Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je Tilen5 napisal:

Eh se ne znajdete, v stol sprednji zarežeš in narediš utor za gumo od kolesa

Ali pa še bolje. Daš noter kolo in pustiš odprt prtljažnik. Privežeš ga s špago kot Čehi, ki nimajo češke  prikolice. 😉

 

 

Napisano

Js sm že na svoji meril če bi ga lahko pokonci not spravil pa je strop prenizek.

In bi si kr stojalo naredil za v avto

Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

e-mtb je že zaradi teže težko stlačit not. Bo enkrat hrbtenica naredila "krc", pa bo.

Jap. Zato pa vzameš prednje kolo dol, da občutno zmanjšaš težo. Potem ga kar vržeš noter. 😊

 

 

Napisano

Testiral danes čevlje in SPD pedala,.. to je prav neki drugega. jaz sem v Coni 2 pičil brez visokega srčnega utripa nič zadihan. Pogačar bi reku recovery coffee ride 🙈

 

image.png

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

jans2.jpg

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Jap. Zato pa vzameš prednje kolo dol, da občutno zmanjšaš težo. Potem ga kar vržeš noter. 😊

ti ga kr meč, js ga lepo v vato zavijem in stlačim v avto  :) 

Napisano
pred 1 uro je TBA napisal:

ti ga kr meč, js ga lepo v vato zavijem in stlačim v avto  :) 

A ga ni škoda v vato zavijati? Bolje ga je za kaj drugega uporabiti. Lahko tudi v avtu. 😉

 

 

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Zdaj sem izmeril kolo in razdaljo v avtu. 

Moje kolo, velikost S4 (L), opremljeno z kolesi, spredaj 29", zadaj 27,5" je dolgo natanko 200 cm. Širina krmila je 80 cm. 

Dolžina v mazdi 6, od zadnjih vrat do sprednjih sedežev (normalno nastavljenih nazaj za višino 184 cm) je 193 cm. Višina odprtine v prtljažniku je, ko spustiš zadnje sedeže 70 cm. 

Tako, da kolo, vsaj moje velikosti  ne gre v enem kosu v mazdo 6 karavan. 

 

Čak, hočeš rečt, da se men sanja, da spravim cel EMTB v prtljažnik?  Moj je XL okvir, spredaj in zadaj 29 col kolesa. Še enkrat. Kolo gre v Mazdo 6 karavan cel brez snemanja koles. Ne vem, bom ob prvi priliki poslikal kako zgleda, ker očitno si tukaj več ne verjamemo na besedo. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je etcho napisal:

e-mtb je že zaradi teže težko stlačit not. Bo enkrat hrbtenica naredila "krc", pa bo.

 

Zato se pa baterijo ven odstrani... sej upam, da nisi verjel tistemu, ko sem napisal, da jo dam dol zato, da jo ob požaru lažje iz avta zabrišem. 😂

Gre takole. Balanca za 90 stopinj, da je vzporedna s tekalno površino gume. Prvi amortizer stisnem in zaklenem. Potem pa pod kotom 45 stopinj lepo zapeljem v avto. guma pelje spodaj desno po robu prtljažnika, balanca gre pa zgoraj levo ob strehi. Ko je balanca notri je placa dovolj, da lahko položim na tla prtljžnika. Prvo kolo se dotika sovozniškega sedeža in desnih zadnjih vrat, zadnje pa je skrajno levo. 

 

Nobenega posebnega napora ni in nikoli nimam občutka, da bi hrbtenica kaj trpela. 

 

Takole že tri leta telovadim pa mi nikoli ni muka, da bi me to odvrnilo od kolesarjenja na oddaljenih lokacijah.

 

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

 

Čak, hočeš rečt, da se men sanja, da spravim cel EMTB v prtljažnik?  Moj je XL okvir, spredaj in zadaj 29 col kolesa. Še enkrat. Kolo gre v Mazdo 6 karavan cel brez snemanja koles. Ne vem, bom ob prvi priliki poslikal kako zgleda, ker očitno si tukaj več ne verjamemo na besedo. :nevem:

Na dan s sliko. To bi rad videl, pa da uporabim ta trik tudi sam. 😉

 

 

Napisano

Ne bom pozabil... v septembru imam nekaj izletov v načrtu in poslikam cel postopek, da bo dokazni materjal na voljo.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

 

Zato se pa baterijo ven odstrani... sej upam, da nisi verjel tistemu, ko sem napisal, da jo dam dol zato, da jo ob požaru lažje iz avta zabrišem. 😂

Gre takole. Balanca za 90 stopinj, da je vzporedna s tekalno površino gume. Prvi amortizer stisnem in zaklenem. Potem pa pod kotom 45 stopinj lepo zapeljem v avto. guma pelje spodaj desno po robu prtljažnika, balanca gre pa zgoraj levo ob strehi. Ko je balanca notri je placa dovolj, da lahko položim na tla prtljžnika. Prvo kolo se dotika sovozniškega sedeža in desnih zadnjih vrat, zadnje pa je skrajno levo. 

 

Nobenega posebnega napora ni in nikoli nimam občutka, da bi hrbtenica kaj trpela. 

 

Takole že tri leta telovadim pa mi nikoli ni muka, da bi me to odvrnilo od kolesarjenja na oddaljenih lokacijah.

 

A ni dosti lažje, da enostavno kolo vržeš na hrbet, vzameš imbus 6,odviješ vijak, snameš osovino ven, vržeš kolo dol in v avto, obrneš kolo in sedaj lahko obrneš balanco tako, da gre v prtljažnik. 

pred 3 minutami je Alex napisal:

Na dan s sliko. To bi rad videl, pa da uporabim ta trik tudi sam. 😉

 

pred 2 minutama je Boss napisal:

Ne bom pozabil... v septembru imam nekaj izletov v načrtu in poslikam cel postopek, da bo dokazni materjal na voljo.

Pa obvezno izmeri dolžino kolesa, to je zelo pomembno. Pa dolžino balance.

Tudi to je pomemben podatek. 

 

V bistvu bi lahko naredili en tak zanimiv test, kdo porabi koliko časa za spravit Emtb v 6-ko karavan. Na tak način, kot vsakdo želi. Pa da vidimo, kateri način je najboljši, oziroma kateri nam vzame najmanj časa. 

 

 

Napisano

Oho... voham izziv. 👍

 

Aja, a daš med ploščice bremz tisto plastiko, da ne bi po nesreč stisnil bremze, ko kolesa oziroma zavornega diska ni vmes? Al leupaš, da ti bo ratalo brez..

33112_1.png

Napisano
pred 28 minutami je Boss napisal:

Oho... voham izziv. 👍

 

Aja, a daš med ploščice bremz tisto plastiko, da ne bi po nesreč stisnil bremze, ko kolesa oziroma zavornega diska ni vmes? Al leupaš, da ti bo ratalo brez..

Ne dam - še. Bom pa nabavil v kratkem. Ne maram presenečenj. Do sedaj se mi je dobro izšlo vedno. 

 

 

 

Napisano

Izziv "trpanje kolesa v mazdo 6", vsak da v sklad 5€, zmagovalec, ki da kolo v avto najhitreje pobere izkupiček.

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

jans2.jpg

 

Napisano

Se malo čudim kakšne probleme imate,🤔 jaz pa v CX-30 kamot spravim dva 28" kolesa z vso potovalno opremo,če bi bilo potrebno še tretjega ampak trakrat nimam kam dat tretje osebe.... :party0035:

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 6 minutami je Bini napisal:

Se malo čudim kakšne probleme imate,🤔 jaz pa v CX-30 kamot spravim dva 28" kolesa z vso potovalno opremo,če bi bilo potrebno še tretjega ampak trakrat nimam kam dat tretje osebe.... :party0035:

To sta dva različna svetova. Tudi jaz sem dal tri analogna mtb kolesa v 6-ko.😉 Emtb pa je po dimenzijah precej večji. In težji. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

To sta dva različna svetova. Tudi jaz sem dal tri analogna mtb kolesa v 6-ko.😉 Emtb pa je po dimenzijah precej večji. In težji. 

Vem, samo trije za enega MTB 🤔

Napisano

Dolžina mojga ejeka je čez 2m (s kolesi). Medosna je cca 1265 če se prav spomnim. Premer kolesa z gumo je cca 754 mm

Js ne rabim imbusa za spredn kolo, se takoj pozna kaka minuta. Trenutno mam pa belanco 780mm.

 

Danes pa zopet s kolesom v službo

 

Screenshot_20250828_094429_Strava.jpg

Napisano

Danes malo bolj na tempo. Zdaj ko se podplati privajajo je veliko lažje pritnisnit na malo večjo povprečno hitrost. Kilometri se tudi lepo nabrajo, sicer nič posebenga aapak ok za MTB plus to, da sm spomladi še študiral in nisem bil toliko na kolesu.

Trenutno na 1720km in 24,113m višincev
 

image.png

 

jans2.jpg

 

Napisano (urejeno)

Pri zadnjem mojem padcu z kolesom sem ugotovil da so temu botrovala tudi preozka flat pedala za mojo široko nogačo.Pri nakupu kolesa sem takrat kupil kar neka, ki so bila prva pri roki. 

Na koncih pedal enostavno ni bilo dobrega oprijema. Tako, da je bila to nujna zamenjava. Odločil sem se za pedala DEITY TMAC (Viola). So zelo široka in v sredini konveksna, da noga bolje leži. 

Po par prevoženih krogih je to čisto druga pesem. 😊 So pa v stilu zavor. 

IMG_20250901_133237.jpg*IMG_20250901_132234.jpg

 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.