Skoči na vsebino

MAZDA 5 cd 143 - cukanje (1100-1500rpm) - pomoc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

no pa se javljam in poro?am:

Zadeva je bila slede?a, nalo?ili original program, menjali lambda sondo izvedli prisilne regeneracije ampak zopet se pojavlja isti problem. Prej?nji? sem se peljal 100km  z vrtljaji 3200min in upal da bo bolje??!!!

Rezultat je bil da je cukal nenormalno na 1000 - 1500!!!

 

Sedaj sem si naro?il elm327 in downloadav forscan in preverim vse parametre SAM - z va?o pomo?jo.

Nisem pa opazil nikakr?ne regeneracije med vo?njo, ?eprev sem naredil po posegu ?e kr nekaj km-jev???

 

Ne vem ve? kaj naj naredim - tako sem ?e zmeden da vec ne vem kako mora vato potegniti, ta softvera? mi je rekel da je avto v limp modu, ampak jaz nisem opazil nobene razlike ?eprev je pred menjavo sonde svetile lu?ke za motor, protizdrsavanju in ?e dpf se je v?aish vklopla ?????

Sedaj ni? ve? ne sveti in ne vem al so izklopli ali kaj druga s?arali????

Nisem bil prisoten pri posegu!!!  :(

Napisano

A so ti nosilce motorja in ?obe preverili?

Sicer pa a je to cukanje mocno? Ker namrec ta masina vedno rahlo cuka na leta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e stoji? na mestu v neutralu in po?asi dodaja? plin za?ne med 1000 in 1500 cukat; ampak v?asih bolj, v?asih manj.

Nosilce ne vem ?e so preverili bomo pogledli oz. ali lahko sam brez dvigala????

?obe bi naj normalno funkcionirale - dodali ?e antg...25,  nismo pa jih vzeli ven.

Ali agr ?e je napaka se kje vidi oz. pri?ge kak?na lu?ka???

Napisano

za agr/egr pri mazdi nevem ce si prizge kaka lucka, pri fordu se prizge lucka za motor.

Najbolje je preverit delovanje egrja z testerjem. Kolikor sem bral tvoj post je bil egr blindiran in izbrisan iz softwara, se pravi je bil to verjetno z namenom-pokvarjen egr?!

Najlazje je s testerjem pregledat ce egr odpira in zapira, pol mas opcijo da ga odmontiras in pregledas fizicno ce se premika loputa, pa z multimetrom se da zmerit vrednosti, sam bi blo treba pogledat v knjigo kake vrednosti morajo bit.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ko pla?a? take posege, pri katerih nisi zraven, pa naro?i? raznorazne stvari, pa pre?ivi? ure in ure v avtu in ugiba?, kaj bi lahko bilo, na koncu ugotovi?, da bi te pri?lo bistveno ceneje, ?e bi ubral najdra?jo verzijo: peljal avto na poobla??eni servis, recimo v BTC...

 

Tam so na?eloma v redu, ?e ne naleti? na gospoda Bizgeca, kar pa je malo verjetno, ker je on ened od "vi?jih ?efov". Tako lahko v BTCju pride? kve?jemu do Majesa, ki pa je mojter svojega poklica in bo hitro vedel, o ?em se gre...

Napisano

Za egr se pri?ge lu?ka za motor. Ni pa nujno da je egr napaka. Meni je po menjavi ?arnice za tretjo zavorno lu? nehal te?it z egr napako. Druga?e se pa egr lahko proba tako da na vakumski del da? vakum pumpico, zalavfa? motor, s pumpico ustvari? vakum in avto mora ugasnit ?e je membrana ok.

Napisano

Malo off topic, ko smo ze pri bencinskemu filtru... Kako pogosto ga menjate? Ima kej veze, ce avto laufa na plin.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.