, kot je to v suhem ko lahko spustiš.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Popoldne po fejst mrazu v eni uri urezow MTBjevskih 25km, huhu

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Včeraj dobil mtb iz servisa. Ketna+zadnja kaseta+prednje ploščice+ predsezonski  servis 110eur . 

 

 

Kaseta zdržala slabih 9000km (je bila še original gor), ketna pa kot ponavadi 3jurje (1kaseta zdržala 3verige). Kolega,ki servisira je rekel,da si nikoli nebi mislil,da lahko bicikl za manj kot jurja zdrži toliko , sploh ker teh 9000km pomeni krepko več kot 150.000.visincev. 

 

Prednje ploščice zdržijo 1500km,zadnje 3000km.

 

Zdaj pa jutri sprobati ce se nova veriga še zmeraj razume s starimi prednjimi verizniki.

Napisano

Pol pa pravijo da je servis za avte drag. Desetino cene celega bicikla, če bi bil avto bi torej dal 3000 EUR za servis. ufff

  • Všeč 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Pol pa pravijo da je servis za avte drag. Desetino cene celega bicikla, če bi bil avto bi torej dal 3000 EUR za servis. ufff

Jp, ampak to ni še nič.... moraš vedeti da mi je to delal kolega in da se prednje vilice niti dotaknil ni...

 

In da so vgrajene osnovne komponente.

Napisano

Jaz sem par let nazaj na servisu za bicikel (pri Brajkoviču) dal 40€. Menjana je bila veriga,zadnji zobniki in vse je pregledal in nastavil. Ugodno.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 27 minutami je FuManchu napisal:

Jaz sem par let nazaj na servisu za bicikel (pri Brajkoviču) dal 40€. Menjana je bila veriga,zadnji zobniki in vse je pregledal in nastavil. Ugodno.

Skupaj z materialom? Ketna je 30eur (10redna deore), kaseta je slabih 50eur .... 

Napisano

Kje so šele cene za specialko.... Ena guma je zlahka 50eur (taka s super oprijemom, ki zdrži 3t km), jaz vozim Michelin, ki stane 35eur in mi zdrži 5000-6000km (če je ne presekam prej), veriga zdrži 6000km, šlauf je 6eur in je bilo lani kar nekaj defektov ... Ampak najdražje pa pride futr... To je pa never ending story

Napisano
pred 38 minutami je Nejc1986 napisal:

Skupaj z materialom? Ketna je 30eur (10redna deore), kaseta je slabih 50eur .... 

Vse skupaj. Vem, da je bila ketna 10€. Za drugo se ne spomnim več. Nekaj popusta mi je še dal, k se poznamo:bravo:

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Pol pa pravijo da je servis za avte drag. Desetino cene celega bicikla, če bi bil avto bi torej dal 3000 EUR za servis. ufff

Če bi na avtu menjal glavne sestavne dele kot je motor itd. bi dal še več.😉

Ja,piciklizem je draga stvar,če ga voziš.....👍

Napisano

Si pa našel primerjavo... veš kolk šele pride menjava motorja na avionu al pa na ladji. 🤪

33112_1.png

Napisano

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Če bi na avtu menjal glavne sestavne dele kot je motor itd. bi dal še več.😉

Ja,piciklizem je draga stvar,če ga voziš.....👍

Ja, ampak tu je redno vzdrževanje drago napram nabavni ceni. Kar je po svoje logično , saj cena sevisne ure na kolesarskem servisu ne more biti kaj dosti nižja od tiste na avto servisu za kakšna preprosta dela na avtu.

 

Ok, večina kolesarjev potem sama šraufa doma, ampak jaz nimam niti orodja (ki tudi ni poceni), časa , niti živcev za to, znanja...

 

Ok, saj če narediš 4000-6000km na sezono (kar ubistvu sploh ni malo-jaz vedno pravim da nad 6000km je potrebno že kar konkretno prilagajati kaj v življenju za šport), potem daš tistih 100-150eur na leto in je to to.  Ampak če pa delaš 10000km+ / leto, potem pa raje ne računam več... Jaz se tolažim s tem,da je vsak konjiček drag in da še zmeraj pustim manj denarja za sport , kot marsikdo drug za čike, alko ali pa konec koncev vsaka tri leta za nov avto.

 

Stvar prioritet; jaz se raje z 12let starim citroenom (ali pa nekega lepega dne z novo Dacio za 10jurjev) peljem na izlete in ne gledam ali pride nočitev v Dolomitih  40eur ali 60eur ter imam v kuferanu bajk ki presega vrednost avta in ce sem ob tem oblečen v kavbojke za 30eur mi je čisto vseeno. Mislim, da mi je to bolj pisano na kožo, kot da bi se z zglancanim avtom , za katerega bi dal (oziroma bi mi banka posodila) 2letni zaslužek pripeljal pred poln kafič in bil sam sebi največji car :)

Napisano
pred 26 minutami je Nejc1986 napisal:

Ja, ampak tu je redno vzdrževanje drago napram nabavni ceni. Kar je po svoje logično , saj cena sevisne ure na kolesarskem servisu ne more biti kaj dosti nižja od tiste na avto servisu za kakšna preprosta dela na avtu.

 

Ok, večina kolesarjev potem sama šraufa doma, ampak jaz nimam niti orodja (ki tudi ni poceni), časa , niti živcev za to, znanja...

 

Ok, saj če narediš 4000-6000km na sezono (kar ubistvu sploh ni malo-jaz vedno pravim da nad 6000km je potrebno že kar konkretno prilagajati kaj v življenju za šport), potem daš tistih 100-150eur na leto in je to to.  Ampak če pa delaš 10000km+ / leto, potem pa raje ne računam več... Jaz se tolažim s tem,da je vsak konjiček drag in da še zmeraj pustim manj denarja za sport , kot marsikdo drug za čike, alko ali pa konec koncev vsaka tri leta za nov avto.

 

Stvar prioritet; jaz se raje z 12let starim citroenom (ali pa nekega lepega dne z novo Dacio za 10jurjev) peljem na izlete in ne gledam ali pride nočitev v Dolomitih  40eur ali 60eur ter imam v kuferanu bajk ki presega vrednost avta in ce sem ob tem oblečen v kavbojke za 30eur mi je čisto vseeno. Mislim, da mi je to bolj pisano na kožo, kot da bi se z zglancanim avtom , za katerega bi dal (oziroma bi mi banka posodila) 2letni zaslužek pripeljal pred poln kafič in bil sam sebi največji car :)

Super si napisal,prvi del drži v popolnosti z zadnjim je pa možnih več kombinacij;sto ljudi sto čudi! :prstgor:

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Super si napisal,prvi del drži v popolnosti z zadnjim je pa možnih več kombinacij;sto ljudi sto čudi! :prstgor:

Točno to. Jaz bi tudi imel mazdo6, Al pa novega civica.... Al pa XV-ja.... Ampak pol nebi bilo marsičesa drugega.... :) Nekje je treba postaviti mejo, vsaj pri meni. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mal sem se usral, da mi okvir poka po 15t km in dveh sezonah... Sploh ker (zelo pametno) nisem dajal sedeža gor in dol že vsaj 1 leto in je vse zarustalo. Sem mislil, da se je naredil galvanski clen... 

 

No, dobro da me ni bilo zraven, ko so uspeli spuliti oporo iz grušta... Potem pa k majstru za karbon, ki je rekel, da je zgolj lak... In da je znotraj kot nov... Naj pa le na vsake pol leta "predrkam" sedež gor in dol... 

 

Kamen... Kaj kamen... Skala se je odvalila iz srca. 

thumbnail_image0.jpg

Napisano
pred 18 minutami je Nejc1986 napisal:

Mal sem se usral, da mi okvir poka po 15t km in dveh sezonah... Sploh ker (zelo pametno) nisem dajal sedeža gor in dol že vsaj 1 leto in je vse zarustalo. Sem mislil, da se je naredil galvanski clen... 

 

No, dobro da me ni bilo zraven, ko so uspeli spuliti oporo iz grušta... Potem pa k majstru za karbon, ki je rekel, da je zgolj lak... In da je znotraj kot nov... Naj pa le na vsake pol leta "predrkam" sedež gor in dol... 

 

Kamen... Kaj kamen... Skala se je odvalila iz srca. 

thumbnail_image0.jpg

Res ne zgleda lepo,samo da je vse ok!👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Res ne zgleda lepo,samo da je vse ok!👍

Ah, najlepši bajk je tisti ki te spravi cen ustvarjati spomine in fajn ture. In tale je zelo lep :) za estetiko se pa nikoli nisem pretirano sekiral. Vem kaj je lepo, ampak mi to ni tako pomembno :)

Napisano

Prva 100tka letos. Tokrat s staro specialko, ki se je iz trenazerja preselila na cesto. Nova zadnja feltna (zadnja je po 15t km izdihnila) je zdržala. 

 

Standardni krog čez javor,trebeljevo, bogensperk, radohovo vas, Ivančno, Grosuplje... 

 

Tokrat ice coffe in plastičen sendvič in Petrola. 

IMG_20210205_140216.jpg

IMG_20210205_154301.jpg

Napisano

Dobil specialko iz servisa... No, pa pravijo da je servis mtbja drag... 

 

Hkrati pa se malo izobrazil glede e-koles... Mt je pri 65ih kot kaže postavila navadno kolo v kot (lani je bila res pridna in v naredila skoraj 3000km - večina klancev)... Iščem temo na forumu, pa je ne najdem... Pedelec, e-kolo... Kakšne so že razlike? Meni je to vse isto... 

 

Gledamo pa tole... 

WWW.EXTREMEVITAL.COM

Treking kolo Specialized Turbo Vado SL 4.0 - Trgovina s športno opremo Extremevital

 

Napisano

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.