Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ena zanimiva te?ava z mojo infotainment konzolo, mogo?e bo kdo vedel kaj jo daje, te?ave so sicer ?e dalj ?asa, ampak sem ravno v ?asu ko se mi da ukvarjat z avtom:

 

Letnik 2003, bose in navigacija:

 

Navigacija:

Do nedavnega je bilo delovanj slede?e: 

Ekran se ni ?elel odpreti ne glede na to kater gumb sem pritisnil. ?e sem ga na roke dvignil pa sem ga lahko pospravil z pritiskom na gumb.

Ob prvem resnem mrazu dva dni nazaj pa me pri?aka zanimivost: ob kontaktu se je ekran avtomatsko dvignil, ampak noben od gumbov ga ni pospravil, oziroma kakorkoli premaknil kot bi se moral. Nekaj se sicer premakne za kak?en mm, ampak to je pa tudi vse. Ko izklopim avto pa se lepo avtomatsko pospravi dol.

Seveda ga lahko pospravim tudi ro?no.

 

Bose:

Vse deluje pravilno razen sprednjega levega zvo?nika. Ne da zvo?nik ne deluje, ampak deluje bolj potiho, oziroma skoraj nesli?no. 

?e se igram z balance (Left Right), bolj kot ga prestavljam na desno stran (to je konta stran!) bolj se sprednji levi zvo?nik sli?i. Ampak ?e vedno je max. mo?na glasnost zelo slabo sli?na. Vsi ostali zvo?niki delujejo.

Sem tudi ?e odmontiral zvo?nik in upornost je prava.

Verjetno se je napaka pojavila isto?asno kot te?ava z navigacijo, ampak sem jo odkril ?ele pozneje.

 

Potovalni ra?unalnik (rde? ekran?ek):

Ko je bila tahuda vro?ina v avgustu se je ra?unalniku malo zme?alo. Oziroma vsaj delu ki je skrbel za pravilni prikaz grafik. V najslab?em primeru je ekran kar malo spreminjal random piksle in ni? pametnega kazal. Klima in radio pa je vseeno normalno deloval. Krivim sicer vro?ino ker je bil avto cel dan na hudem soncu, notri je bilo verjetno 70stC (zunaj ?ez 40), ampak lahko je tudi povezano z ostalimi zadevami.

 

Poizku?al sem ?e izklop elektrike za dlje ?asa (+dr?anje bremze), premikal vse mo?ne kontakte, pa ni bilo efekta.

 

Kar sem sem igral na sistemu je slede?e:

- neuspe?no poiskusil narediti homemade aux input, ta poiskus me ?e najbolj skrbi ker so se za?ele te?ave kmalu po spodletelem poiskusu, lahko bi pa bilo naklju?je.

- odmonta?a/monta?a DVD enote (nobenih sprememb)

- odmonta?a/monta?a kasetarja (nobenih sprememb)

- monta?a/odmonta?a Sylfex AUX MODa (nobenih sprememb, razen tega da sem dobil delujo? AUX in)

 

Na internetu nisem na?el ?isto ni? okoli take te?ave, tako da, ?e kdo karkoli ve kaj bi lahko ?e poiskusil naj kar re?e.

 

Ne da se zelo sekiram, ampak je mej?ken nadle?no. Sploh ker sem ?elel namesto original LCDja vgraditi drug LCD ki bi se priklopil na nek android box in bi mi slu?il kot medijski predvajalnik in navigacija.

 
?e slikica da smo imeli res hudo vro?ino zunaj  :P
nidvG1T.jpg
nidvG1T.jpg

BRUUM-BRUUM

Napisano

Kar se rice Bose je to kar pogosta te?ava.

Pri meni je bilo isto s tem, da mi s ?asom ni ve? ni? delala leva stran(samo cd, radio je delal normalno).

Enoto sem vzel ven in jo nesel k enemu, ki popravlja elektroniko. Neke spoje je prespajkal in od takrat je mir.

 

 

Napisano
  dne 6. 12. 2017 ob 8:29 je matobeli napisal:

To si popraviljal oja?evalec ali head?

Head

 

 

Napisano

Tista tovarni?ka navigacija ti deluje le v severnih in zahodnih dr?avah? Ko sem imel isti letnik in oprema vozila vem da SLO ni bila pokrita, kartografija pa iz ?asa proizvodnje avta :)

 

Skratka povsem neuporabno.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, obstoje?a zadeva je ?ist neuporabna. Vse kar se ti?e navigacije in ekrana bi zamenjal z novimi zadevami (7" touch lcd+android box). Ampak pogoj za to je da vsaj mehanika tega pokrova deluje. Torej open/close in tilt.

 

Sploh mi je pa ?e te?no vsako jutro zapirat to zadevo...

BRUUM-BRUUM

Napisano

Pa saj ce das aftermarket zadevo se ti normalno odpira in zapira. Poleg tega pa vse podpira in ima tudi delujoco navigacijo. Problem je le v ceni saj stane takoj 400-500e, potem pa se davek itd. :). Ce se ne motim jo je imel uporabnik skydriver v svoji bivsi sestki :)

Napisano

Skydriver je kupil neko poceni varianto, okrog 100?, kar je takrat tudi mene zamikalo, pa je ?la potem ?e kmalu od hi?e :)

 

Vpra?aj ga, zdaj itak ?ivi v Slovenija in gresta lahko na kafe. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej varjant je kar precej, ampak nobena ni ravno poceni, oziroma samo okoli 100eur, je z carino takoj proti 200.

 

Moram odpret, pa bom videl ?e je kje kak?en stik slab. To bi bilo najbolj optimalno, oziroma cenovno ugodno.

BRUUM-BRUUM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.